Elikkäs kuten moni muukin on tiedustellut, tiedutelen minäki että miten se eka gynellä käynti kannattaa hoitaa. Elikkä kannattaako käydä ihan lähi terveyskeskuksessa vaiko varata aika suoraan yksityiselle? Ja minkä hintaista tuo yksityisellä käynti on? Ei älyttömiä viitsisi siitä maksaa.
Suosituksia minne kannattaa mennä Helsingissä?
Gynet Helsingissä
5
4105
Vastaukset 5
- inseparable
suosittelisin yksityistä ihan ehdottomasti sillä silloin voit itse valita gynen kenen vastaanotolle menet kun taas terveyskeskuksessa se on sun alueen lääkäri ja et voi vaikuttaa siihen. myöskin yskityiset gynet ovat gynekologiaan erikoistuneita lääkäreitä eivätkä yleislääketieteeseen valmistuneita kuten terveyskeskus lääkärit. Mä voisin ainakin suositella diacorista sellasta gynekologia kun markku aho, hän on erittäin ihana lääkäri. huonoa kohtelua sain taas hannele hohtarilta. myös espoon kesksutorin gynekologit paikasta mulla on pelkästään huonoja kokemuksia, olo oli kun pelkästään rahastettaisiin eikä potilaasta välitetä ollenkaan.
- Anonyymi
Vieläkö tuo diacor toimii
- Ehdottomasti
Hannele Savonius Mehiläisessä.
- omakehuhaisee
jahas, tännekin palstalle eksynyt eräs gynekologi itseään kehumaan.
- Olet_vain_tyhmä
Katsoitko edes viestin päiväystä!? Ellet olisi kaivellut viestiä arkiston syövereistä 10 vuotta myöhemmin, tuo haukkumasi "mainos" olisi jäänyt sinne unohduksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3131241- 95979
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh19656Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh4594- 64588