Kuinka läheltä meidän rajaa saa naaapuri kaivaa maitaan pois? Nyt on kaivanut itselleen parkkipaikkaa niin että meidän pensasaidan juuret näkyy paljaana heidän puolelleen. Mahtaa kuolla koko aita...
ikuiset raja - kiistat..
6
1446
Vastaukset
- teillä ollut
lupa pitää niitä juuria naapurin puolella?
- asiasta
suoraan naapurin kanssa tai lisätkää vähin äänin multaa ja lannoitetta pensaillenne niin kasvavat nopeammin eikä naapurin parkkipaikka häiritse teitä niin paljoa. Parempi laiha sopu kuin lihava riita.
- rauha75
kannattaa keskustella asiasta naapurin kanssa sopuisaan sävyyn. Kuvaamasi asia on varmasti helposti sovittavissa ja hyvitettävissä.
parempi ottaa asia heti esiin kuin unohtaa nyt ja palata siihen sitten myöhemmässä vaiheessa jos tulee johonkin muuhun asiaan liittyen kiistaa.
- man-vm65
Kyllä naapuri saa kaivaa omalta puoleltaa ihan rajan asti ilman lupaasi ilmoittamatta siitä sinulle ollenkaan.
- Torkkuja
Sinä voisit itse jutella naapurisi kanssa ja kertoa hänelle, että pelkäät että teidän pensasaitanne kuolee. Kai kaikista aisoista sentään voin normaalisti keskustella????
- ja raja on raja
Ja jos on asiasta epäselvyyttä ei muuta kun maanmittaustoimistoon yhteyttä. Siellä neuvovat ja tulee mies tarkistamaan maan rajat. Rakentamiseen liittyy omat säädöksensä mutta omaa maataan saa kyllä kaivaa, siihen ei naapurin lupia tarvita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842