HDD Error!

xstz

Elikkäs.. Kun käynnistän koneen, bios tunnistaa kovalevyn, mutta sittenkun menee eteenpäin se valittaa jotain bootable diskistä.. Ja joskus kun pistää eri kaapeleihin kiinni niin tulee HDD Error..
Kovalevy toimi siis ennen hyvin, mutta vanha emolevy hajosi ja ostin uuden niin tapahtuu näin. Malli on WD800BB Western Digital. Tämä on siis kakkos kovalevy, joka on primary slavena ja ykkös kovalevy on masterina.. Kaikki avut tarpeen !

4

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ABC1964

      ongelma, tiekoneeseen tuli kymmeniä tekstejä "windows - Delayed Write Failed" mitä tämä tarkoittaa käytännössä? "Critical Error" Miten voin korjata, jokin taho pyytää "buy" 80§ Mitä teen apua!?

    • sertifio3

      Laita levy yksin kiinni ja kokeile asentaa windows siihen, jos levyssä vähänkin vikaa niin alkaa tulla "lappuja" ruutuun, ja asennus ei ehkä mene loppuun.

    • k ö s s i

      Kokeile eri johdoilla, siis kahdella molempia masteriksi!
      Mikälli ei katso jos siinä on jumppereitä.. ja muuta siitä joko masterisi tai slaveksi ja autookin voi kokeilla!

      Sit jos siellä ei ole pelastettavaa dataa.. lataa valmistajan palutusohjelma.

      Jos pelastettavaa vaihda se johin usb levyn liitimiin ja tyhjennä usblevynä

    • Windowspaskaa

      Vitsta ja W7 on aiheuttanut näitä omituisia suojausongelmia
      versinkin jos levy formatoidaan sillä!

      USB levyissa sama, Formatoi se w7:lla niin varmasti ei muut koneet sitä lue, ennenkö menet ja muutat sen avoimmeksi kaikille!

      On todella typerää että wintoosissa on tollainen ominaisuus päällä defaultina!

      uusi emo ja levy luulee että koko kone on uusi! joten ei käyttäjäoikeutta.
      Kysäse Microsoftilta vaihka sähköpostilla mikä auttaisi?
      Mutta Tuskin sieltä mitää järkevää vastaan....

      Levyllä olevan tiedon voi pelastaa laittamaal sen usb koteloon ja ubuntulla kopsia sen! sit palautaa WD:n tyjennysohjelmalla joka jyrää rootinkin uusiksi

      Samaan tapaan kuin root kit virusten kohdalla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      697
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      618
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      41
      534
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe