Moi,
Omistan ko. mopon vm -84, ajettu n. 58.000km.
Muuten kesien huviajelut palvellut hyvin ja mukava ajella, mutta nyt stoppasi.
Junnu lähti ulkoiluttamaan ja parin tunnin päästä soitti hakemaan. Onneksi ei ollut kuin pari km enää kotiin.
Kone lähtee käyntiin ja käy tyhjäkäyntiä, mutta kaasua ei kestä muuta kuin hiukan , jos pitää ryyppyä päällä.
Voisiko siihen olla syynä tisen muuttuvakurkkuisen kaasarin kalvossa olvat huomaamattomat reiät. Pojan entinen kevari-Sutsuki kun teki yhdellä muuttuvakurkkuisella samaa, kunne korjaussarja haettiin.
Kiitoksia etukäteen.
Funduro 650 käy huonosti
toinen funduro
2
1012
Vastaukset
- MTS
..tarkistanut jo ilmanputsarin suodattimen?
- -ar-
Mulla oli vähän vastaavia ongelmia -99 F650ST:n kanssa. Vikaa pähkäiltyäni huomasin tulpista että käy rikkaalla, tuumailun jälkeen huomasin että imuvaijerin kiinnityksessä käytetty muovimutteri oli katkennut kaasuttimen päästä. Eli imu oli koko ajan päällä enemmän tai vähemmän. Kulutuskin oli kasvanut kovasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937968
- 403812
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281033Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10810Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749