ostamallani bmw r1100 rt on ajettu 146000 tuhatta. onko jotain selkeitä ongelmia tiedossa,on kuitenkin aika moinen lukema kun ennen ajellut japsi vehkeillä.
Vastaukset 3
- r1150r
Olen toiminut kaverin RT ´96 omahoitajana melkein uudesta saakka. Nyt mittarissa on 135 tkm. Kytkintä on pitänyt pariin kertaan korjata mutta se oli seurausta huollon säätövirheestä aikanaan ja kytkin pääsi luistamaan. Ekalla korjauskerralla emme uusineet kaikkia osia joten paikkoheitto oli paikallaan.
Muita vikoja ei ole ollut. Eilen kuitenkin otettiin perämurikka irti ja varmuuden vuoksi lähetettiin se Kuvalle, jossa se tarkastetaan ja laakeroidaan uudelleen.- kyösti.36
on vaihdettu perän iso laakeri ja stefa.
kytkimestä en tiie ajettu tosi pitkiä matkoja tol pyörällä.ollut eläke papalla ennen. - kyösti.36
bensaa noin sataselle kun en oikein oo ehtinyt kokeilla .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521013Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17916Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169562Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan58546