30+ syysristeily

äänestys...

Vaikka kesä vielä parhaimmillaan, niin on aika alkaa suunnittelemaan syysristeilyä jos sellainen halutaan pitää. Pitäisi päättää mistä ja milloin lähdettäisiin? Pariin vuoteen ei ole Turusta tehty risteilyä joten ensin haarukoitaisiin onko sieltä suunnalta riittävästi lähtijöitä...

Laivojen lähtöajat (ja paluuajat) ovat sellaisia että käytännössä se menee niin että lähtö on Turusta perjantaina klo 21:15, tai Helsingistä lauantaina klo 18:30. Ajankohta sitten on joskus lokakuun aikana...

Laitan kolme vaihtoehtoa joihin voi alle ilmaista kantansa. Tämä ei ole mitenkään sitova ilmoittautuminen, mutta toivottavaa olisi että jotenkin olisi tunnistettavissa vastauksien laittajat. Tokihan se on aina kiinni siitä ajankohdasta eniten että pääseekö...

t. Cesar
(joka ei ole lupautunut järjestäjäksi)

9

12949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaakkuM

      30 MIITTIRISTEILY

      Tässä olisi nyt kaikki tiedot matkasta!

      Hyttejä on varattu nyt 6kpl, eli 24 nopeinta pääsee
      mukaan varmasti risteilemään.

      Varauksen voi tehdä osoitteessa:
      [email protected]
      Varauksessa pitää näkyä oma nimimerkki,
      oma oikea nimi, sekä syntymäaika.

      Siis matka on Helsingistä Tallinaan.
      Lähtö on 20.10.2007 klo 18.30 (lauantai).
      Paluu on 21.10.2007 klo 16.45 (sunnuntai).

      Hytit ovat A-luokan hyttejä 4.
      Hytin hinta on 171€, eli
      42.75 per henkilö.

      Maksu pitää suorittaa tilille viimeistään
      14.9.2007!
      Tilinumero: 132350-125846.
      Muista laittaa nimimerkki mukaan!

      Galaxy lähtee Helsingissä Länsiterminaalista. Maihinnousu Tallinnassa
      D-terminaalista klo 08.30-10.30 ja laivaannouseminen D-terminaalista klo
      11.30-13.15. Laiva lähtee Tallinnasta klo 13.30.

      Toiveet hyttikavereista voi jättää samaan postiosoitteeseen.

      Muistakaa ottaa PASSI mukaan!

      Eli tervetuloa mukavalle miittiristeilylle.

      t. vaakkuM

      ps. lopullinen hyttijakolista tulee sitten
      kun viimeinen maksupäivä on mennyt umpeen, eli
      turha kysellä välillä asiaa.
      *ei halua turhaa postia käsitellä*

      • Toorisss

        *käsipystyssä* Turusta tietty pitäs lähtee..mitä sitä edes kyselemään.. eiiii aivan sama ..Kivaa matkaa teille!!!


      • Toorisss kirjoitti:

        *käsipystyssä* Turusta tietty pitäs lähtee..mitä sitä edes kyselemään.. eiiii aivan sama ..Kivaa matkaa teille!!!

        sie tooris taiat olla hämeestä... :)


    • Lentäväjusteeric

      Jejeee justeeri on just tuolloin tallinassa, varokaa vain laiva on sitten täys koiria!!! nauraaa.....

    • Se oleellinen info ja asia pääsi jo hukkumaan tässä ketjussa, joten poistin äänestysviestit ja muut rönsyt.. Sori niille joiden viestit kadonneet... Tekniikka tässä aika alkeellinen niin ei voi kunnolla valita säilytettäviä vaikka haluaisikin...

    • vaakkuM

      Tällä hetkellä on lähtijöitä 16...eli 2 hyttiä on täysin tyhjänä.Viimeinen maksupäivä olisi huomenna
      (14.9 pe),mutta jos maksaa nordeaan,ehtii vielä maanantaina (17.9) maksaa.
      Ainut ehto on....hytissä pitää olla aina 4...tulee muuten minulle kalliiksi (erotus järjestäjän piikkiin).
      Eli jos kiinnostusta...nopeasti ilmoitusta s-postiin
      [email protected]
      Tilinumero löytyy tuosta toisesta linkistä!

    • Eli... jos kiinnostaa niin ois yksi ylimääräinen tiketti ja hinnasta päästään varmaan sopuun... Toimi siis nopeasti niin pääset nauttimaan laatuseurasta!

    • Luopuisin hyttipaikastani... Hinnasta päästään sopimukseen.

    Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe