kun käynnistän dirtin se sanoo että checking disc ja sitte peli ei lähe päälle voisiko joku kertoa mikä on vika???
colin mcrae dirt
21
8173
Vastaukset
- Josta ostit
Kysymässä.
Tosin veikkaan että sulla on piraatti kun tollasta ilmottelee.- minde710
Moikkelis,
mulla on sama ongelma Colin Mcraen kanssa. Kone tsekkaa levykkeen ja ilmoittaa, että DiRT on havainnut virheen ja tuote suljettava. Sitten lähtee virheraportti Microsoftille jne.
En usko, että Citymarket myisi piraatteja. Olisiko kuitenkin ohjain- tai ajuriongelma? Olen niitä yrittänyt latailla, mutta esim. nvidian uusimpia ei jostain syystä kone kelpuuta (tai ohjelma ei kelpuuta konettani).
Nimimerkillä epätoivoinen viiskymppinen ja yhtä rallihullu miehensä!! - Naurattaaaaaaaaa
Hah jaa muka viiskymppinen, mikä vitsi, lapset pelaa, aikuizet käy töissä
- Jaasi
Mulla on ihan sama juttu, ei käynnisty ja tulee virheraportti.
- subhuman
olis todella kiva ku joku osais neuvoo tos ongelmassa, en usko et minäkään anttilasta piraattia olen saanut... koneessakin sen verran paukkuu et ei jää kiinni vaatimuksista! dirt.exe on havainnut virheen lässyn lässyn lää
- samaa
subhuman kirjoitti:
olis todella kiva ku joku osais neuvoo tos ongelmassa, en usko et minäkään anttilasta piraattia olen saanut... koneessakin sen verran paukkuu et ei jää kiinni vaatimuksista! dirt.exe on havainnut virheen lässyn lässyn lää
Täällä myös samaa ongelmaa,levyn tarkistuksen jälkeen tulee sama virhe
- jaasi
samaa kirjoitti:
Täällä myös samaa ongelmaa,levyn tarkistuksen jälkeen tulee sama virhe
Onkos teillä krafiikka kortti? se peli tarttee sellasen.Itsellä ei vielä toimi mutta luulenpa että se johtuu kortista mitä minulla ei ole.
- Lombardi
jaasi kirjoitti:
Onkos teillä krafiikka kortti? se peli tarttee sellasen.Itsellä ei vielä toimi mutta luulenpa että se johtuu kortista mitä minulla ei ole.
tänään kävin ostaa ton Dirt:n ja sama tulee kun muilla eli tarkastaa levyä ja sit tulee se dirt.exe on havainnut virheen ja blää blää blää...
Rupee pikku hiljaa pännimään tällänen
- 14151727yee
Ei toimi mullakaa. vittu
- tietoa on
No kun kerran kaikilla on sama juttu niin en ole ainut. Eli tarkistaa onko teillä vähintään 1Gb käyttömuistia eli ram, toinen mikä sen pysäyttää on näytönohjain, eli sen näkee dirtin takakannesta. Mulla oli sama juttu ja sain siihen kulumaan 200 euroo, mutta onneks PAPPA BETALAR! Mutta nyt toimii.
- apuanne vailla?
Ostin juuri kyseisen pelin.
Installoin sen onnistuneesti, mutta käynnistettäessä ohjelmaa tulee ilmoitus:
"Sovelluksen käynnistäminen ei onnistu, koska XINPUT1_3.DLL ei löytynyt. ..."
Ohjekirjassa on kyllä tietoa teknisestä tuesta, mutta lontoon kieleni ja tietokonetaitoni ei yllä sille tasolle, jotta voisin sen sitä kautta selvittää.
Olisin enemmän kuin tyytyväinen jos voisitte auttaa.
Asiallisia vastauksia odottaen..
t: PL - fdsfdsfs
mulla on sama ongelma
- .kjhgljikhrgökjrhg
Kannattaa tosiaan tarkistaa että käyttömuistia (ram) on vähintään 1Gb.Osoitteessa http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srl voi tarkistaa toimiiko peli koneella. tosin ei kannata liikaa luottaa näihin testeihin... mutta mulla ainakin toimii peli moitteitta.
- Toni
.kjhgljikhrgökjrhg kirjoitti:
Kannattaa tosiaan tarkistaa että käyttömuistia (ram) on vähintään 1Gb.Osoitteessa http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srl voi tarkistaa toimiiko peli koneella. tosin ei kannata liikaa luottaa näihin testeihin... mutta mulla ainakin toimii peli moitteitta.
Minulla ei ole tota onkelmaa mutta en voi auttaa.. Ostin pelit tiltistä.
- Kilinkolin-tirt
ostin vuosi sitten tuon dirtin ja asennettuani pelin, se ei käynnitystynyt vaan herjasi jotain XINPUT1_3.DLL ei löytynyt. Kirjoitin sitten googleen tuon puuttuvan DLL-tiedoston nimen ja löysin sen eräältä sivulta. Sitten vaan laitoin tiedoston erääseen windowsin kansioon jossa noita DLL-tiedostoja on. Helppo homma oli tehdä ja peli toimi samantien. Eikä enää mitään ongelmia ollut pelin kanssa :)
Peli tosin on niin paska, ettei sitä jaksa pelata yhtään :D Ei mitään tuntumaa autoon.- tonny0909
Tohon on saatavilla patchi codemastersin sivuilta!!!
- GreAteX
tonny0909 kirjoitti:
Tohon on saatavilla patchi codemastersin sivuilta!!!
Mullla " Sovelluksen käynnistaäminen ei onnistu , koska d3dx9_35.dll ei löytynyt. " onks tel sama ??
- General Wario
GreAteX kirjoitti:
Mullla " Sovelluksen käynnistaäminen ei onnistu , koska d3dx9_35.dll ei löytynyt. " onks tel sama ??
Juu sain itse dll:t etsimällä toimimaan, vaan sitten alko tulemaan corrupted save file ilmoja. Kivaa pelailla pari tiimaa ja huomata seuraavana päivänä että kuurankukkia( eli turhaan, aivan turhaan). No sain patchit laiteltua joten ans kattoo... Kilinkolin-tirtin kanssa samaa miletä tosta tuntumasta, varsinkin näppiksellä kun joutuu pelailemaan, niin auto on koko ajan poikittain. **tun sama vaikka kottikärryjä pihalla lykkis. Niin joo, toi disc check, aito ja alkuperäinen levy, ehkä noin yks viidestä peli lähtee pyörimään, muuten tilttaa välittömästi jo checkin aikana. No jospa tuosta ees vähän iloa irtois jahka alkaa toimimaan...
- jeee4343
Itelläki sama onkelma, tein ton testin, kaikki vaatimukset täyttää kone ja ylittääkin reippaasti, mutta ilmeisesti ton testin mukaan pitäisi olla windows vista, mulla kun on windows 7..
- GG2
mulla on windows 7 ja toimii silti :-)
- sdkjfdksdjflks
Varmaan meleko vanaha versio jos vuatii shekkiä tiskille, jospa se on Commodore 64 versio?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108