Barcelonaan lokakuun puolivälissä. Millainen sää siihen aikaan yleensä on ? Onko viilentynyt jo paljonkin helteistä vai onko Suomen kesän kaltainen yhä ?
Olipa tyhmä kysymys, mutta tällaisiahan täällä meillä vähemmän matkustaneilla tapaa olla.
Tarkoitus
5
722
Vastaukset
- Sofía
Hola :) eihän se mikään tyhmä kysymys ollut, voi olla että, vastaajat on joskus tyhmiä mutta musta kaikilla on oikeus kysellä mitä haluaa :) mutta asiaan.....eli lokakuussa on ilma vielä lämmin. Kahdeksan vuoden perusteella voin sanoa että, ihan kesäkeli päivällä mutta illalla tarvii pitkähihaista. Muistan jopa syksyjä jolloin vielä marraskuussa kävin uimassa meressä ja lämpötila oli yli 20º. Täytyy sanoa vielä että, olette valinneet tosi hyvän ajan. Mulla on käynyt paljon vieraita Suomesta ja kaikki tykkäävät lokakuusta eniten. Huomaa että, lokakuun 12 pvä on pyhä.
- se perjantai
joku paikallinen juhlapäivä ?
- Sofía
se perjantai kirjoitti:
joku paikallinen juhlapäivä ?
12.10 on dia de la Hispanidad eli kansallispäivä. Se on siis pyhä koko maassa.
- tuosta
Sofía kirjoitti:
12.10 on dia de la Hispanidad eli kansallispäivä. Se on siis pyhä koko maassa.
tiedosta. Ollaan nimittäin menossa juuri 12.10 perjantaina. Mutta eiköhän ne taksit kulje siitä huolimatta kentältä...
- Sofía
tuosta kirjoitti:
tiedosta. Ollaan nimittäin menossa juuri 12.10 perjantaina. Mutta eiköhän ne taksit kulje siitä huolimatta kentältä...
Hei, kulkee junat, taksit ja aerobussit vaikka on pyhä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709