hyvästi kultaiseni!

eppulainen

rakas kultainen pikkuiseni menehtyi tänään äkilliseen sairaskohtaukseen...

hyvää matkaa enkelini!

9

1587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kultsu myös

Minkä ikäinen kultsu oli?

• eppulainen

...16kk!

• Moon

Olen kyllä sanaton Eppulainen! Lämmin osanottoni suuren suureen suruusi!

• voimia

Täällä otetaan osaa suruun ja tiedetään mitä käyt nyt läpi. Jaksamisia.

• Osanottoni

Vaikka mulla ei ole kultsia mutta silti noi kuolemat on aina niin kamalia ja inhottavia! Kumpa koiraystävämme voisivat olla maan päällä hieman kauemmin.... :(

• otan osaa..

Tiedän tunteen! Minun kultsu kuoli lauantaina 15 kk ikäisenä.Tuntuu pahalta mutta hän oli todella sairas alusta asti. Voimia sinne!

• eppulainen
        otan osaa.. kirjoitti:

Tiedän tunteen! Minun kultsu kuoli lauantaina 15 kk ikäisenä.Tuntuu pahalta mutta hän oli todella sairas alusta asti. Voimia sinne!

...havaittu mitään merkkejä sairaudesta. kaikki oli ohi puolessa minuutissa, odotan patologiselta tietoa syystä.

osanottoni myös sinne, ehkä matka sateenkaarisillalle käy helpommin kaverin kanssa!

• menettänyt..
        eppulainen kirjoitti:

...havaittu mitään merkkejä sairaudesta. kaikki oli ohi puolessa minuutissa, odotan patologiselta tietoa syystä.

osanottoni myös sinne, ehkä matka sateenkaarisillalle käy helpommin kaverin kanssa!

Ilmoitatko mikä oli kuolinsyy sinun vauvalla? Olisi mukava tietää kuinka paljon kultasissa on vikoja ja mitä kaikkia...

• eppulainen
        menettänyt.. kirjoitti:

Ilmoitatko mikä oli kuolinsyy sinun vauvalla? Olisi mukava tietää kuinka paljon kultasissa on vikoja ja mitä kaikkia...

siis juttu oli siitä ihmeellinen että koira kuoli 2 minuuttia sen jälkeen kun otin autosta ulos. ykskaks vaan sätki ja uikutti puoliksi auton alla, vedin koirani pois ja se lerpahti siihen. hengitys ja sydämenlyönnit loppuivat heti, joten eläinambulanssikaan ei vaivautunut paikalle ( ei pahalla, eihän mitään ollut tehtävissä enää).

koira lähetettiin tutkimuksiin, mutta tuloksien saanti kestää pari kuukautta. otan kohtapuoliin yhteyttä avauksen tehneeseen lääkäriin jos saisin jotain arviota syystä, itse ollaan arveltu sydänvikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 476
      6846
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2521
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      218
      2477
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      140
      1759
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1698
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1113
    7. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1105
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1103
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1032
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      62
      907
    Aihe