Onko Or-clean aivan paska firma? Olisin kiinnostunut hakemaan tältä firmalta töitä (tampereelta) mutta kun luin täällä keskusteluja niin kyseistä paikkaa on haukuttu.
Onko kellään kokemuksia? Mitä hyvää, mitä huonoa? Onko helppo päästä töihin, maksetaanko palkat ajallaan ja oikein jnejne.. Kertokaa kaikki.
OR-CLEAN?
6
2418
Vastaukset
- pirttiliisa
..enkä voi pahaa sanaa sanoa, hyvin sujunu kaikki. Tuntipalkkakin korkeempi kun monella muulla firmalla...suosittelen!
- ex or
minä taas en suosittele missään nimessä! Täysin riistofirma eli kohteet täysin alimitoitettuja. Katsoin touhua 2 pv.
- Anonyymi
ex or kirjoitti:
minä taas en suosittele missään nimessä! Täysin riistofirma eli kohteet täysin alimitoitettuja. Katsoin touhua 2 pv.
Miksi et perusta omaa siivous firmaa , kun tunnut olevan oikein asiantuntija...😁 Katsoit ihan 2 päivää... Taidat kuulua siihen joukkoon, jonka CV:ssä on näitä 2 päivän katsomista eri firmoissa pitkä liuta..🤔👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et perusta omaa siivous firmaa , kun tunnut olevan oikein asiantuntija...😁 Katsoit ihan 2 päivää... Taidat kuulua siihen joukkoon, jonka CV:ssä on näitä 2 päivän katsomista eri firmoissa pitkä liuta..🤔👍
Jep , samaa mieltä! Tollasia " katsojia" ei kaivata siivous alalla, eikä varmaan millään muullakaan alalla. Sossun luukulle vaan ! Jösses!
- *zzzzzzzzzzzz
Suosittelen harkitsemaan vielä. Palkkaluokkia ei noudateta eli vaikka kohde olisi 2.palkaluokkaa ( siis 7.43€ ) niin maksetaan vaan ykköstä. Ja siirtymiä ei makseta ollenkaan vaikka tekisit kymmenen paikkaa samana päivänä. En viitsi jatkaa listaa enempää mut paljon löytyis muutakin huomautettavaa mitä itse koin. Tyhmänä työskentelin firmassa melkein vuoden...
- muffelio
Vaikka aloitus nyt onkin jo melko vanha, niin ainakin nykyään pääkaupunkiseudun alueelta minulla on vain hyvää sanottavaa firmasta. Työajat kohteissa ovat ihan kohdallaan, tunnit maksettu oikein (tes-palkkaus) ja esimies on hyvin tavoitettavissa. Välineitä voisi vähän päivittää, mutta ihan käyttökelpoista tavaraa kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867