kruunuchakra

jasu

Mistä johtuu puristava tunne päälaella? Rupeaako kruunuchakra aktivoitumaan vai mistä on kysymys, nyt ollut puristavaa tunnetta kolmena päivänä ei tosin koko aikaa.

10

1891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muttapa

      mun mielestä kuninkaitten kruunu on rappeutunut jäänne kruunuchakrasta, silloin kun ihmiset vielä näki aurat ja chakrat ja kruunuchakran loisto vielä merkitsi valaistunutta viisautta. Eli kruunu fyysisessä muodossa on vain surkea jäänne.

      • ennen vanhaan

        "silloin kun ihmiset vielä näki aurat ja chakrat ja kruunuchakran loisto vielä merkitsi valaistunutta viisautta"

        silloin myös yleinen valistus oli sitä luokkaa että mm. kärpässieniä saatettiin syödä tavallisena ruokana, siitä hallusionaatiot seurauksena


    • Asko Munaperuna

      Minulla taas tuntuu siltä kuin ohut "säde" kulkisi pystysuoraan päälaen läpi, ulottuen viitisen senttiä päälaen yläpuolelle ja saman verran pään sisään. Tämän olen aina tulkinnut kruunuchakraksi.

      • Irtoilija

        Kyseessä voi hyvinkin olla kruunuchakran aktivoituminen, itse chakroja aktivoidessani olen myös useasti tuntenut "vanne puristaa päätä" efektin mikä on psykologisissa testeissäkin kysytään hullujen esiin seulomiseksi. (Intin psykologisissa testeissä olikin jännät paikat että mitähän tuohon laittaisi)

        Kruunuchakra on kooltaan suurinpiirtein koko päälaen kokoinen alue otsan yläpuolelta. Että Askon ohut säde tuntuisi pikemminkin olevan energialinkki kruunuchakran ja sen yläpuolella olevien chakrojen välillä.

        Jos tuo puristava fiilis on häiritsevä, niin raskaan ruoan ja liikunnan pitäisi vähentää/häivyttää kyseinen fiilis. Vielä varoituksena se että ei ole tyhjästä tullut se että "vanne puristaa päätä" -juttu olisi hullun merkki.. Eli elkää yrittäkö väkisin aktivoida kruunuchakraa, sen avaaminen ei ole helppo homma, mutta sen sulkeminen on vielä hankalampi homma. Mutta ei siis kannata huolestua jos itsestään tuollaisia tuntemuksia tulee, mutta jos varta vasten olet yrittänyt aktivoida kruunuchakraa (tahi huumeiden käyttelyn, yms. tuloksena) ja rupeaa tulemaan kyseisiä tuntemuksia, niin lopeta ihmeessä ne harjoitukset (tai aineiden käyttäminen), ellet tiedä mitä olet tekemässä.


      • luulen niin
        Irtoilija kirjoitti:

        Kyseessä voi hyvinkin olla kruunuchakran aktivoituminen, itse chakroja aktivoidessani olen myös useasti tuntenut "vanne puristaa päätä" efektin mikä on psykologisissa testeissäkin kysytään hullujen esiin seulomiseksi. (Intin psykologisissa testeissä olikin jännät paikat että mitähän tuohon laittaisi)

        Kruunuchakra on kooltaan suurinpiirtein koko päälaen kokoinen alue otsan yläpuolelta. Että Askon ohut säde tuntuisi pikemminkin olevan energialinkki kruunuchakran ja sen yläpuolella olevien chakrojen välillä.

        Jos tuo puristava fiilis on häiritsevä, niin raskaan ruoan ja liikunnan pitäisi vähentää/häivyttää kyseinen fiilis. Vielä varoituksena se että ei ole tyhjästä tullut se että "vanne puristaa päätä" -juttu olisi hullun merkki.. Eli elkää yrittäkö väkisin aktivoida kruunuchakraa, sen avaaminen ei ole helppo homma, mutta sen sulkeminen on vielä hankalampi homma. Mutta ei siis kannata huolestua jos itsestään tuollaisia tuntemuksia tulee, mutta jos varta vasten olet yrittänyt aktivoida kruunuchakraa (tahi huumeiden käyttelyn, yms. tuloksena) ja rupeaa tulemaan kyseisiä tuntemuksia, niin lopeta ihmeessä ne harjoitukset (tai aineiden käyttäminen), ellet tiedä mitä olet tekemässä.

        Tuo tunne on ollut minulla aina pienestä lapsesta asti. Sen saa helposti "päälle" koska vaan ja myös pois. Ikinä se ei ole ollut häiritsevä enkä ikinä ole harjoitellut sitä millään lailla. Luulin että se on normaalia ja kaikki ihmiset tuntee samoin. Tosin minulla se ei ole "vanne" vaan enemmänkin kuin joku painaisi sormella keskelle otsaa.


      • Asko Munaperuna
        luulen niin kirjoitti:

        Tuo tunne on ollut minulla aina pienestä lapsesta asti. Sen saa helposti "päälle" koska vaan ja myös pois. Ikinä se ei ole ollut häiritsevä enkä ikinä ole harjoitellut sitä millään lailla. Luulin että se on normaalia ja kaikki ihmiset tuntee samoin. Tosin minulla se ei ole "vanne" vaan enemmänkin kuin joku painaisi sormella keskelle otsaa.

        Tuo kuulostaa kolmannelta silmältä. Meikäläisellä se tuntuu kovana paineena kulmakarvojen välissä, eikä siihen liity mitään muita tuntemuksia tai havaintoja.


    • fewfew

      Kuulostaa tyypilliseltä migreeniltä tai vastaavalta. Kannattaa käydä lääkärissä, ettei ole verenkirtohäiriö tai neurologinen juttu. En siis väitä, että olisit "sairas", minäkin uskon yliluonnolliseen, mutta olen myös kokenut migreenisärkyä, joten se tuli kirjoituksestasi heti mieleen.

      • Käykää lääkärissä..

        Joo, ihan tavallistakin päänsärkyä tai korkeasta verenpaineesta johtuvaa voi olla tunne siitä, että "vanne puristaa päätä". Eli kannattaa sellaiset tuntemukset vielä varmistaa lääkäriltä. Korkea verenpaine ei ainakaan ole naurun asia..


    • joo.

      Sorry, mutta veikkaan, että alkava flunssa...itelläkin tässä särki päätä...

    • ,,,

      Hartiat /lihakset jumissa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2558
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1657
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1496
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1362
    Aihe