mikä olisi hyvä paketti aloittelijalle? ja miten kaasupullojen täyttö tapahtuu? onnistuuko täyttää kotikonstein?
mikä ensiaseeksi
aloittelia
214943
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
Vastaukset 21
Vanhimmat
kirjotella huolia ja murheita....
WWW.PAINTBALL.FI
taikka
WWW.SPLATWEB.net
kiitos..
Kalašnikovilla lähtee niin vitun luja. Ammuin kerran yhtä kaveria naamaan ja se joutu sairaalaan, sai jonkun myrkytyksen siitä maalista ja kun jostain syystä sieltä aseesta turahti vähän multaa ja kiviäkin XD!
Kyllä se airsoft päihittää ihan täysin paintballin.Paukut on enenmmän oiekan tapaisia ja assetkin näyttävät "vähän" enemmän oikeilta...
Oli todella mielenkiintoista kuulla tärkeä mielipiteesi.
Joo softaus on sellasta mitä muksut tekee meidän takapihalla....wtf
paintti se on äijä hommaa ja ne merkkaimet ei edes näytä oikeilta ja kallistakin on.....
jos silleen niikun kilpaa pelailoo..
mutta taas kerran maku asia,toinen tykkää äidistä taas toinen tyttärestä ja kolmas pojista.
mutta pelatkaa mitä pelaatte niin pitäkää lystiä....
T:pallo on aina pyöreä..
eikös ne maalit oo ihan semmosista aineista tehty et vois syödäkin (ei vain kovin hyvää), ainakin jostain oon lukenu semmosta ni miten siitä myrkytyksen voi saada
Se mitä ne muksut tekee siellä takapihalla on markkinoilta ostetuilla, 5m kantavilla splättärpyssyillä ampumista, voisin luetella vaikka kuinka hyviä asioita SOFTAUKSESTA, paintballista nyt ei tuu muita hyviä puolia mieleen muutaku että se on adrenaaliurheilua
Tippman on hyvä ensi ase.se on kestävä ja laadukas ja varaosia löytyy!!
oisko toi http://webshop.sissos.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=joulup hyvä???
Osta luotettava ja suhteellisen halpa ase alkuun. Tippmann 98C on hyvä aloittelijan ase. Jos yhden kauden jälkeen tuntuu, että rupeat pelaamaan speedballia (kilpapaintballia) niin rupeat katsomaan eri sähköaseiden valikoimia (yksi hyvä tämänhetkinen esimerkki on ETEK 3.)
Kaasupullot pitäisi pystyä täyttämään kentillä, niillä kun pitäisi olla omat täyttöpisteet.
Tykkään enemmän airsoftauksesta
Tää on paintball keskustelu joten menkää keskustelemaan siitä airsoftista airsoft palstoille kiitos!
Eihän täällä edes keskustele kukaan Paintballista. Kattokaa kateellisina airsoftin keskustelumääriä. Kun nuo junnut on kasvaneet aikuisemmiksi niin ihan käsittämättömän hyviä pelejä on tiedossa! Nyt tilanne on mitä on, mutta se paranee koko ajan.
Ihan sama mitä sanotte täällä. Airsoft on parempaa kuin Paintbaaals.
Osta ensiaseeksi siis airsoft! Ne merkkaimet on kallitta ja mistään et löydä pelaajia tarpeeksi. Paintball on haaveilijoiden laji.
Ei löydy peintin pelaajia joo :)
http://www.paintball.fi/page.php?id=2406
Softaus on PARAS!!!
Paintball on parash softaus on 10v. Leikkejä ja paintball on vanhempien ja älkää enää kommatko paintball keskustelupalstoille kiitos!!!, jos puhutte softist!!!
Ketä kiinnostaa kumpaa lajia harrastaa.
Yhtä vajakkien hommaa mennä johonki ralli foorumeille itkemään kuinka moottoripyörät on parempia....
Ite pidän enemmän softien ulkonäöstä, vaikkakin sekin puoli alkaa pikku hiljaa olemaan kunnossa paintin puolella. Paintissa vaan hienompien mutkien hinnat pyörii sitte aika suolaisissa lukemissa.
No joo ihan sama mitä sitä täällä kirjottaa kun seuraavaksi joku jonne tulee piipittämään taas puutaheinää -_-
Hei te kaikki sivarit tältä palstalta, tulkaa meidän palstalle juttelee. Tää on niin tyhmä palsta ja sitäpaitsi me voidaan sitte muutenkin turvallisesti leikkiä sotaa airsoftpeleissä.
http://adf.ly/bbZnk
missä päin näitä floppereita myydään? tein kotona itse mutta meni rikki!