OR-CLEAN?

:)))

Onko Or-clean aivan paska firma? Olisin kiinnostunut hakemaan tältä firmalta töitä (tampereelta) mutta kun luin täällä keskusteluja niin kyseistä paikkaa on haukuttu.

Onko kellään kokemuksia? Mitä hyvää, mitä huonoa? Onko helppo päästä töihin, maksetaanko palkat ajallaan ja oikein jnejne.. Kertokaa kaikki.

6

2348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirttiliisa

      ..enkä voi pahaa sanaa sanoa, hyvin sujunu kaikki. Tuntipalkkakin korkeempi kun monella muulla firmalla...suosittelen!

      • ex or

        minä taas en suosittele missään nimessä! Täysin riistofirma eli kohteet täysin alimitoitettuja. Katsoin touhua 2 pv.


      • Anonyymi
        ex or kirjoitti:

        minä taas en suosittele missään nimessä! Täysin riistofirma eli kohteet täysin alimitoitettuja. Katsoin touhua 2 pv.

        Miksi et perusta omaa siivous firmaa , kun tunnut olevan oikein asiantuntija...😁 Katsoit ihan 2 päivää... Taidat kuulua siihen joukkoon, jonka CV:ssä on näitä 2 päivän katsomista eri firmoissa pitkä liuta..🤔👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et perusta omaa siivous firmaa , kun tunnut olevan oikein asiantuntija...😁 Katsoit ihan 2 päivää... Taidat kuulua siihen joukkoon, jonka CV:ssä on näitä 2 päivän katsomista eri firmoissa pitkä liuta..🤔👍

        Jep , samaa mieltä! Tollasia " katsojia" ei kaivata siivous alalla, eikä varmaan millään muullakaan alalla. Sossun luukulle vaan ! Jösses!


    • *zzzzzzzzzzzz

      Suosittelen harkitsemaan vielä. Palkkaluokkia ei noudateta eli vaikka kohde olisi 2.palkaluokkaa ( siis 7.43€ ) niin maksetaan vaan ykköstä. Ja siirtymiä ei makseta ollenkaan vaikka tekisit kymmenen paikkaa samana päivänä. En viitsi jatkaa listaa enempää mut paljon löytyis muutakin huomautettavaa mitä itse koin. Tyhmänä työskentelin firmassa melkein vuoden...

    • muffelio

      Vaikka aloitus nyt onkin jo melko vanha, niin ainakin nykyään pääkaupunkiseudun alueelta minulla on vain hyvää sanottavaa firmasta. Työajat kohteissa ovat ihan kohdallaan, tunnit maksettu oikein (tes-palkkaus) ja esimies on hyvin tavoitettavissa. Välineitä voisi vähän päivittää, mutta ihan käyttökelpoista tavaraa kuitenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe