colin mcrae dirt

ei toimi

kun käynnistän dirtin se sanoo että checking disc ja sitte peli ei lähe päälle voisiko joku kertoa mikä on vika???

21

8140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Josta ostit

      Kysymässä.

      Tosin veikkaan että sulla on piraatti kun tollasta ilmottelee.

      • minde710

        Moikkelis,

        mulla on sama ongelma Colin Mcraen kanssa. Kone tsekkaa levykkeen ja ilmoittaa, että DiRT on havainnut virheen ja tuote suljettava. Sitten lähtee virheraportti Microsoftille jne.

        En usko, että Citymarket myisi piraatteja. Olisiko kuitenkin ohjain- tai ajuriongelma? Olen niitä yrittänyt latailla, mutta esim. nvidian uusimpia ei jostain syystä kone kelpuuta (tai ohjelma ei kelpuuta konettani).

        Nimimerkillä epätoivoinen viiskymppinen ja yhtä rallihullu miehensä!!


      • Naurattaaaaaaaaa

        Hah jaa muka viiskymppinen, mikä vitsi, lapset pelaa, aikuizet käy töissä


    • Jaasi

      Mulla on ihan sama juttu, ei käynnisty ja tulee virheraportti.

      • subhuman

        olis todella kiva ku joku osais neuvoo tos ongelmassa, en usko et minäkään anttilasta piraattia olen saanut... koneessakin sen verran paukkuu et ei jää kiinni vaatimuksista! dirt.exe on havainnut virheen lässyn lässyn lää


      • samaa
        subhuman kirjoitti:

        olis todella kiva ku joku osais neuvoo tos ongelmassa, en usko et minäkään anttilasta piraattia olen saanut... koneessakin sen verran paukkuu et ei jää kiinni vaatimuksista! dirt.exe on havainnut virheen lässyn lässyn lää

        Täällä myös samaa ongelmaa,levyn tarkistuksen jälkeen tulee sama virhe


      • jaasi
        samaa kirjoitti:

        Täällä myös samaa ongelmaa,levyn tarkistuksen jälkeen tulee sama virhe

        Onkos teillä krafiikka kortti? se peli tarttee sellasen.Itsellä ei vielä toimi mutta luulenpa että se johtuu kortista mitä minulla ei ole.


      • Lombardi
        jaasi kirjoitti:

        Onkos teillä krafiikka kortti? se peli tarttee sellasen.Itsellä ei vielä toimi mutta luulenpa että se johtuu kortista mitä minulla ei ole.

        tänään kävin ostaa ton Dirt:n ja sama tulee kun muilla eli tarkastaa levyä ja sit tulee se dirt.exe on havainnut virheen ja blää blää blää...

        Rupee pikku hiljaa pännimään tällänen


    • 14151727yee

      Ei toimi mullakaa. vittu

      • tietoa on

        No kun kerran kaikilla on sama juttu niin en ole ainut. Eli tarkistaa onko teillä vähintään 1Gb käyttömuistia eli ram, toinen mikä sen pysäyttää on näytönohjain, eli sen näkee dirtin takakannesta. Mulla oli sama juttu ja sain siihen kulumaan 200 euroo, mutta onneks PAPPA BETALAR! Mutta nyt toimii.


    • apuanne vailla?

      Ostin juuri kyseisen pelin.
      Installoin sen onnistuneesti, mutta käynnistettäessä ohjelmaa tulee ilmoitus:

      "Sovelluksen käynnistäminen ei onnistu, koska XINPUT1_3.DLL ei löytynyt. ..."

      Ohjekirjassa on kyllä tietoa teknisestä tuesta, mutta lontoon kieleni ja tietokonetaitoni ei yllä sille tasolle, jotta voisin sen sitä kautta selvittää.

      Olisin enemmän kuin tyytyväinen jos voisitte auttaa.
      Asiallisia vastauksia odottaen..

      t: PL

    • fdsfdsfs

      mulla on sama ongelma

      • .kjhgljikhrgökjrhg

        Kannattaa tosiaan tarkistaa että käyttömuistia (ram) on vähintään 1Gb.Osoitteessa http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srl voi tarkistaa toimiiko peli koneella. tosin ei kannata liikaa luottaa näihin testeihin... mutta mulla ainakin toimii peli moitteitta.


      • Toni
        .kjhgljikhrgökjrhg kirjoitti:

        Kannattaa tosiaan tarkistaa että käyttömuistia (ram) on vähintään 1Gb.Osoitteessa http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srl voi tarkistaa toimiiko peli koneella. tosin ei kannata liikaa luottaa näihin testeihin... mutta mulla ainakin toimii peli moitteitta.

        Minulla ei ole tota onkelmaa mutta en voi auttaa.. Ostin pelit tiltistä.


    • Kilinkolin-tirt

      ostin vuosi sitten tuon dirtin ja asennettuani pelin, se ei käynnitystynyt vaan herjasi jotain XINPUT1_3.DLL ei löytynyt. Kirjoitin sitten googleen tuon puuttuvan DLL-tiedoston nimen ja löysin sen eräältä sivulta. Sitten vaan laitoin tiedoston erääseen windowsin kansioon jossa noita DLL-tiedostoja on. Helppo homma oli tehdä ja peli toimi samantien. Eikä enää mitään ongelmia ollut pelin kanssa :)

      Peli tosin on niin paska, ettei sitä jaksa pelata yhtään :D Ei mitään tuntumaa autoon.

      • tonny0909

        Tohon on saatavilla patchi codemastersin sivuilta!!!


      • GreAteX
        tonny0909 kirjoitti:

        Tohon on saatavilla patchi codemastersin sivuilta!!!

        Mullla " Sovelluksen käynnistaäminen ei onnistu , koska d3dx9_35.dll ei löytynyt. " onks tel sama ??


      • General Wario
        GreAteX kirjoitti:

        Mullla " Sovelluksen käynnistaäminen ei onnistu , koska d3dx9_35.dll ei löytynyt. " onks tel sama ??

        Juu sain itse dll:t etsimällä toimimaan, vaan sitten alko tulemaan corrupted save file ilmoja. Kivaa pelailla pari tiimaa ja huomata seuraavana päivänä että kuurankukkia( eli turhaan, aivan turhaan). No sain patchit laiteltua joten ans kattoo... Kilinkolin-tirtin kanssa samaa miletä tosta tuntumasta, varsinkin näppiksellä kun joutuu pelailemaan, niin auto on koko ajan poikittain. **tun sama vaikka kottikärryjä pihalla lykkis. Niin joo, toi disc check, aito ja alkuperäinen levy, ehkä noin yks viidestä peli lähtee pyörimään, muuten tilttaa välittömästi jo checkin aikana. No jospa tuosta ees vähän iloa irtois jahka alkaa toimimaan...


    • jeee4343

      Itelläki sama onkelma, tein ton testin, kaikki vaatimukset täyttää kone ja ylittääkin reippaasti, mutta ilmeisesti ton testin mukaan pitäisi olla windows vista, mulla kun on windows 7..

      • GG2

        mulla on windows 7 ja toimii silti :-)


    • sdkjfdksdjflks

      Varmaan meleko vanaha versio jos vuatii shekkiä tiskille, jospa se on Commodore 64 versio?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe