Nyt se tenän teki, parisen tuntia takasin rupes ensin tulemaan savua kesken ajoa pellin alta, hetken päästä tyssäs matka ja soitto palokuntaa apuun, tulivat muutamassa minuutissa, jonka aikana fiasta paloi miltei kokonaan ja renkaat suli alle, niin edestä kuin takaa.
Se oli sitten viimeinen Fordi tässä talossa!
Fiesta liekeissä
Fiestakuski
3
1113
Vastaukset 3
- miten tuo
sitten liittyy Fiestaan?
Olet kait nähnyt palaneita AMMIS- Tojojakin ???- MML
MUN MIELESTÄ FIESTA-MALLISTOSTA TYYLIKKÄITÄ OVAT XR-MALLIT...
ei saa masentua :P Saatpahan paremman korvauksen vakuutusyhtiöltä,kuin että oisit myynyt autosi.
Ju,ei muutaku uus voorti vaan alle. Isompi ja tehokkaampi.
ps: Itse en voortista vaihda.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 77968
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.160507- 27497
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t132482Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60475