Ensin kauhea kohujuttu, että perjantaina paljastuu järkyttävä totuus ja sit kaikki lehdet on niinku ei mitn. Eikö se haastattelu olis pitäny tulla johonki staraan tai iltasanomiin. Ja jos haastattelua ei julkaistu niin olis kai sen voinu jotenki mainita ku kerran lupasivat haastattelun.
Eli siis mitä britney on kertonut ex- miehestää , lapsistaan jne.. Missä ne nyt on?? eikö muut ihmettele?
haastattelu oli vain rahastusta
pettynyt lehtien uutisointiin
1
331
Vastaukset
- .........
Britney sekoili haastattelussa ja käveli ulos keskenkaiken varastamiensa vaatteiden ja korujen kanssa. Hän itse halusi antaa haastattelun mutta sitten vain sekoili koko tilaisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894