Tarkoitus

mennä esi kertaa

Barcelonaan lokakuun puolivälissä. Millainen sää siihen aikaan yleensä on ? Onko viilentynyt jo paljonkin helteistä vai onko Suomen kesän kaltainen yhä ?
Olipa tyhmä kysymys, mutta tällaisiahan täällä meillä vähemmän matkustaneilla tapaa olla.

5

740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sofía

Hola :) eihän se mikään tyhmä kysymys ollut, voi olla että, vastaajat on joskus tyhmiä mutta musta kaikilla on oikeus kysellä mitä haluaa :) mutta asiaan.....eli lokakuussa on ilma vielä lämmin. Kahdeksan vuoden perusteella voin sanoa että, ihan kesäkeli päivällä mutta illalla tarvii pitkähihaista. Muistan jopa syksyjä jolloin vielä marraskuussa kävin uimassa meressä ja lämpötila oli yli 20º. Täytyy sanoa vielä että, olette valinneet tosi hyvän ajan. Mulla on käynyt paljon vieraita Suomesta ja kaikki tykkäävät lokakuusta eniten. Huomaa että, lokakuun 12 pvä on pyhä.

• se perjantai

joku paikallinen juhlapäivä ?

• Sofía
        se perjantai kirjoitti:

joku paikallinen juhlapäivä ?

12.10 on dia de la Hispanidad eli kansallispäivä. Se on siis pyhä koko maassa.

• tuosta
        Sofía kirjoitti:

12.10 on dia de la Hispanidad eli kansallispäivä. Se on siis pyhä koko maassa.

tiedosta. Ollaan nimittäin menossa juuri 12.10 perjantaina. Mutta eiköhän ne taksit kulje siitä huolimatta kentältä...

• Sofía
        tuosta kirjoitti:

tiedosta. Ollaan nimittäin menossa juuri 12.10 perjantaina. Mutta eiköhän ne taksit kulje siitä huolimatta kentältä...

Hei, kulkee junat, taksit ja aerobussit vaikka on pyhä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe