Kesäyön hämy..

Afrodite

Kävelin pitkin kesäistä katua kohti tuttua kahvilaa, aurinko paistoi lämmittäen iholla ja kaupunki kuhisi elämää. Astuin kahvilan ovesta sisään ja hakeuduin varjoisalle seinustalle mukavaan pikkupöytään istumaan. Kahvila oli mukavan väljä, eikä asiakkaita ollut liikaa. Punaisella samettikankaalla verhoiltu tuoli antoi mukavan levähdyspaikan ja aloin seurata ulkona liikkuvia ihmisiä ikkunasta.
Hetken katselin ohi vilahtelevia jalkapareja, mutta pian mieleni valtasi jännitys. Vatsassakin tuntui nipistelevän hieman.
Oli pitkä aika siitä, kun olin viimeksi nähnyt ensi-ihastukseni, jonka kanssa olin sopinut tapaamisen kahvilaan, jossa parhaillaan istuskelin odottelemassa häntä. Yritin muistella ihastustani niin hyvin kuin osasin ja mieleen nousi ensimmäisenä kuva hänen vankasta olemuksestaan, vahvoista käsivarsista, määrätietoisista kulmakarvoista ja syvistä silmistä, jotka tuikkivat kaiken miesmäisyyden keskeltä poikamaista pilkettä. Hänen kypsä, maskuliininen, mutta sivistynyt vetovoimansa oli ollut melkein käsin kosketeltavissa.
En voinut olla hymyilemättä, kun muistelin kaikkea sitä, mikä häneen liittyi. Ääntä, liikkumistapaa, ja ennen kaikkea omaa silloista nuoruuttani ja lapsenomaista mielenkiintoani häntä kohtaan. Niin oli vain aika kulunut, ja minäkin jo kasvanut nuoresta naisenalusta hieman varttuneempaan suuntaan.

Havahduin mietteistäni tuntiessani lämpimän ja pehmeän puristuksen olkapäälläni. Käännyin katsomaan ja omat silmäni kohtasivat nuo uskomattomat silmät, joihin saattoi upota tai niiden voimasta menettää oman kehonsa hallinnan.. katse oli luokkaa, josta todella saattoi sanoa että se vei jalat alta. Siinä ihastukseni nyt seisoi ja hymyili minulle ilkikurinen pilke yhä silmissään -nähtävästi se sama tuttu mies, kuluneesta ajasta huolimatta. Hätkähdin hieman, kun huomasin hänen silmiensä vaikutuksen olevankin minuun yhä tallessa, polvet tuntuivat hieman heikoille ja pohdin kuumeisesti, miten saatoinkaan käyttäytyä edelleen kuin ihastunut teinityttö.
Hän istui pöytääni ja tilasimme juotavaa, koko ajan hän katsoi minua ja alkoi kysellä kuulumisia, kertoa omiaankin. Yritin säilyttää ulkoisen tyyneyteni ja jutustelu sujuikin oikein mukavasti. Katselin kuinka hänen oluttuoppinsa tyhjeni ja vilkaisin omaan kivennäisvesilasiini, aivan kuin joskus muinoin, ajattelin. Hetken kuluttua olimme nauttineet virvokkeemme ja lähdimme kahvilasta. Kohteliaasti hän avasi minulle oven ja olin tuntevinani kevyen hipaisun alaselälläni. Mielessäni jyskytti kiivaasti, olinko vain kuvitellut tuon liikkeen, joka oikeastikin tapahtuneena saattaisi olla vain vaistomainen tapa..

Oli niin tai näin, tunsin pian kaupungin lämpöä hohkaavan asfaltin ihollani astellessani ensi-ihastukseni vierelläni kohti kaupungin sydäntä. Hipiäni oli jo mukavasti ruskettunut ja valkoinen lyhyehkö hame antoi mukavan vilpoisan olon kesän kuumuudesta huolimatta, eikä tummempi paitapuseronikaan turhia ahdistanut ylempien nappien ollessa juuri sopivasti auki.
Huomasin kuinka hän oli jättäytynyt kävelemään hieman taakseni ja selvästi katseli minua sentti sentiltä.. alhaalta ylös. Tunsin kuinka hänen katseensa lipui sääristäni reisilleni ja alaselältä kasvojeni tasolle tummiin, pitkiin hiuksiini. Juuri silloin käännyin katsomaan suoraan häntä silmiin ja tavoitin riemukseni hänen yllättyneen ilmeensä. Katsoin häntä tietävästi silmiin ja soin hänelle voitonriemuisen hymyni.. senkin kelmi, ajattelin.
Naurahtaen hän astui vierelleni kulkemaan ja jatkoimme matkaamme jälleen jutellen. Päivä kului oikein mukavasti ja oli ollut pitkästä aikaa hyvä tavata, vaikka olinkin epäillyt kyseisen asian järkevyyttä. Kesäinen hämy alkoi jo laskeutua aurinkoisen päivän ylle, kun hän ehdotti, että lähtisin vielä hänen luokseen juttua jatkamaan ja katsomaan uutta asuntoaan, nyt kun hän oli muuttanut samaan kaupunkiin. Mietiskelin mielessäni sataa ja tuhatta asiaa, enkä lopulta voinut kieltäytyä. Mikäs siinä, jos vain juttelemisesta oli kyse, olisihan se hauska nähdä muutenkin hänen uusi asuntonsa..

Ihastukseni koti vaikutti oikein mukavalta ja siistiltä, eikä naisen kättä olisi kotitöihin ainakaan tarpeen ollut saada. Istahdin sohvalle ja katselin ympärilleni samalla kuullen, kuinka hän meni laittamaan musiikkia soimaan. Hmm.. hidasta musiikkia, tajusin pian, oikein kaunista ja romanttista. Samaan aikaan aloin yhä enemmän miettiä, mitä miehellä oli mielessä. Kauaa ei kuitenkaan tarvinnut miettiä, kun tunsin nuo vahvat, mutta hellät kädet olkapäilläni.
Hitaasti ja lempeästi hän alkoi hieroa olkapäitäni, siirtyen sen jälkeen hartioilleni ja lopulta koskettelemaan aistikkaasti sormenpäillänsä niskaani sileiden hiusteni alla. Aluksi värähdin hänen kosketustaan, olin kuin jännitetty jousi, mutta pian aloin rentoutua. Hänhän vain hieroi. Hetken kuluttua hän polvistui alemmas ja tunsin hänen kutittavan hengityksensä niskallani. Hän lähestyi korvaani ja kuiskasi käheällä äänellään asioita, joista olin osannut vain unelmoida. Kaikki kuluneet vuodet oli hänen tunteensa elänyt, enkä enää välittänyt epäilyistäni sanojen todenperäisyyden suhteen, vaan liikuttunut kiilto silmissäni ja verenkohina kiihkosta korvissani nousin ylös sohvalta ja astelin hänen lähelleen.
Kiedoin käteni hänen kaulansa ympärille ja painauduin aivan häneen kiinni. Tunsin hänen kehonsa värisevän hieman ja painoin lantioni ja ylävartaloni yhä tiiviimmin häntä vasten. Musiikki soi korvissani ja mielessäni oli vain tuo mies, ihana ensi-ihastukseni, jonka kanssa menneestä olisi mahdollisuus maistaa paloja meneillään olevassa hetkessä, antaa ja ottaa vieläpä isompia paloja, kuin koskaan hänen tai kenenkään muun miehen kanssa olin ottanut. Hän tuntui juuri oikealta.

Painoin huuleni kevyesti hänen kaulaansa ja maistelin hänen ihoaan solisluiden kohdalla. Suukottelin hänen leukaansa ja livuin hänen korvanlehteään kiusaamaan, sitä oli niin syntisen ihana näykkiä hellästi. Samalla hyväilin hänen selkäänsä ja tunsin hänen polttavat kätensä omalla ihollani. Pian hän koukisti jalkojaan samalla napaten toisella kädellä kiinni taipeideni alta ja nosti minut turvalliseen syliinsä. Naurahdin hieman ja tunkeuduin katseellani hänen silmiinsä samalla, kun hän kantoi minua kohti makuuhuonettaan.
Hän laski minut sängylle ja jäi hetkeksi vain ihailemaan vartaloani. Sitten hän riisui paitansa ja paljasti syötävän hyvännäköisen ylävartalonsa. Lihaksikkaiden käsivarsiensa varassa hän kumartui puoleeni ja painoi pehmeät huulensa omilleni, ne eivät kysyneet, eivätkä pyytäneet. Ne tiesivät tarkalleen kuinka minä olisin mennyttä naista ja samalla veivät minut ihanimpaan suudelmaan. Huulet tunnustelivat omiani, maistelivat ensin kevyesti ja hitaasti, koko ajan suudelma kuitenkin syveni jo senkin vaikutuksesta, että vastailin hänen huuliensa taivaallisen rytmiin yhä kiihkeämmin. Samalla tunsin kuinka hänen toinen kätensä siveli polveani ja liikkui reidelläni välillä hieman hameeni helman allakin. Nautin täysin siemauksin ja tunsin oloni hyvin levottomaksi hänen otteissaan. Pian menetinkin jo kärsivällisyyteni ja tuuppasin hellästi hänet makaamaan selälleen.

Asetuin hänen lantionsa päälle istumaan ja päätin keventää vaatetustani alkamalla napittaa paitapuseroani auki. Tunsin hänen katseensa minussa ja reagointinsa allani, kun nappi napilta ihoni pääsi yhä enemmän esiin ja paidan alta paljastui pehmeän pyöreä poveni. Alavatsassani tuntui nautinnollista kihelmöintiä ja aloin suudella ihastukseni kehoa.. ensin vain kaulaa, sitten valuen yhä alemmas. Kieleni leikki miehen vartalolla ja piirsi kuvioita hänen rintakehälleen ja nänneille, joita kiusoittelin myös pienillä suudelmilla. Mies allani alkoi kiihtyä yhä enemmän, suoraan verrannollisesti nähden siihen, mitä alemmas liikuin. Tunsin hänen kätensä silittämässä hiuksiani ja yläselkääni samalla, kun annoin kieleni hyväillä hänen alavatsaansa. Nousin hetkeksi ylemmäs ja annoin hänen avata rintaliivieni hakaset, eikä hänen kiihkonsa ainakaan laantunut hänen nähdessään kovana nöpöttävät nänninpääni. Valuin uudelleen alemmas niin, että rintani hipoivat kiusallisesti hänen ylävartaloaan sitä mukaa, kun pääsin kohti määränpäätäni. Hänen alavatsansa kohdalla pysähdyin ja jäin katsomaan häntä leikkisästi silmiin samanaikaisesti hyväillen hänen sisäreisiensä pintaa.
Miehen silmät näyttivät kiihkon voimasta utuisen toiveikkailta ja riisuinkin hänen lausumattomia toiveitaan mukaillen housut hänen yltään. Viimeinenkin vaatekappale päällimmäisten housujen alta oli pian pois riisuttu ja jäin hetkeksi vain ihailemaan tuota komeutta edessäni. Ihastukseni oloa helpottaakseni aloin kuitenkin pian kosketella hänen kalleuttaan, kevyesti ensin sormenpäillä hyväillen ja tutkien, pian jo määrätietoisemmin kämmenellä kevyesti puristellen.
Huokaus pääsi miehen suusta ja kumarruin suutelemaan hänen reisiään, aivan lähellä nivusia. Hetken kuluttua, tarpeeksi kiusattuani, annoin kostean kieleni maistaa hänen juhlakunnossa olevaa valtikkaansa. Kieleni tunnusteli hänen vartensa pintaa ja pian otin suuni kostean lämpöiseen huomaan osan tuosta kalleudesta. Yhä enemmän hänen varrestaan alkoi päästä suuni ihanuuteen ja kieleni kutitteli hänen komeutensa kärkeä samalla. Mies alkoi äännellä yhä enemmän ja muuttua täysin levottomaksi allani. Hitaasti annoin hänen vartensa liikkua suussani unenomaista liikettä ja tunsin miten hän oli täynnä voimaa ja eloa. Silmilläni seurasin hänen nautinnosta vääristyneitä kasvojaan ja jatkoin yhä kiivaammassa tahdissa nähdäkseni tuon ilmeen pysyvän yllä.. oli kovin nautinnollista nähdä, kuinka hän oli käsissäni kuin sulaa vahaa, eikä mahtanut mitään tuntemuksille, jotka minä sain aikaan. Liian pitkälle en kuitenkaan halunnut häntä nautinnossaan viedä, vaan lopetin ajoissa –enhän halunnut hänen vielä kohtaavan onneaan, se olisi paljon parempi kohdata samaan aikaan.

Siirryin siis lepäämään hänen vierelleen sängylle ja katselin häntä kysyvästi. Pienen hetken verran hän vain rentoutui vierelläni ja hymyili kauniisti minulle. Sitten hän ujutti toisen kätensä kaulalleni ja kuiskasi korvaani kiitoksen ihanalla syvällä äänellään, joka sai kylmät väreet kulkemaan pitkin vartaloani. Hänen kätensä alkoi kutitella kaulakuoppaani ja suudelmat alkoivat laskeutua rintakehälleni. Taitoin vaistomaisesti lantiotani hieman ylemmäs, kun hänen kätensä ylsivät hyväilemään rintojani. Kiihottavasti hänen kätensä puristelivat sulojani ja pian en voinut kuin huokailla nautintoni keskeltä, kun hänen suunsa tavoitti nännini. Hänen kielensä kiusasi nännejäni ja välillä hän näykki niitä kevyesti saaden minut hulluuden partaalle. Jännitin kehoani hänen siirtyessä alemmas, oli niin nautittavan kiusallista, kun hänen pieni parransänkensä kutitti arkaa vatsaani ja taidokkaat huulet soivat suloisia suudelmia sileälle iholleni.
Vain hetki ja tunsin hänen käsiensä aukaisevan vaalean hameeni vetoketjua. Hitaasti mutta varmasti hän veti sen pois yltäni ja palasi jälleen ylleni. Näin hänen suupielessään käväisevän pienen hymyn, kun hän näki ylläni lisää vaaleaa vaatetusta. Tosin kyseinen vaatekappale oli melkoisen pieni ja sopivan koristeellinen, eikä se kauaa vaivannut, sillä jo hetkessä hän oli riisunut pikkuhousutkin yltäni. Levottomammaksi ei nainen enää voinut tulla, kun hän alkoi suudella reisiäni edelleen hyväillen käsillään alavatsaani. Pian toinen käsi eksyi vaalealle kummulleni ja suustani pääsi tahaton ynähdys. Miehen suudelmat lähenivät pyhintäni ja pian hänen kielensä koskettikin kostunutta vakoani. Mielessäni tykytti vain tuo taivaallinen hetki, kun hänen huulensa maistelivat aarrettani ja hänen kielensä pyörähteli nautintonappulani ympärillä. Lantioni työntyi ylemmäs väkisinkin ja liikkeeni olivat enää lähinnä hallitsemattomia.. Toisen kätensä mies asetti pakarani alle ja sai minut pysymään paremmin nautinnollisessa piinapenkissä. Toisella kädellään hän alkoi tunnustella lämmintä ja kosteaa ihanuuttani ja pian hän kiihdyttikin oloani työntämällä sormensa sisääni. Vaikeroin hiljaa ja yritin taistella vastaan tunnetta, joka vaati minua pyytämään häntä sisääni.. Hänen kätensä olivat kuitenkin liian taitavat ja juuri kun olin sekoamaisillani vaatimassa häntä sisääni, hän nousi ylleni ja painoi kovan komeutensa vasten pyhintäni.

Käsivarsiensa varassa hän nojautui lähelle minua ja tunsin kuinka hän varovasti alkoi työntyä sisääni. Yritin hillitä liikkeitäni, vaikka sisälläni pauhasi alkuvoimainen kiihko. Äännähtelin nautinnosta, kun hänen komeutensa teki tietään tiukkaan, mutta kosteaan aarteeseeni. Hänkin murahteli hieman maltillisemmin ja ikuisuuden kestävän hetken kuluttua tunsin, kuinka hänen koko mittansa oli sisälläni. Siihen hän pysähtyi ja jäi katsomaan minua suoraan silmiin. Tuijotti vain hallitsevana, kasvoilla ei näkynyt ilmettäkään. Sydämeni takoi rinnassa ulospääsyä ja hengitykseni tiheni entisestään, kuinka rakastinkaan noita silmiä ja tuota miestä. Nautinto kasvoi sisälläni ja tunsin kuinka hän alkoi hetken kuluttua hiljaa liikkua sisässäni, ensin hyvin hitaasti. Välillä hän kumartui suutelemaan rintojani ja minä hyväilin hänen kehoaan, samalla hänen rytminsä kiihtyi yhä enemmän ja minä aloin liikkua rytmin tahdissa. Välillä en kestänyt hänen katseensa alla, vaan suljin silmäni yhtä paljon hänen maagisten silmien voimasta, kuin nautinnon tunteestakin. Sekä omani, että hänen äännähdyksensä alkoivat olla jo täydellisen kiihkon valtaamia ja tahti oli uskomaton. Tunsin kuinka valtava nautinto kipristeli sisälläni ja pian se levisi kihelmöivänä koko vartalooni, jokaisen sopukkani se täytti ihanalla lämmöllä ja onnentunteella. Tuo taivaallinen mies ylläni murahti tyytyväisyydestä ja romahti käsivarsiensa varasta lepäämään rintani päälle.
Hänen toinen poskensa painautui rintojeni väliin ja tunsin hänen tihentyneen hengityksensä ihollani hetken aikaa. Hiljalleen hengitys alkoi tasaantua ja hän nousi antamaan minulle pienen suudelmaan. Sitten hän painoi päänsä vatsalleni ja aloin silittämään hänen hiuksiaan. Vain hetki ja tyytyväinen tuhina kuului hieman alempaa. Hymyilin itsekseni ja siirsin katseeni hänen uinumisestaan ikkunassa näkyvään maisemaan. Keskikesän kauniista hämystä vain lempeä pieni tuulenvire liikutti läpinäkyvää vaaleata ikkunaverhoa ja minä olin maailman onnellisin nainen.

6

4908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää

      Taivaallisen kaunista kirjoitusta..kiitokset!

      • ruma

        ei se ekakerta koskaa voi tuntuu noi hyvälle...


      • mutsi
        ruma kirjoitti:

        ei se ekakerta koskaa voi tuntuu noi hyvälle...

        "ja minä olin maailman onnellisin nainen , ja samalla nuorin, 12v."


      • Ozihan
        mutsi kirjoitti:

        "ja minä olin maailman onnellisin nainen , ja samalla nuorin, 12v."

        Sulle "ruma" tottakai ekakerta voi olla mahtava kerta, ja sulle "mutsi" ehkä sä oot ollu 12v ku oot neitsyytes menettäny mutta mun mielestäni toi tarina oli tähän mennes parhaiten kirjoitettu ja kerrottu mitä minä olen lukenut (ja oon lukenu lähes kaikki tarinat täältä)
        että sillä. Kiitokset ihanasta tarinasta!! :)


    • ~Leidi~

      Tämä tarina on ykkösluokkaa verrattuna tämän palstan teinisönkötyksiin. Kiitokset mahtavalle kirjoittajalle, toivottavasti kerrot lisää näitä tositarinoita ja en ymmärrä, miksi täällä aina pitää olla marmattavia ihmisiä, jotka eivät osaa nauttia tästä upeasta tarinasta.
      T:~Leidi~

    • Poika88

      Todella hyvä !
      Et ollut niin esinäistäjä, kuin muut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe