kierrokset jää päälle

tuutti-74

mikä vikana kun tuuttiin jää kierrokset päälle vaikka vivusto palautuu normaalisti jää pariksi sekunniksi n.4000rpm.on se mukava vaihtaa vaihteet rauhallisessa ajossa kun kone kiekuu

4

2579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyts

Roskia tai vettä kaasarissa tai tyhjäkäyntisuutin muuten tukossa jolloin käy laihalla ja kierrokset jää päälle tai imukurkussa halkeama

• vanhaa pensaa

tankissa ja kannattaa käyttää delvakkia öljynlauhduttimessa.

• Yammuxs400

Mulla kaasu jäi kans päälle eikä mikään tuntunu auttavan. Kaikki normijutut tarkastettuani ja putsattuani luin jostain ettei kaasuläpät saa olla vähääkään auki. Sitte säätöä bensa/ilma ruuvista niin että kävi tyhjäkäyntiä. Jo kiekat laski normaslisti vaikka oli lämmin kone.

• Kyälähtee

Höh, ostin tuon tuutin, siihen oli vaihdettu loppuunkuluneet kikserin kaasarit. Onneksi löytyi keihinit, kyllä pelaa aina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1957
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1882
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1425
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1231
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      1184
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      87
      700
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      678
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe