plussat ja miinukset Sunny Beach

jussik-1

joo

otetaan plussat ekana
lyhyt lento (tosin laukkuja joutu sitten odottamaan ihan hemmetin kauan)
Grand hotel Oasis varauksin hyvä
hotellin uima-allas alue

- hotellin "steak house"n palvelu aivan perseestä
- ranta tosi paskanen
- rantavesi tosi paskanen
- kauppiaiden kusetusyritykset jopa marketeissa
- hintataso yllätti (halpaa ei ollut kun kalja):p!
- hotellin hisseistä koko ajan vähintään yksi hajalla
- hemmetin korkeet kanttarit ei lasten rattaille sopiva paikka
- paikallinen ajotapa
- nähtävyydet olivat suljettuna kun emäntä kävi
Nessebarissa (päivällä eikä ollut viikonloppu)
- aurinkovarjojen/tuolien hinnat aivan pilvissä
sillä vuokrarahalla olisivat voineet ainakin palkata jonkun siivoomaan rantoja

Kaiken kaikkiaan paska reissu, ei tartte toista kertaa mennä Sunny Beachille, samalla rahalla olis päässyt jopa lomalle!

26

8057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnekaampi

Harmi että rahasi ja lomasi meni hukkaan, tiedätpähän ettet enää mene sinne. Jollain muulla on onneksi ollut parempi tuuri ja saanut viettää kivan loman!!! Mulle tuli plussia omassa listassa melko paljon enemmän...en tiedä menisinkö uudestaan mutta lasten kanssa oli tosi kivaa, ehkä onnistunut hotelli valinta teki sen ja muutenkin vaan natsasi hommat. Yksin en ehkäpä menisi sinne, en ole varma ehkä se johtuu vaan siitä että haluan aina vaan nähdä uusia paikkoja enkä jumittua samaan.

• jussik-1

listassa oli ainut, mikä sai plussia, jos hotelli olis vielä ollut perseestä, niin olisin varmaan pyytänyt aurinkomatkoilta matkan vaihtoa 10:stä päivästä viikon reisuun!
        Eihän loma tossakaan hukkaan mennyt, vaan opiksi on otettava, mutta omat kokemukset vaan oli tällä kertaa tollaset!

• Nimetön

Kun noin valituttaa loman jälkeen?

Eikö lomalla pitäis olla fiilis, et okei näillä mennään... Varaa seuraavaksi sitten useampi tähti hotellillesi.

Mulla oli ainakin hauska loma SB:lla.

• jussik-1

noin vaikeeta, siis hotellihan oli oikeesti parasta tossa lomalla, 4 tähteä, ei ollut hotellista kiinni loman perseelleen meno, vaan yleisestä kusetusilmapiiristä paikalla! Romaniassa olin toissa vuonna ja oli hemmetin paljon mukavampi paikka mun mielestä samoin kun muun perheen!
        Ainahan ei voi onnistua, mutta Sunny Beach oli mielestäni pohjanoteeraus! (olen käynyt jopa joskus muuallakin, että vertailupohjaa löytyy)

• Muutkin
      • aaa3

viittiskö joku suomentaa ton bloody beach artikkelin? :) ei tuo ruotsi ole vahvuuksiani..

• jermu69
        aaa3 kirjoitti:

viittiskö joku suomentaa ton bloody beach artikkelin? :) ei tuo ruotsi ole vahvuuksiani..

olla samansuuntaisia kokemuksia kun ketjun avaajalla
        http://www.expressen.se/nyheter/1.773939/
        skandaler-jagar-bort-turisterna

• blondi pitkällä matikalla

Olin viime kesänä Oasiksessa, mun mielestä Steak
      House oli ihan Jees,kun valittiin oma tarjoilija.
      Se anto meille vinkkejä,mistä saa ruokaa klo 24
      jälkeen (Djannis).Nähtiin hänetkin siellä tyttö-
      ystävineen ja aina tuli jutteleen.Mun mielestä
      jos vähäkin upottaa omaa aikaa paikallisten
      kanssa jutteluun,se poikii hedelmää ja palvelu
      paranee. Et varmaan jättänyt tippiä.

• jussik-1

no ei annettu tippiä etukäteen, että oltais saatu palvelua, eikä kyllä annettu jälkikäteenkään.

Käyttäydyttiin ihan niinkuin tavallisetkin ihmiset ei mitään öykkäröintiä tjs olimme koko perheen voimin liikenteessä, mutta jos tarjoilijalla sattu olemaan huono päivä, sitä ei pitäisi näyttää asiakkaalle. Mä en ainakaan mene samaan paikkaan toiste jos tarjoilu on ekalla kerralla perseestä. Käytiin toki muutamassa paikassa syömässä missä tarjoilijat olivat ystävällisiä, hotellin pizzeria oli ihan hyvä ja edullinen.
        mutta kaiken kaikkiaan koko aikainen kusetus meininki vei lomafiiliksen jo heti alkuunsa! eikä se siitä loman aikana parantunut

• hädy

Plussaa oli ihanan siisti ranta ja puhdas vesi.Tuli vietettyä monta tuntia rannalla.Myöskin rantavahdit saavat plussaa,kun hoisivat työnä hyvin.Kovalla aallokolla ei päästäneet kuin kahlailemaan.
      Halvat hinnat ruuissa ja juomissa myös plussaa.Köyhän paratiisi...
      Nessebarin kaupunki oli ihana!!
      Miinusta sit taas oli huono laatu ostoksissa.No halvalla ei saa kuin harmia.Kaikki 4 rannekelloa hajos heti,samoin reppu.Myös käsilaukut repsottaa.Puolet vaatteista hajos melkein heti,puolet vielä käyttökelvollisia.Aurinkolasit o vielä kaikki 5 ehjinä,ou jee.
      Ruoka ei ollu mitään ihmeellistä,ei mitään oikeen hyvää,kuin ei pahaakaan.
      Kaiken kaikkiaan ihan ok paikka...Ainakin jos nimenomaan rannalle haluaa.Meillä lapsi mukana ni jäi biletys touhu pois.Ois ollu kiva paikka bilettääkki... Paljon mestoi ja halpaa.

• ok paikka

toivottavasti lopetat matkailun ennen kuin haukut kaikki maat aivan suotta kaikille ei vain voi olla ikinä mieliks voi voi

• jussik-1
        ok paikka kirjoitti:

toivottavasti lopetat matkailun ennen kuin haukut kaikki maat aivan suotta kaikille ei vain voi olla ikinä mieliks voi voi

ja käyn sellaisissa paikoissa, missä saa rahoilleen vastinetta. SB ei nyt vaan ollut sellainen kohde, joten ei siitä sen enempää, joku varmaan siitä kohteesta tykkää ja hänellä siihen on oikeus samoin kun minulla esittää mielipiteeni siitä, mitä itse koin Sunny Beachilla!

• röllykkämaha-
        ok paikka kirjoitti:

suomalaiset taistelevat veren maku suussa niitä vastaan, jotka uskaltavat sanoa, että loma ei ollut hintansa väärtti. Suomalaisille menee yleensä läpi kaikki, siis ihan kaikki. Vaikka saisi paskaa paketissa hoetaan vaan, että maassa maan tavalla.

Ja kyllähän tällaisille typeryksille sitten myydäänkin sitä paskaa ja naureskellaan selän takana, ja aiheesta.

• eri näkemys
        röllykkämaha- kirjoitti:

suomalaiset taistelevat veren maku suussa niitä vastaan, jotka uskaltavat sanoa, että loma ei ollut hintansa väärtti. Suomalaisille menee yleensä läpi kaikki, siis ihan kaikki. Vaikka saisi paskaa paketissa hoetaan vaan, että maassa maan tavalla.

Ja kyllähän tällaisille typeryksille sitten myydäänkin sitä paskaa ja naureskellaan selän takana, ja aiheesta.

Jos joku uskaltaa kertoa miten tykkäsi paikasta tai että oli onnistunut loma hyökkää kimppuun niitä epäonnistuneita yksilöitä jotka eivät voi ymmärtää miksi...juuri toisilla voikin kaikki mennä putkeen.Pakko on kerta kaikkiaan etsimällä etsiä huonot puolet ja paisutella ja väännellä niin että ei mitään hyvää jää jäljelle.Ja kun jotkut muut pohjoismaalaiset ovat kokeneet huonoja kohtaloita eihän kukaan voi sitten olla tervejärkinen jos oma loma onnistui se on mun mielestä just sitä tiukkapipoisuutta joka näköjään suomalaisiin puree.MAKUJA ON MONIA ...onneksi!

• ovat tottuneet
        eri näkemys kirjoitti:

Jos joku uskaltaa kertoa miten tykkäsi paikasta tai että oli onnistunut loma hyökkää kimppuun niitä epäonnistuneita yksilöitä jotka eivät voi ymmärtää miksi...juuri toisilla voikin kaikki mennä putkeen.Pakko on kerta kaikkiaan etsimällä etsiä huonot puolet ja paisutella ja väännellä niin että ei mitään hyvää jää jäljelle.Ja kun jotkut muut pohjoismaalaiset ovat kokeneet huonoja kohtaloita eihän kukaan voi sitten olla tervejärkinen jos oma loma onnistui se on mun mielestä just sitä tiukkapipoisuutta joka näköjään suomalaisiin puree.MAKUJA ON MONIA ...onneksi!

tasoon ja laatuun, älyävät vaatia vastaavaa myös lomaltaan. Keskivertosuomilippismatkaajalle riittää yösija mikä tahansa, "koska eihän siellä hotellissa aikaa vietetä", ja ruoka "kunhan se on syötävää".

Silloinhan sitä ei voikaan ymmärtää, että joku olisi pettynyt puitteisiin, heh.

• nyt ei täsmää
        ovat tottuneet kirjoitti:

tasoon ja laatuun, älyävät vaatia vastaavaa myös lomaltaan. Keskivertosuomilippismatkaajalle riittää yösija mikä tahansa, "koska eihän siellä hotellissa aikaa vietetä", ja ruoka "kunhan se on syötävää".

Silloinhan sitä ei voikaan ymmärtää, että joku olisi pettynyt puitteisiin, heh.

jos älyät vaatia tasoa ja laatua, et kyllä ikinä matkusta mihinkään Bulgariaan.

Haiseva paskamaa!

• miksi olet
        nyt ei täsmää kirjoitti:

jos älyät vaatia tasoa ja laatua, et kyllä ikinä matkusta mihinkään Bulgariaan.

Haiseva paskamaa!

niin negatiivinen ihminen. Jos sinä et pidä Bulgariasta tai jostain muusta maasta, niin pitääkö sitä noin negatiivisellä asenteella kertoa.
        Ehkä sinun lomasi ei mennyt niin kuin olit toivonut, mutta minun meni ja vielä paremmin kuin osasin edes odottaa.
        Minä en löydä yhtään negatiivistä asiaa Bulgariasta. Siellä tapahtuu aivan samoja asioita kuin meillä täällä Suomessakin.
        Jos mekin oltaisiin oltu venäjän vallan alla, kuten Bulgaria, olisimme aivan samassa tilassa.
        Oletko muuten koskaan käynyt Venäjällä tai Tallinnassa juuri sen irrottua Venäjästä?
        Jollet, niin et osaa asiaa verrata.

Mennään muutama vuosi eteenpäin, niin Bulgaria on ihan kuten Kreika, Kypros, Mallorca tai mikä tahansa loma kohde. Yhtä rahan ahneita ja Suomalaisten turistien pilaamia.

• jussik-1
        miksi olet kirjoitti:

niin negatiivinen ihminen. Jos sinä et pidä Bulgariasta tai jostain muusta maasta, niin pitääkö sitä noin negatiivisellä asenteella kertoa.
        Ehkä sinun lomasi ei mennyt niin kuin olit toivonut, mutta minun meni ja vielä paremmin kuin osasin edes odottaa.
        Minä en löydä yhtään negatiivistä asiaa Bulgariasta. Siellä tapahtuu aivan samoja asioita kuin meillä täällä Suomessakin.
        Jos mekin oltaisiin oltu venäjän vallan alla, kuten Bulgaria, olisimme aivan samassa tilassa.
        Oletko muuten koskaan käynyt Venäjällä tai Tallinnassa juuri sen irrottua Venäjästä?
        Jollet, niin et osaa asiaa verrata.

Mennään muutama vuosi eteenpäin, niin Bulgaria on ihan kuten Kreika, Kypros, Mallorca tai mikä tahansa loma kohde. Yhtä rahan ahneita ja Suomalaisten turistien pilaamia.

Siitä onkin vähän aikaa kun Bulgaria on ollut Venäjän vallan alla, me sen sijaan olimme joskus viime vuosisadan alussa!

En ole negatiivinen ihminen pikemminkin päinvastoin!
        Jokaisella täällä on oikeus kertoa omia kokemuksiaan matkasta mulla ne kokemukset oli noi mistä kerroin!
        Jep olen käynyt Tallinnassa ekan kerran 1987 sen jälkeen reissannut siellä tähän päivään asti aika montakin kertaa, on jopa kesämökki Viron puolella!'

Meno Bulgariassa on kuten jo aikasemmin tuolla jossain totesin aivan samanlaista kun Tallinnassa 1991 alkaen ja samaa sáatanan roinaa myydään kun Mustamäen torilla aikoinaan. Ehkäpä sitä meininkiä ja kusetusta on tullut niin paljon nähtyä että rupee riittämään!

Ei Sunny Beachistä ja Kyproksesta pitäis puhua kyllä tällä vuosisadalla edes samassa lauseessa:D

• sitten
        jussik-1 kirjoitti:

Siitä onkin vähän aikaa kun Bulgaria on ollut Venäjän vallan alla, me sen sijaan olimme joskus viime vuosisadan alussa!

En ole negatiivinen ihminen pikemminkin päinvastoin!
        Jokaisella täällä on oikeus kertoa omia kokemuksiaan matkasta mulla ne kokemukset oli noi mistä kerroin!
        Jep olen käynyt Tallinnassa ekan kerran 1987 sen jälkeen reissannut siellä tähän päivään asti aika montakin kertaa, on jopa kesämökki Viron puolella!'

Meno Bulgariassa on kuten jo aikasemmin tuolla jossain totesin aivan samanlaista kun Tallinnassa 1991 alkaen ja samaa sáatanan roinaa myydään kun Mustamäen torilla aikoinaan. Ehkäpä sitä meininkiä ja kusetusta on tullut niin paljon nähtyä että rupee riittämään!

Ei Sunny Beachistä ja Kyproksesta pitäis puhua kyllä tällä vuosisadalla edes samassa lauseessa:D

Ravaat siellä Tallinassa ja venäjällä ym. sen tason paikoissa jos se on kauheaa ja kyllästyttävää ja sitten haluat mustamaalata vielä Bulgariankin. Kyllähän se Bulgaria on tosiaan erilainen kuin joku muu esim kreikka mut kummassakin on hyviä ja huonoja puolia! Sen verran vertaan esim tallinnan toria ja sunnyn toria että ok. venäjän kielellä pärjäsimme hyvin mutta eihän niitä myyjien touhuja voi todellakaan verrata toisiinsa. Tallinnassa ja Viipurissa et saa sekuntin rauhaa kun teet ostoksia ja suomen kielellä ostettaessa on hinta melkein kaksin kertainen kuin taas venäjän kielellä kaupat hierot no, en viitsi edes sanoa! Ei tuolla sunnyn basaareilla ollut sama meininki ollenkaan, ihan rauhassa sai katsoa.

• jussik-1
        sitten kirjoitti:

Ravaat siellä Tallinassa ja venäjällä ym. sen tason paikoissa jos se on kauheaa ja kyllästyttävää ja sitten haluat mustamaalata vielä Bulgariankin. Kyllähän se Bulgaria on tosiaan erilainen kuin joku muu esim kreikka mut kummassakin on hyviä ja huonoja puolia! Sen verran vertaan esim tallinnan toria ja sunnyn toria että ok. venäjän kielellä pärjäsimme hyvin mutta eihän niitä myyjien touhuja voi todellakaan verrata toisiinsa. Tallinnassa ja Viipurissa et saa sekuntin rauhaa kun teet ostoksia ja suomen kielellä ostettaessa on hinta melkein kaksin kertainen kuin taas venäjän kielellä kaupat hierot no, en viitsi edes sanoa! Ei tuolla sunnyn basaareilla ollut sama meininki ollenkaan, ihan rauhassa sai katsoa.

väärin, sillä Tallinnan ohitan aika nopeesti ja meen mökin rauhaan, Venäjälle en ole aikeissa mennä, kerran on tullut käytyä! En ole mustamaalannut Bulgariaa, vaan kerroin omista kokemuksistani siellä.

Joka paikassa on hyviä ja huonoja puolia, mutta tällä kertaa sattu olemaan meidän perheen kannalta paljon enemmän niitä huonoja, joten se siitä!

Venäjän kielellä yritettiin tuollakin varsinkin vanhempien ihmisten kanssa pärjätä ja pärjäsimmekin! Mutta kyllä se palvelukulttuuri on todellakin aivan samanlaista kun oli Tallinnassa 15 sitten! Sunnyn basaarimyyjät just samanlaisia tyrkyttäjiä kun muuallakin mailmassa!

• väärin ymmärsin
        jussik-1 kirjoitti:

väärin, sillä Tallinnan ohitan aika nopeesti ja meen mökin rauhaan, Venäjälle en ole aikeissa mennä, kerran on tullut käytyä! En ole mustamaalannut Bulgariaa, vaan kerroin omista kokemuksistani siellä.

Joka paikassa on hyviä ja huonoja puolia, mutta tällä kertaa sattu olemaan meidän perheen kannalta paljon enemmän niitä huonoja, joten se siitä!

Venäjän kielellä yritettiin tuollakin varsinkin vanhempien ihmisten kanssa pärjätä ja pärjäsimmekin! Mutta kyllä se palvelukulttuuri on todellakin aivan samanlaista kun oli Tallinnassa 15 sitten! Sunnyn basaarimyyjät just samanlaisia tyrkyttäjiä kun muuallakin mailmassa!

käsitin sitten väärin että käyt usein niissä, sorry! Harmi jos ei Bulgaria natsannu. Mä kun tykkään kun käyn niin paljon venäjällä ja virossa omien sukujuurieni vuoksi en mistään muusta syystä mutta en kuitenkaan näe Bulgarian ja venäjän saati sitten viron kaupankäyntiä samantasoisena mutta olkoon sä et tykänny ja mä tykkäsin ihan sama ollaan rauhassa molemmat omaa mieltä :)

• jussik-1
        väärin ymmärsin kirjoitti:

käsitin sitten väärin että käyt usein niissä, sorry! Harmi jos ei Bulgaria natsannu. Mä kun tykkään kun käyn niin paljon venäjällä ja virossa omien sukujuurieni vuoksi en mistään muusta syystä mutta en kuitenkaan näe Bulgarian ja venäjän saati sitten viron kaupankäyntiä samantasoisena mutta olkoon sä et tykänny ja mä tykkäsin ihan sama ollaan rauhassa molemmat omaa mieltä :)

vaimo on asunut yli 20 v Tallinnassa!

Nyt sitten vaan etsimään uutta matkakohdetta syksyä varten!
        Hyvää Kesän jatkoa vaan kaikille!

• vaimollesi
        jussik-1 kirjoitti:

vaimo on asunut yli 20 v Tallinnassa!

Nyt sitten vaan etsimään uutta matkakohdetta syksyä varten!
        Hyvää Kesän jatkoa vaan kaikille!

Kiva kuulla, melkein samalta suunnalta tai petroskoista olen mutta tallinnassa asuin 9v. tai no, eihän siinä itseasiassa mitään kivaa oo mutta hauska oli kuulla että samalta suunnalta muitakin!!! Ps. Toivottavasti hyvä kohde löytyy...

• -Jesse45-

...toi Sunny Beach. Voi kyllä suositella kaikille...ruoka ja juoma hyvää sekä halpaa...aurinko paistaa ja on lämmin...

• marCo

Olin itse Sunny Beachilla 2006 ja olen taas lähössä 25.8 minun mielestäni siellä on tosi halpaa. Tietysti jos olet turisti joka ei tajua mennä kuin hotellin kaupaan eikä vähän pidemmälle niin saat kyllä maksaa. Hotellit ovat mielestäni tosi siistejä ainakin 5 tähden jossa olin ja olen menossa nyt. Mielestäni paikka saa isonPLUSSAN eikä miinuksia

• Isolla Kirjaimella

Kohteena varmaan ihan ”toimiva” tuo ihana Sunny Beach, jos hakeutuu halvalla juomaan eikä huomaa välittää ympäristöstä. Paikallinen olut on halpaa eikä kitkerä pissanmaku haittaa parin jälkeen. Polttaa saa missä vaan, mutta yllätykseksi kentällä ei. Kun kulkee yöllä niin värivalot ja pimeys peittää kaiken paskan mukavasti.

On sitä rojua muuallakin kuin Bulgariassa eikä ainoastaan turistien jätöksiä. Tosin turistit kovalla innolla ovat saaneet mahdollistetuksi tämän MAFIA:n hallitseman ja omistaman Sunny Beachin lääväkeitaan. Kovaa vauhtia syntyy uutta htellikeidaspuljua ja ”kauppakeskusta” pystyyn. Kusetusta et pysty tässä maassa välttämään, jos olet maahan asti päässyt. Parhaita tarinoita syntyy rahanvaihtokojuista, takseista, basaareista ja lopuista ei sitten kuulekaan. Kohtalaisen eteläeurooppalaista menoa voimakkaalla itäblok-säväyksellä. Tosin täällä et normaalia bulgarialaista kulttuuria, ihmistä tai elämää näe etkä koe vaan sakkaa.

Lasten kanssa vauvanruuat ym. rekvisiitta kannattaa kantaa kotimaasta mukaan sillä tuontitavarana se on tuplahintaista kotihintaan verraten. Leluja saa ostaa kojuista kymmenkertaiseen hintaan verrattuna Burgasin normikauppaan pääkadun ulkopuolelta. Mutta onhan ne tuotu lähelle eikä tarvitse nähdä enempää totuutta.

Jos yhtään arvostaa itseään tai on vähääkään kiinnostunut elämästä niin suosittelen välttämään. Kuvittelin ehkä löytäväni edes hippusen jotain aitoa, edes ruuan tai muun suhteen. Mutta se oli nopeasti pääteltävissä, ettei tällaisella paikalla ole oikeita juuria. Kesä painetaan tappiin saakka ja sen jälkeen laput kulissien luukulle, luukku kiinni ja veks odottelemaan seuraavaa sesonkia johonkin mitä löytyy lämmityskin. Ei ole ihme, jos näissä nopeasti kyhätyissä ja päällepäin ihan kuvauskelpoisissa residensseissä pääsee kosteus joskus tekemään home-nimisiä tepposia. Noh, eihän se matkaesitteissä näy eikä ainakaan kuulu vielä moneen vuoteen. Myöhemmällä sesongilla merivesi on vielä meduusoineen lämpimämpää noin 20 kun viileät yöt vievät lämmön altaista alle 16 astetta.

Oli mieltä rauhoittavaa keskustella paikallisen asukin kanssa, joka huomaavaisesti vihjaa ohiajavia paikallisia luksusautoja kulkevan nykyisin hotellialueella tiuhaan. Koko alue on hänen mukaansa muuttunut parin viime vuoden aikana eniten eikä hän paikallisena itsekään pidä enää menosta. Ns. ravintoloita ja basaareja eli rojukojuja on kadut ja kujat tupaten täynnä. Mikään ei poikkea mistään, muuten kuin hintojen osalta kaupoissa ja syöttölöissä, mitä reunemmas viitsii ajautua. Eli perus rekvisiittameininki. Lähes jokaisesta lodjusta saa samaa kamaa ja ruokalistat kaikkine kivoine suomalaisine, ruots., saksal., kielikuvine ovat identtisiä kulma toisensa jälkeen. Ai niin paitsi briteille on tietysti ihan erikseen yorkshiret ja breakfastit puntahinnoilla J. Ei makuelämyksiä ainakaan alueella.

Kaikki menee kelien puitteissa muuten varmaan ihan kivasti, kunnes ehkä kohtaat jotain vastoinkäymisiä. Ihan vinkkinä voi olla hyvä ottaa huomioon, että passitkin ovat respassa yhtä hyvässä tallessa kuin tallelokerossa tai missä vaan. Kummisedät pitävät kyllä huolta. COT:n miehet eli ”vartijat” parveilevat hotelleissa ja alueella. Kaikki näyttää kivalta kun tulevat polliisin kanssakin niin hyvin juttuun.

Tämäkin kirjoitus saa varmaan monen paikan palvojan varpaan välit kihisemään loistavan hiekkarannan lumoissa. Harmi vaan, että sitäkin voi verrata minkä tahansa yläasteen tupakkanurkan natsaviidakkoon. Ehkä toiset tykkää, tai kuten aiemmin sanottua, ei huomaa välittää.

Rahanpesua sanon minä. Ja puhdasta tulee. Toki mafialla on kova tarve pitää toiminta pystyssä ja mielellään kannattavana. Sikäli jos se mitä ympärillä näkee ja sen mitä näkee läpi ei häiritse niin siitä vaan. Maksat vaan kiltisti ja jatkat matkaa niin kuin et olisi huomannutkaan tulleesi vedätetyksi. Saat palvelua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3342
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3147
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2546
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2528
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1943
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1840
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1455
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82