ostamassamme asunnossa on vanha kylpyamme, joka on pinttyneen likainen. olisiko jotain vinkkejä sen puhdistamiseen ? (jossain engl. siivousohjelmassa käytettiin sokeripalaa hellan levyihin ja cocista wc-pyttyyn ja ne toimivat! siis jotain vastaavaa.)amme halutaan säilyttää ja viimeinen ratkaisu lienee pinnottaminen.
kylpyammeen
4
1529
Vastaukset
- kidesoodaa
lämpimään veteen sekoitettuna,uskoisin,että sillä lähtee,jos on lähteäkseen,on tehokas aine kaikenlaiseen puhdistukseen ja myrkytöntä.
- kaikkea kokeillut
Uuden Idon ammeen mukana tuli ammeen puhdistukseen tarkoitettua puhdistusainetta. Se jättänee jonkinlaisen suojakalvon tulevia likatahroja estämään... Kloriitti on myös aina tehokas. Amme täyteen KYLMÄÄ vettä ja aimo loraus Kloriittia sekaan. Anna vaikutta riittävän kauan. Ainakin puoli tuntia. Toisaalta reaktio kestää tietyn ajan, joten pitkittäminen ei lisää tehoa. Muista huuhdella amme hyvin sen jälkeen. Ensin kylmällä vedellä, ettei kloorihöyryt nouse päähän... On myös olemassa erinomainen puhdistusaine, jota itse ostin joltain markkinoilta nimellä "Kaikkeen". Samaa tuotetta myydään muillakin nimilä. Luulisin, että Stockalta saa ja joskus on Lidlissäkin. Siinä on valkosavea, johon puhdistusteho perustuu Se ei naarmuta. Sillä muuten lähtee esim. ruostepilkut autosta! Ja kovilta pinnoilta melkein mikä vaan. Mahtava aine, jota jokaisen kunnon perheenemännän siivouskomerosta pitäisi löytyä :))Uskoisin, että saat ammeen puhtaaksi jollain konstilla. Paitsi jos siinä on syviä naarmuja. Ne eivät lähde muulla kun pinnoittamalla ammeen uudelleen. Nauti ammeestasi, niin mekin teemme. Ihania kylpyaineita ja ammetyyny.Kynttilät lavuaarin reunalle palamaan ja lasi kylmää kuohujuomaa käteen. Voiko sen rentouttavampaa ollakaan!
- kysyjä.
näillä vinkeillä !! kiitos vaan.
- mäkäräinen
pesuaine veden tummentamaan pintaan on Swipen kahdesta aineesta tehty seos, toinen on Somthin`else ja toinen Brite. Ei sovi emaloiduille pinnoille, mutta tehokas laatoituksen värjäytymiin, suihkuverhon alareunan värjäytymään, vessanpönttöön yms
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 38482
- 41481
- 71457