Jousimies-Oinas yhdistelmä?

Ruti

Kertokaapa tästä yhtälöstä! Onko aivan mahdoton?
Millaiset alkumetrit? Itellä menossa tälläinen yhtälö, ja itse haluaisin jo "vakavempaa", mutta tää on pyöriny jo n.3kk semmosella kissa-hiiri asetelmassa!

24

15337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paras mahdollinen

      yhdistelmä, Jousimies ja Oinas kun tulimerkkeinä vetävät toisiaan puoleensa magneetin tavoin.

      Kissa-hiiri-leikki on niiiiiin tuttua, muutaman Oinas-miehen kanssa leikitty aikanaan samaa :) Ja sitten kun pääset suhteessa vakavammalle pohjalle, huomaat, miten olette samanhenkisiä monessa asiassa. Enpä vaihtaisi nykyistä Oinastani mihinkään, ihana, kiihkeä, raivostuttava, hauska, eikä koskaan tylsä tyyppi. Ja seksi... Sehän on suoranainen taivas Jousimies-Oinas yhdistelmällä...

      • jousimiesnainen-

        mitä tarkoitatte kissa & hiirileikillä?
        Itse olen ollut ihastuneena n. 1kk ajan oinaspoikaan ja muutaman kerran ollaan nyt tapailtu ja tuntuu että tapaamisia on todella vaikea järjestää, kun poika useimmiten joutuu perumaan.
        En vielä tiedä haluanko suhteelta enemmän kuin kaveruutta, tai onko hän edes kiinnostunut minusta mutta jokin siinä viehättää niin pirusti ja tuo magneettivertaus oli jotenkin aika osuva.. =)


      • Ruti
        jousimiesnainen- kirjoitti:

        mitä tarkoitatte kissa & hiirileikillä?
        Itse olen ollut ihastuneena n. 1kk ajan oinaspoikaan ja muutaman kerran ollaan nyt tapailtu ja tuntuu että tapaamisia on todella vaikea järjestää, kun poika useimmiten joutuu perumaan.
        En vielä tiedä haluanko suhteelta enemmän kuin kaveruutta, tai onko hän edes kiinnostunut minusta mutta jokin siinä viehättää niin pirusti ja tuo magneettivertaus oli jotenkin aika osuva.. =)

        Siis se oli meillä aluksi sitä että tapailtiin ja sit meni aikaa ennenkö taas nähtiin. Textarit kulki suuntaan ja toiseen, mut ne ei periaatteessa johtanu mihinkää...Baarissa jos nähtiin, oltiin eka kuin ei oltais toisiamme nähtykkään, kunnes jompikumpi sit antoi vinkin, ja niin alkas yhteinen kotimatka... viimeksi oltiin kuukausi ettei tavattu ollenkaan, kunnes tää jouskari mies viimein myönsi tunteensa itselleen ja otti yhteyttä "jälleen kerran", ja siitä asti se onki sitte ollut menoa!! Ja nyt tuntuu todellakin siltä että tää on aitoa!!


      • jousimiesnainen-
        Ruti kirjoitti:

        Siis se oli meillä aluksi sitä että tapailtiin ja sit meni aikaa ennenkö taas nähtiin. Textarit kulki suuntaan ja toiseen, mut ne ei periaatteessa johtanu mihinkää...Baarissa jos nähtiin, oltiin eka kuin ei oltais toisiamme nähtykkään, kunnes jompikumpi sit antoi vinkin, ja niin alkas yhteinen kotimatka... viimeksi oltiin kuukausi ettei tavattu ollenkaan, kunnes tää jouskari mies viimein myönsi tunteensa itselleen ja otti yhteyttä "jälleen kerran", ja siitä asti se onki sitte ollut menoa!! Ja nyt tuntuu todellakin siltä että tää on aitoa!!

        Tätä kissa-hiirileikkiä on jatkunut jo niin kauan, etten tiedä kestänkö enää. Etenkin kun ei ole mitään tietoa tuon oinaan tunteista. Tavallaan se tuntuu kiinnostuneelta, mutta toisaalta teot kertovat toista. Ei olla nimittäin nähty melkein 2kk.. vaikka pitänyt on montakin kertaa.


      • Lordi333

        Oinas miehena olen tutkinut ja todennut etta Jousimies nainen sopii tahan palapeliin tasmalleen ja tunteet taydentavat toisiaan mahtavalla tavalla. Mistahan loydan n. 45-50 v Jousimies naisen..? T. Lordi333


    • jousimiesNeN

      olisi aivan mielettömän ihana tavata oinas-mies..;)

      • Lordi333

        Siellapa on todella ihana nainen, ymmarrat mika
        mies itsellesi parhaiten sopii, siis oinas ja jousimies ne yhteen soppii,, ;


      • Pässi M 28

        Hellou, olisipa aivan äärettömän mielenkiintoista tavata jousimiesnainen.. ;)


      • jouskarinaikkonen
        Pässi M 28 kirjoitti:

        Hellou, olisipa aivan äärettömän mielenkiintoista tavata jousimiesnainen.. ;)

        olisi mukavaa tavata oinasmies ;D


    • oinainen

      Ainakin omalla kohdallani oinas-jousimies-yhdistelmä on melkoisen sopiva. Niin entiseni ja nykyiseni ovat jousimiehiä ja ainakaan kovin tylsää ei ole ollut. Seksi on kuumaa ja arjessakin leimahtelee aika usein. :)

      Oli meilläkin alkuun aika pitkään kissa ja hiiri-leikkiä, minä olen lähinnä se hiiri ja kun viimein pysähdyin ja annoin ottaa itseni kiinni, oli mies melkoisen yllättynyt.

      • Oinas m

        Olen ollut suhteessa Jousimiehen kanssa kolme kuukautta ja me ollaan kuin puuttuvat palat toisten palapeliin! Mutta ainoa huonopuoli on se että tämä on irtosuhde ja oikea kumppani on Härkä jonka kanssa Oinas ei tule toimeen!!!


      • ja oinasN
        Oinas m kirjoitti:

        Olen ollut suhteessa Jousimiehen kanssa kolme kuukautta ja me ollaan kuin puuttuvat palat toisten palapeliin! Mutta ainoa huonopuoli on se että tämä on irtosuhde ja oikea kumppani on Härkä jonka kanssa Oinas ei tule toimeen!!!

        Mulla on ensimmäistä kertaa elämässä jouskariM kanssa suhde alullaan ja tämän mies toimii juuri kuin jouskarista kirjoitetaan. Mies on kokenut pettymystä entisissä suhteissaan, mut nyt ei tiedä mikä sitä odottaa ;) Vakuutteelee minulle kovasti kuinka tahtoo sitä taikka tätä eikä tahdo yhtä eikä toista. Ollaan ehditty jo kerran riitaantumaankin, mutta sovittiin sitten. Nyt selvisi, että mies kuvittelee minun naisena haluavan heti saman katon alle pistävän hänet liekaan. Sain oikaistua väärinkäsityksensä ja kaveri oli ihan ällistyksissään. OinasN on siis vähintään yhtä itsenäinen kuin jouskariM on vapaudenkaipuinen. Seksihän meillä on sujunut heti alusta kuin tanssi. Sitä on paljon ja siinä on laatua. Pikkusen on miehellä ehkä vielä vapautumisen varaa.


    • hyvää joskin hastava parisude joskin kiisaja hirileikit on tyypilisiä kehitymätömäle oinnalle joten melkosen hasten olet vastanotanut mutta ylessä toimii niin kun mulle kävi exäni kanna nyt ollan ystäviä

    • OinasInLove

      Itse olen Oinas ja nykyinen mieheni Jousimies. Ennen suhdetta olimme kavereita, mutta silloin jo tunsin vetovoimaa ja sähköä ystävääni kohtaan. Niinpä siinä sitte kävi, hänen aloitteestaan että päädyimme sänkyyn uudestaan ja uudestaan.. Tapailin vielä silloin toista miestä..
      Kolmen kuukauden jälkeen meidän oli molempien myönnettävä tunteemme ja myöhemmin aloimme seurustella. Nyt olemme olleet vasta 1,5kk, mutta tämä mies saa jokaikinen päivä itseltäni jalat alta. Olen niin onnellinen ja toivon tämän kantavan vielä pitkään..

      Enjoy! ;)

      • Malttamaton oinasn

        Itse tapasin iiiiihanan jouskarimiehen puoltoista kuukautta sitten. Siitä asti on pidetty yhteyttä päivittäin, useita tekstareita, sähköposteja, monen tunnin puheluja ja tavattu on 2kertaa. Mutta en vaan ota selvää mitä mies haluaa, ystävyyttäkö? En uskalla ruveta kyselemään, sillä en tod. halua ajaa häntä pois, on liian täydellinen.
        Mitä tässä tapahtuu? Mitä teen?

        Apuaaaaaaaaaaaaa!!! :)


      • siness_
        Malttamaton oinasn kirjoitti:

        Itse tapasin iiiiihanan jouskarimiehen puoltoista kuukautta sitten. Siitä asti on pidetty yhteyttä päivittäin, useita tekstareita, sähköposteja, monen tunnin puheluja ja tavattu on 2kertaa. Mutta en vaan ota selvää mitä mies haluaa, ystävyyttäkö? En uskalla ruveta kyselemään, sillä en tod. halua ajaa häntä pois, on liian täydellinen.
        Mitä tässä tapahtuu? Mitä teen?

        Apuaaaaaaaaaaaaa!!! :)

        Se ei pelaa joka pelkää! Tuolla voit vaan menettää jos annat liikaa siimaa.. Niinhän niille kaloille tuolla järvessäkin voi käydä ja käy! Itse otin ohjat käsiini jouskarinaisena ja lassosin tuon oinasmiehen. Vaikka alkuun mies ei ollutkaan minusta ilmeisesti oikeasti kiinnostunut, muuta kuin vain näkemään tapauksen, toteamaan pettymyksen(?) ja lähtemään pois. Mutta toisin kävi. Jalat meni alta molemmilta. Mies ei lähtenyt, tuli uudelleen ja nyt olemme yhdessä. Minulle tämä on uutta olla miestä näinkin "paljon" vanhempi (4 vuotta) ja minulla on lapsia, hänellä ei. Minä olen kuitenkin 25v ja lähtenyt edellisestä liitosta skorpionin luota miehen kakaramaisuuden takia, vaikka olikin ikäiseni. Tästä oinaasta ei ole ainakaan ilmennyt vielä tuota samaa piirrettä. Mutta olemmehan me seurustelleetkin vasta vajaan kuukauden. Mutta yhteyttä olemme pitäneet aktiivisesti jo 1,5kk ennen kuin oikeasti tapasimme.

        Sanoisinko että tässä miehessä todellakin oli se jokin magneetti, joka veti minua puoleensa! Ehkä jousipyssyni tai nuoleni on tehty metallista ;)


    • yksi vaan

      On pakko heittää kommenttia.. Olin kerran vuosia sitten ollut suhteessa oinas-miehen kanssa ja meitä yhdisti hyvä ja innokas seksi. Mikä jättikin kaipauksen siihen! Totesin hänelle silloin, että arkielämämme ei tulisi ikinä onnistumaan, eikä toimimaan..
      Nyt yli kymmenen vuotta myöhemmin olen taasen törmännyt muutamaan oinas-mieheen. Nyt tuntuu jostain syystä heillä olevan yksi yhteinen vallitseva piirre: Ovat uskomattoman tyhmiä ja tylsiä!!
      Taidan alkaa kalastelemaan vaikka härkiä...

      • JoussssiN

        nyt oon tuon yhden oinaan kanssa seurustellut jopa 4,5kk ja ai että miun tekis mieli ottaaa sarvista kiinni ja potkasta! :D hahah.
        Herra on vissiin syntynyt väärän taivaan alle sillä ei mitäään romanttisia elkeitä, aluks oltiin vähän silleen et ekan kerran tavattiin -> sänkyyn.
        Toisen kerran sanaakaan vaihtamatta bileiden jälkeen -> Sänkyyn.
        ja tosiaan nähtiin aina bileissä vaan kunnes kerran laitoin viestiä et jos sillä ois lainata leffoja ja niin..
        sitähän tässä edelleen tehdään! on bileet, niiden jälkeen eikun petihommiin sopivassa humalassa ja muut ajat vaan katellaa leffoja ja nähdään frendejä ..

        Ei tämä Jouskarinainen pitkään rutiineita katsele!


    • Maisa1234456

      12 vuotta oinasmiehen kanssa oli todella hauskaa ja virkistävää, suhde kuoli sitten kuitenkin siihen että ajan mittaan meistä tuli vain parhaat ystävät. Nyt muutama kuukausi tuosta erosta olen tavannut ihan täydellisen oloisen miehen, ja yllätys yllätys hän on oinas ;) joku niissä oinaissa vetää jousimiesnaista ;)

    • oinaalle ainoa oikea vaihtoehto ... oinaana yksiselitteisesti tapat tai aiheutat loppuelämän kestävän mielenterveysongelman kaikille muille horoskooppimerkeille

      • oikkulainen

        Aika kovia syytöksiä, varmaan löytyy kunnon perusteluita asialle myös? :D

        Taitaa olla niin, että olet saanut pahasti pakit oinaalta ;)


    • Paras yhdistelmä ainakin omalla kohdalla ,jos tuntuu hyvältä nauttikaa :)

    • Minä en kanssa kestä juuri tavannut jousimies miehen ja aivan ihana oli ekoilla treffeillä . Treffit kestivät jopa 3 tuntia :DDDD .. Olisin niin halunnut pyytää hänet kotiini mutta en uskaltanut. Tällä miehellä myös suhde päättynyt taas väärän naisen kanssa puoli vuotta sitten . Viime kesänä oli irtosuhde jouskari miehen kanssa ja seksi oli kuin olikin jotain enne kuulumatonta:DDDD .. Odotan ja toivon että meillä suhde leimahtaa:))

    • Pikäliitto

      Perfect!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe