onko mahdollista saada työmarkkinatukea (työharjottelun kautta)jos olen saanut opiskelupaikan, mutta siirtänyt opintoja vuodella (välivuosi)? onko tämä mitenkää mahdollista
työmarkkinatuki ja välivuosi
4
1244
Vastaukset
- jgkldgdgjkf
Yksi ratkaisu voisi olla hakeminen pikaisesti jollekin työkkärin ammattikurssille joka tuntuu mielekkäältä varsinkin valitsemaasi alaa silmälläpitäen. Näin saat työmarkkinatukea ja ylläpitokorvausta etkä joudu työvoimaviranomaisten hampaisiin. Todennäköisesti ilman hyvää syytä välivuodellesi menetät tyyömarkkinatuen ja joudut sosiaalitoimiston asiakkaaksi.
Yhtään tietämättä tilannettasi ehdotan siis että haet muutaman kuukauden kurssille ja pidät opiskelupaikan. Kurssi jossa tehdään omilla käsillä jotakin, on aina hyödyksi vaikka ei siitä ammattia tulisikaan.- kokemusgfdg
Työmarkkinatukea ei saa, jos on kirjoilla jossain koulussa, vaikka sitten poissaolevana.
- kukka
kokemusgfdg kirjoitti:
Työmarkkinatukea ei saa, jos on kirjoilla jossain koulussa, vaikka sitten poissaolevana.
Älä huoli. Sossun avustus on parempi kuin Kelan työmarkkinatuki. Näin se vaan menee. En vaan tajua miksi. Ei kannata työharjoitella tai muutenkaan olla liian aktiivinen.
- --nelli
kukka kirjoitti:
Älä huoli. Sossun avustus on parempi kuin Kelan työmarkkinatuki. Näin se vaan menee. En vaan tajua miksi. Ei kannata työharjoitella tai muutenkaan olla liian aktiivinen.
miten tää sossuhomma toimii ja kuka rahaa voi saada?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805689
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453850- 663524
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262908Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72447- 272194
- 2042101
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331949Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4321769