kruunuchakra

jasu

Mistä johtuu puristava tunne päälaella? Rupeaako kruunuchakra aktivoitumaan vai mistä on kysymys, nyt ollut puristavaa tunnetta kolmena päivänä ei tosin koko aikaa.

10

1996

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muttapa

mun mielestä kuninkaitten kruunu on rappeutunut jäänne kruunuchakrasta, silloin kun ihmiset vielä näki aurat ja chakrat ja kruunuchakran loisto vielä merkitsi valaistunutta viisautta. Eli kruunu fyysisessä muodossa on vain surkea jäänne.

• ennen vanhaan

"silloin kun ihmiset vielä näki aurat ja chakrat ja kruunuchakran loisto vielä merkitsi valaistunutta viisautta"

silloin myös yleinen valistus oli sitä luokkaa että mm. kärpässieniä saatettiin syödä tavallisena ruokana, siitä hallusionaatiot seurauksena

• Asko Munaperuna

Minulla taas tuntuu siltä kuin ohut "säde" kulkisi pystysuoraan päälaen läpi, ulottuen viitisen senttiä päälaen yläpuolelle ja saman verran pään sisään. Tämän olen aina tulkinnut kruunuchakraksi.

• Irtoilija

Kyseessä voi hyvinkin olla kruunuchakran aktivoituminen, itse chakroja aktivoidessani olen myös useasti tuntenut "vanne puristaa päätä" efektin mikä on psykologisissa testeissäkin kysytään hullujen esiin seulomiseksi. (Intin psykologisissa testeissä olikin jännät paikat että mitähän tuohon laittaisi)

Kruunuchakra on kooltaan suurinpiirtein koko päälaen kokoinen alue otsan yläpuolelta. Että Askon ohut säde tuntuisi pikemminkin olevan energialinkki kruunuchakran ja sen yläpuolella olevien chakrojen välillä.

Jos tuo puristava fiilis on häiritsevä, niin raskaan ruoan ja liikunnan pitäisi vähentää/häivyttää kyseinen fiilis. Vielä varoituksena se että ei ole tyhjästä tullut se että "vanne puristaa päätä" -juttu olisi hullun merkki.. Eli elkää yrittäkö väkisin aktivoida kruunuchakraa, sen avaaminen ei ole helppo homma, mutta sen sulkeminen on vielä hankalampi homma. Mutta ei siis kannata huolestua jos itsestään tuollaisia tuntemuksia tulee, mutta jos varta vasten olet yrittänyt aktivoida kruunuchakraa (tahi huumeiden käyttelyn, yms. tuloksena) ja rupeaa tulemaan kyseisiä tuntemuksia, niin lopeta ihmeessä ne harjoitukset (tai aineiden käyttäminen), ellet tiedä mitä olet tekemässä.

• luulen niin
        Irtoilija kirjoitti:

Kyseessä voi hyvinkin olla kruunuchakran aktivoituminen, itse chakroja aktivoidessani olen myös useasti tuntenut "vanne puristaa päätä" efektin mikä on psykologisissa testeissäkin kysytään hullujen esiin seulomiseksi. (Intin psykologisissa testeissä olikin jännät paikat että mitähän tuohon laittaisi)

Kruunuchakra on kooltaan suurinpiirtein koko päälaen kokoinen alue otsan yläpuolelta. Että Askon ohut säde tuntuisi pikemminkin olevan energialinkki kruunuchakran ja sen yläpuolella olevien chakrojen välillä.

Jos tuo puristava fiilis on häiritsevä, niin raskaan ruoan ja liikunnan pitäisi vähentää/häivyttää kyseinen fiilis. Vielä varoituksena se että ei ole tyhjästä tullut se että "vanne puristaa päätä" -juttu olisi hullun merkki.. Eli elkää yrittäkö väkisin aktivoida kruunuchakraa, sen avaaminen ei ole helppo homma, mutta sen sulkeminen on vielä hankalampi homma. Mutta ei siis kannata huolestua jos itsestään tuollaisia tuntemuksia tulee, mutta jos varta vasten olet yrittänyt aktivoida kruunuchakraa (tahi huumeiden käyttelyn, yms. tuloksena) ja rupeaa tulemaan kyseisiä tuntemuksia, niin lopeta ihmeessä ne harjoitukset (tai aineiden käyttäminen), ellet tiedä mitä olet tekemässä.

Tuo tunne on ollut minulla aina pienestä lapsesta asti. Sen saa helposti "päälle" koska vaan ja myös pois. Ikinä se ei ole ollut häiritsevä enkä ikinä ole harjoitellut sitä millään lailla. Luulin että se on normaalia ja kaikki ihmiset tuntee samoin. Tosin minulla se ei ole "vanne" vaan enemmänkin kuin joku painaisi sormella keskelle otsaa.

• Asko Munaperuna
        luulen niin kirjoitti:

Tuo tunne on ollut minulla aina pienestä lapsesta asti. Sen saa helposti "päälle" koska vaan ja myös pois. Ikinä se ei ole ollut häiritsevä enkä ikinä ole harjoitellut sitä millään lailla. Luulin että se on normaalia ja kaikki ihmiset tuntee samoin. Tosin minulla se ei ole "vanne" vaan enemmänkin kuin joku painaisi sormella keskelle otsaa.

Tuo kuulostaa kolmannelta silmältä. Meikäläisellä se tuntuu kovana paineena kulmakarvojen välissä, eikä siihen liity mitään muita tuntemuksia tai havaintoja.

• fewfew

Kuulostaa tyypilliseltä migreeniltä tai vastaavalta. Kannattaa käydä lääkärissä, ettei ole verenkirtohäiriö tai neurologinen juttu. En siis väitä, että olisit "sairas", minäkin uskon yliluonnolliseen, mutta olen myös kokenut migreenisärkyä, joten se tuli kirjoituksestasi heti mieleen.

• Käykää lääkärissä..

Joo, ihan tavallistakin päänsärkyä tai korkeasta verenpaineesta johtuvaa voi olla tunne siitä, että "vanne puristaa päätä". Eli kannattaa sellaiset tuntemukset vielä varmistaa lääkäriltä. Korkea verenpaine ei ainakaan ole naurun asia..

• joo.

Sorry, mutta veikkaan, että alkava flunssa...itelläkin tässä särki päätä...

• ,,,

Hartiat /lihakset jumissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22