Ihan Aikuisten Oikeesti

jep jep

Keskustelupalsta = mielipiteiden ilmaisua ja vaihtamista!Eix se oo hyvä et kyseinen bändi herättää mielipiteitä?Sehän on vain luovaa keskustelua ja mielipiteiden esille tuontia."Toinen tykkää tytöistä ja toinen äireestä!"Tanssijat valittaa liian nopeist ja rokahtavist sovituksist,ku kuunteliat taas nukkuu normihumpan poljentaan.Joku märisee tungoksest lavan erustal ja toinen vinkuu ku joku tuloopi kyynärpää edel hyökkäysasennos pääl.Et todellakin monenlaisii immeisii tää maankamara päällänsä kantaa.Ja yllätys yllätys kaikil o yhteinen kiinnostuksen kohde = Yölintu!!!Et jos hetken mietitään sitä...Ja sit perään oma mielipide,uhallakin.Olen fanittanu yölintua 10 vuotta ja tykkään ihan simona ,levylt.En ole koskaan kuulunut siihen "himofani-joukkoon" joka tunkeutuu poikien luo aina ku o mahdollista ja sit ollaan parasta kavaria tai yritetään päästä vällyjen väliin tai eres jatkoil.Enkä kuulu tanssijoihin,joten sovituksetkaan ei häiritse.Aikaisemmin viihdyin hyvinki keikoil,mut ny tympii "uudet sovitukset".Poikien omaa musiikkihan se o,mut ku niit vanhoi hyvii on menty muuttamaan,ni se ei tunnu enään samalta.Ja toinen syy "tie kuluttaa miestä" pitää poikien kohdal hyvinkin tarkalleen paikkaansa,sen näkee siit,et o pilke himmentynyt silmäkulmassa.Ja edelleen korostan,tää o mun näkemys näitten vuosien varrelta.Yölintu kuuluu ehdottomasti edelleen mun levyvalikoimaan ja kuuntelen ahkerasti,näkeminen saa mun osalt jäädä.Et sit vaan rakentavaa keskustelua peliin,positiivinen ja negatiivinen palaute,ku tuppaa kulkemaa käsi kädes.Kaikil hyvät kesän jatkot ja kuunnellaan kaikkia meit yhdistävää Yölintua!

2

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiaLulla

      Pisti silmään kommenttis tosta, että nämä himofanittajat, mitkä pyrkii suunnilleen vällyjen väliin. Siis ei kai nyt aikuisten oikeesti tällä bändillä sellasia faneja ole?!! Miehethän on kaikki varattuja. Noista jatkoista olen ymmärtäny, että noi fanit kyl usein voiki mennä niitten kaa juttelee jos niit jatkoi pidellään tollai yleisellä paikal (esim. keikan jälkeen siin näkyvillä), mutta mun on vaikee uskoa että yölinnul olis tollasia faneja........

      • jep jep

        Kirjoitinkin et yritetään päästä.En kirjoittanut et pääsee.Kyllähän kaikil artisteil on sellaisia "faneja" jotka tarjoo,eri asia kuka ottaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2098
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1982
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1637
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1604
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1237
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1204
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    Aihe