Nyt se tenän teki, parisen tuntia takasin rupes ensin tulemaan savua kesken ajoa pellin alta, hetken päästä tyssäs matka ja soitto palokuntaa apuun, tulivat muutamassa minuutissa, jonka aikana fiasta paloi miltei kokonaan ja renkaat suli alle, niin edestä kuin takaa.
Se oli sitten viimeinen Fordi tässä talossa!
Fiesta liekeissä
Fiestakuski
3
1112
Vastaukset
- miten tuo
sitten liittyy Fiestaan?
Olet kait nähnyt palaneita AMMIS- Tojojakin ???- MML
MUN MIELESTÄ FIESTA-MALLISTOSTA TYYLIKKÄITÄ OVAT XR-MALLIT...
ei saa masentua :P Saatpahan paremman korvauksen vakuutusyhtiöltä,kuin että oisit myynyt autosi.
Ju,ei muutaku uus voorti vaan alle. Isompi ja tehokkaampi.
ps: Itse en voortista vaihda.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381