miten kestää

jukka r

ostamallani bmw r1100 rt on ajettu 146000 tuhatta. onko jotain selkeitä ongelmia tiedossa,on kuitenkin aika moinen lukema kun ennen ajellut japsi vehkeillä.

3

945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • r1150r

      Olen toiminut kaverin RT ´96 omahoitajana melkein uudesta saakka. Nyt mittarissa on 135 tkm. Kytkintä on pitänyt pariin kertaan korjata mutta se oli seurausta huollon säätövirheestä aikanaan ja kytkin pääsi luistamaan. Ekalla korjauskerralla emme uusineet kaikkia osia joten paikkoheitto oli paikallaan.
      Muita vikoja ei ole ollut. Eilen kuitenkin otettiin perämurikka irti ja varmuuden vuoksi lähetettiin se Kuvalle, jossa se tarkastetaan ja laakeroidaan uudelleen.

      • kyösti.36

        on vaihdettu perän iso laakeri ja stefa.
        kytkimestä en tiie ajettu tosi pitkiä matkoja tol pyörällä.ollut eläke papalla ennen.


      • kyösti.36

        bensaa noin sataselle kun en oikein oo ehtinyt kokeilla .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe