On se kumma kun täällä on itämainen sensuuri vielä vallalla?
Ja minä kun luulin tämän firman tulevan lännestä.
Saunalahden vastaavilla sivuilla kyllä saa arvostella jotain K kirjaimella alkavaa merkkiä, mutta ei täällä. Sensuuri iski jo toisen kerran. Käykää lukemassa saunalahden sivuilta. Ilmankos täällä onkin uusia viestejä varsin harvakseltaan.
Sensuuria kuin neuvostoliitossa
5
651
Vastaukset
- ER-5
Eiköhän tuosta jo ole kaikki kuullet ja lukeneet sen verran olet tietoasi jokapuolella jakanut. Sanonpa vieläkin että se ei ole Sumekon vika vaan jälleenmyyjän. (En ole Sumekolla töissä mutta omistan kyllä lähes uuden Kawasakin ja itselläni on valitettavasti paljon kokemuksia Sumekon takuukorjauksista, joissa ei ole ollut kuin kiittämistä, kunhan pyörä kestäisi.)
Jospa sittenkin olet sumekon hommissa. Ainakin kuulostaa niin maksetulta. Ja sitä paitsi, Omien sanojesi mukaankin kawa ei kestä, joten se siitä, Miksi vaivautua.
Taidan vaihtaa esim Hondaan - vaikka Pan European onkin pari kymppiä kalliimpi, niin olen saanut ainakin Kunun pyörästä (Tku) loistavaa palvelua. Kerrankin kävi korjaamassa veneen rannassa eikä edes ottanut maksua.- Kwak
[email protected] kirjoitti:
Jospa sittenkin olet sumekon hommissa. Ainakin kuulostaa niin maksetulta. Ja sitä paitsi, Omien sanojesi mukaankin kawa ei kestä, joten se siitä, Miksi vaivautua.
Taidan vaihtaa esim Hondaan - vaikka Pan European onkin pari kymppiä kalliimpi, niin olen saanut ainakin Kunun pyörästä (Tku) loistavaa palvelua. Kerrankin kävi korjaamassa veneen rannassa eikä edes ottanut maksua.Kun nyt olen kaikilta mahdollisilta palstoilta saanut tuota katkeraa tilitystäsi lukea, tulee mieleen että ehkä syytä sittenkin on myös sinussa.
Olen omistanut muutaman kawan ennen tätä nykyistä ja olen omistanut myös useita muita prätkiä.
Joissain on ollut vikoja ja joissain ei, en ole huomannut merkillä olevan siinä väliä.
Itse en kyllä jaksaisi hirveästi 4 vuotta ajetun prätkän laukun kiinnityksen nitkahduksesta alkaa valittamaan, mutta meitä on moneen junaan.
Tosin jos jälleenmyyjä on kohdellut sinua kuten kerroit, on sekin törkeää toimintaa.
Herääkin kysymys miksi ostit sieltä toisenkin pyörän jos jo ensimmäisen kanssa asiat takkusivat.
Luulisi noin tarkan miehen huomanneen jo silloin mistä kana kusee ja äänestäneen jaloillaan paremman palvelun liikkeeseen.
Mutta sinähän oletkin turusta....... - ER-5
[email protected] kirjoitti:
Taidan vaihtaa esim Hondaan - vaikka Pan European onkin pari kymppiä kalliimpi, niin olen saanut ainakin Kunun pyörästä (Tku) loistavaa palvelua. Kerrankin kävi korjaamassa veneen rannassa eikä edes ottanut maksua.Ei ole minulla ollut vielä yhtään uutta pyörää, jota en olisi joutunut takuuaikana korjauttamaan. Hirveimmät kokemukset on HONDAN mtx 125 ja Hondan varaosa"antipalvelusta".
- R 1100 RT
ER-5 kirjoitti:
Ei ole minulla ollut vielä yhtään uutta pyörää, jota en olisi joutunut takuuaikana korjauttamaan. Hirveimmät kokemukset on HONDAN mtx 125 ja Hondan varaosa"antipalvelusta".
Provosoiva otsikko. Oma pyöräni on vielä takuu-ajalla. Ostin sen toukokuussa Moto-Raumalta. Vikoja ei pyörässä ole ollut, on toiminut "kuin ihmisen mieli".
Mielestäni tällaisella palstalla risut pitääkin antaa. Kyllä Kavasaki:n lukija osaa ajatella. Tälläkertaa jopa suitsukin teksti oli asiallista.
Kestä vaan kritiikki ER 5.
Ei myyntiliikkeet välitä asiakkaistaan jos ei ole markkinatalouden pakkoa.
Herjaajille tiedoksi: En sitten ole Turusta enkä muuten Raumaltakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 565995
- 575452
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1113813- 543802
- 143735
- 313176
- 592914
- 592806
- 672518
- 471930