Missä näissä hamsterisi asustaa:
A) Dunassa
B) Terraariossa
C) Häkissä
D) Jossain muualla
Minkä hamsterin omistat:
A) Kääpiön
B) Taviksen
Hamsteri Gallup
10
487
Vastaukset 10
- larrre
C) Häkissä
Minkä hamsterin omistat:
B) Taviksen - ssanna.
A) Dunassa
Minkä hamsterin omistat:
A) Kääpiön- homssu
Omistan syyrialaisen ja asuupi dunassa. :)
A) Dunassa
B) Terraariossa (x) Yksi hamsteri asuu terraariossa, 70-senttisessä Gabberissa.
C) Häkissä (x) Kaksi hamsteria asuu kohtalaisen suurissa häkeissä.
D) Jossain muualla
Minkä hamsterin omistat:
A) Kääpiön
B) Taviksen (x) Minulla on kolme syyrialaista hamsteria, jotka ovat sukua keskenään. Minulla on ollut näiden lisäksi kolme muuta syyrialaista, yksi talvikko ja kaksi campbellia. Talvikko asui enimmäkseen häkissä, campbellit erilaisissa terraarioissa.- Hamssuli
Meidän hamsut on talvikkoja. ja niillä on dunat.
- Pikku-Hukka
Dunassa asuu:
Talvikko(Gabber 70X45x29)
Syyrialainen (90x40x?)
Terrassa:
2 Talvikkoa, omissa terroissaan, jotka ovat 75x40x35 - hamstraaja
Syrkkini asustaa häkki/terraariossa alaosa on terraariota ja yläosa häkkiä.
- Nispus
Dunassa
Kääpiön- girl-95
A)Dunassa
B)taviksen
- amalia98
Omistan syyrialaisen ja se asuu terraariossa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1231766Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91867Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148822- 60800
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35762Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47692Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42647Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639- 68623
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587