terveppä

terve..

ducatia miettivä mites niissä noita pikku vikoja ilmenee ja muita bropleemia.kun ei ti jatkuva korjailu kaan huvita.muuten han niissä noi saundit ja tehot aika kohallaan.elikäs vähän käyttö kokemuksia kysellään hyviä ja huonoja.kiitos asiallisia vastauksia kaivataan sellaisilta joilla oikeasti on kokemusta dukateista.uusi iso mörkö mielessä tai vähän käytetty 999

6

1875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 50 000

Oikeesti yksittäiset kokemukset on vain yksittäisiä kokemuksia. Eli ei kerro mitään. Mulla on erilaisilla Ducateilla jotain 50t km ja kerran on joku sähköosa vaientanut tämän 999:n. Liikaa seisoi pihalla sateessa, lokakuuhun asti. Sen jälkeen olen yrittäny pressua käyttää. Muuten oon huoltanu ajallaan ja hyvin on kestänyt ajoa. Esim nuo etsimäsi on kalliita korjata tai edes huoltaa ja monimutkaisempia sähköjen ym puolesta, mutta testastretta-kone on kyllä parempi kuin edeltäjänsä, jossa keinuvipuongelmat tulee ennen pitkään vastaan. Ei noissa minusta tehoakaan niin hirveästi ole, mutta omaan temperamenttiin sopii koneen käytös hyvin.

• sivuvaunu

Sinne mahtuis vähän enemmän evästä mukaan,ja pääsisi kotia takaskin varmemmin,jos heittää vähä enemmin.Mikä akseli mihinkin pitäis ruuvata kiinni,jotta se sivuvaunu pelaisi ducatissa.Ja jos naapuri janne haluais tulla raitille myös joskus sivuvaunussa,nii tarvitteeko tuo kypärää myös? Vai riittääkö että malais kaljuunsa korvien tasolle tietyn kypärän reunaa jäljittelevän viivan? Jos tiiät nämä käytännön niksit,nii vihjaseha vähän?

• 50 000

Kyllä toi sivuvaunuajatus on ihan toimiva, mutta tarvitseeko siihen välttämättä kiinnitttää mitään moottoripyörää? Meet sinne vaan pitämään sadetta ja syömään eväitä ja vaikka naapurin jannen kanssa kahdestaan.

Kypärän reunaa jäljittelevä viiva on ihan jees, se kannattaa pyytää vaikka tatskaamaan kiinni niin ei tartte joka vuosi olla vaihtamassa.

• nahkapöksyissä
        50 000 kirjoitti:

Kyllä toi sivuvaunuajatus on ihan toimiva, mutta tarvitseeko siihen välttämättä kiinnitttää mitään moottoripyörää? Meet sinne vaan pitämään sadetta ja syömään eväitä ja vaikka naapurin jannen kanssa kahdestaan.

Kypärän reunaa jäljittelevä viiva on ihan jees, se kannattaa pyytää vaikka tatskaamaan kiinni niin ei tartte joka vuosi olla vaihtamassa.

kannattaisi pitää kaksinkertaista nahkaa takamuksessa vahvikkeena,taikka jotain muuta vaikeammin kuluvaa materiaalia,ehkä alumiinia,ellei se sitten olisi liian liukasta istuessa.

• Ilman Ducattia.
        50 000 kirjoitti:

Se on taloudellisempi ja vaarattomampi ratkaisu.Vien vaan sivuvaunun aidan reunaan ja kutsun naapurin Jannen koitoksiin.Parhaimmat kiitokset hyvästä järki vinkistä kerrankin.

• juntti

Niin, tervepä terve!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe