sms247.tv??

niimetön

Onko kellään tietoa miten pääsee eroon jatkuvasti tulevista palveluviesteistä, joiden lähettäjänä toimii sms247.tv?

16

4215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anony875663

      Joku siis kärsii samasta ongelmasta. Aion tehdä rikosilmoituksen tuosta, koska mitään en ole tilannut ja viime laskussa noista viesteistä kertyi 78e. V***tti...
      Ainoa tapa estää ne toistaiseksi on laittaa palveluviestiesto päälle operaattorin toimesta, mutta samalla loppuu oikesti hyödylliset palvelut...

      • Zhanghou

        Ilmeisesti tuo yritys on jollain tapaa mukana ko toiminnassa... Itselläni ainakin alkoi tulemaan noita sms247.tv viestejä kun tilasin tuolta taustakuvan. Huolimatta siis siitä, että lopetin tilaukseni sinne jo ajat sitten. Tähän mennessä tullut lähes 200e lasku "palveluviesteistä" Voihan sitä aina tietysti numeroa vaihtaa... Olenpa itse ainakin jatkossa PALJON tarkempi siitä mistä palvelusta tilaan mitäkin.


      • Zhanghou
        Zhanghou kirjoitti:

        Ilmeisesti tuo yritys on jollain tapaa mukana ko toiminnassa... Itselläni ainakin alkoi tulemaan noita sms247.tv viestejä kun tilasin tuolta taustakuvan. Huolimatta siis siitä, että lopetin tilaukseni sinne jo ajat sitten. Tähän mennessä tullut lähes 200e lasku "palveluviesteistä" Voihan sitä aina tietysti numeroa vaihtaa... Olenpa itse ainakin jatkossa PALJON tarkempi siitä mistä palvelusta tilaan mitäkin.

        http://fi.celldorado.com/FI/products.php


      • happorario
        Zhanghou kirjoitti:

        http://fi.celldorado.com/FI/products.php

        kiitos neuvosta!!
        Yritin pitkään jäljittää tota turkinkielistä linkkiä joka puhelimeeni tuli 3 kuukauden ajan.. tosiaan saldot hujahti.
        oli sitten koulupoikamme
        tilauksesta kyse..


      • Hermot pettää

        Minulla alkoi myös tulla fi.celldorado.com tekstiviestejä Tyyliin :Tervetuloa tilattavaan WTEST palveluun.Tietoja fi.celldorado.com tai 09-42599694 Lopettaminen? WTEST STOP numeroon 173372
        Lähetin WTEST STOP ko numeroon 173372 mutta ei loppunut..joten soitin Elisa-operaattorilleni ja seillä nyt laitettiin aina päälle palvelunumeroesto.
        Saa nähdä miten homma etenee..
        Rikosilmoitusta tässä jo "alustavasti pohjusti poliisille"
        Toivottavasti tilanne rauhoittuu?
        Mutta niin onko palvelunumeronesto auttanut muita saman rahastuksen uhriksi joutuneita??


      • Jussi Kainulainen

        - juuri noita viestejä,mitkä tulevat "tilaamattasi" puhelimeesi.

        Juuri siksi;

        Allekirjoita; - vetoomus Liikenne- ja viestintäministeriölle.

        http://www.adressit.com/sms_stop

        KIITOS


    • kkcrow

      Meidän iskälle tuli kanssa noita viestejä, laskua 40€ edestä kuussa. Mutta ei hätää, homman saa korjattua suht yksinkertaisesti:


      Tapa 1.

      Mene sivulle http://www.celldorado.com/FI/contact.php
      Celldorado.com on kyseisiä viestejä lähettävän firman suomenkielinen kotisivu, ja linkki aukaisee suoraan asiakaspalautelomakkeen.
      Täytä lomakkeen vaatimat tiedot, ruksaa kohta "minulla on kysyttävää/palautetta" ja pyydä lopettamaan sms-viestien lähetys. Kun painat lähetä-nappia, sivu siirtää viestin sähköpostiohjelmaasi, ja voit lähettää sen sitä kautta eteenpäin.
      (me laitettiin vielä varmuuden vuoksi toinen lomake matkaan, tällä kertaa raksi kohdassa "Haluan lopettaa palvelun tilauksen." en tiedä, onko tarpeellista, mutta jos ei aikaisempi viesti tehoa, kokeile tätä.)
      Palvelun pitäisi sulkeutua päivän sisällä.


      Tapa 2.

      Jos osaat englantia, voit soittaa suoraan maksuttomaan asiakaspalveluun (auki arkisin 9:00-17:00) ja kertoa siellä asiasi.



      Nyt pitäsi tarpeettomien viestien pysyä kiltisti poissa. :D

      • kkcrow

        Asiakaspalvelun numero löytyy tolta linkittämältäni sivulta, mutta laitan sen tähän nyt vielä kertaalleen: 358-942597809


      • Kamuelli

        Ensin ihmeteltiin kummallisia palveluviestejä. Sitten tuli puhelinlasku lähes 50 euroja. Sitten kauhisteltiin ja soitettiin Soneraan. Ei mitään apua. Yritettiin palvelua poistaa jos jonkinlaisella lopetuskäskyllä ja laitettiin viestejä eri palvelunumeroihin. Palveluviestejä tuli noin parin päivän välein. Ehti tulla toinenkin puhelinlasku. Jälleen sisätöpalvelujen arvoksi oli määritelty 50 euroa. Numeron vaihto oli jo vahvasti mielessä. Vihdoin viimein löytyi apu vaivaan. Siitä kiitos! Ihmettelen, eikö tuohon huijaukseen viranomaiset jo puutu. Tavallinen tallaaja on tosi heikoilla.


      • Miigs

        vaan 40? mulla 2 kertaa n. 140€


      • !!!!

        Kiitos paljon:DD aika suuri vaiva kuitenkin pitää nähdä et saa tollasen huijauksen poistettua kännykästä:D


      • kiitollinen

        3.8.2009 olen repinyt peliverkkareita,kun tätä asiaa olen yrittänyt selvitellä olen saanut puhelinlaskua yht 120e tämän takia,tänään löysin tämän vanhan viestisi
        Kiitokset !!!!!
        terveisin Minna Ilmajoelta


    • esa1

      Soneran avulla päsin minäkin noista eroon, laskun joudun maksamaan, kumma että peruttuani palvelun viestejä vielä tuli. Ryhmäkanteen paikka?

      • migu

        kyllä tämmöisestä firmasta pitäisi tehdä jonkunsortin rikos ilmoitus!


      • huijattu
        migu kirjoitti:

        kyllä tämmöisestä firmasta pitäisi tehdä jonkunsortin rikos ilmoitus!

        Täällä myös yksi huijauksen uhri. Kännykkälaskut nousi pilviin ja meikä kauhuissaan.
        TeliaSonerasta sain asiallista neuvoa ja siellä tosissaan yritettiin auttaa ja selvittää asiaa.

        Laitoin sähköpostia, että haluan lopettaa palvelun. Saa nähdä kuinka käy.


      • migu
        huijattu kirjoitti:

        Täällä myös yksi huijauksen uhri. Kännykkälaskut nousi pilviin ja meikä kauhuissaan.
        TeliaSonerasta sain asiallista neuvoa ja siellä tosissaan yritettiin auttaa ja selvittää asiaa.

        Laitoin sähköpostia, että haluan lopettaa palvelun. Saa nähdä kuinka käy.

        sinne firmaan ni saat peruttua sen samantien.. on tietty englannin kielinen palvelu,mut jos osaa perus englannin ni pärjää:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe