Onko kenelläkään käyttökokemuksia ostos tv:n Tobi Steamer silityslaitteesta?
Mieleni tekisi moista, mutta en usko että olisi niin magee kun mainoksessa luvataan.
TV Shopin TOBI ?
30
54796
Vastaukset
- Infomersiaali
Ostos-tv -mainoksia kannattaa katsoa pelkkänä viihteenä, jos pitää huonosta sellaisesta.
On kumma että moinen huijaaminen ylipäänsä sallitaan Suomessa, kun kaupasta ostettavien tavaroiden ja muun mainonnan suhteen ollaan jokseenkin tarkkoja.
Tobista kuultua: Höyryä saat odottaa puoli tuntia, ja silloinkaan ei tule tarpeeksi.
Tai sitten saat pelkästään märän paidan ja märät kädet.
Voit ehkä saada sen "toimimaan" hetken, mutta saumoja et tietenkään housuihin saa.
Ei missään tapauksessa kannata hankkia.- ei tosiaankaan
Jos saumat haluaa, täytyy varmaan hankkia ompelukone :)
- tyytyväinen
Mulla ainakin toimii tosi hyvin. On ollut jo monta vuotta tuo laite. Se pehmeä letkuinen malli. Paidan helmat siliää hyvin. Käytän paidasta kiinni pitämiseen puista pyykkipoikaa. Ei pala sormet. Verhot kosteina ikkunaan ja tobilla sileäksi. En vaihtaisi mihinkään. Kaikki siliää.
- Olinpas tyhmä!
Joo,ei toimi.Teeveessä kaikki näyttää niin helpolta, totuus on toinen juttu. Esim. puseron silitys alaosasta ei onnistu. Helmasta pitäisi pitää kiinni, ettei kangas pakene edellä. SORMET PALAA! ÄLÄ OSTA!
Olinpas tyhmä! kirjoitti:
Joo,ei toimi.Teeveessä kaikki näyttää niin helpolta, totuus on toinen juttu. Esim. puseron silitys alaosasta ei onnistu. Helmasta pitäisi pitää kiinni, ettei kangas pakene edellä. SORMET PALAA! ÄLÄ OSTA!
Juu ei kannata ostaa,ainut vastaavan olen nähnyt vaatekaupoissa ja ne toimii kuin unelma ostaan heti sellaisen kun vaan tietäisin mistä eli jos joku tietää niin otetaan vinkejä vastaan
- silisili
Vetelin useamman paidan nopeasti sileäksi. paidat olivat eri materiaalia, puuvillasta sekoite materialeihin. Höyryä tuli kyllä minun mielestä nopeasti ja yllättävän pitkän aikaa. Huomattavaa on että tobia voi käyttää myös esim patjojen ja vuodevaatteiden höyrytykseen, jolloin mm. pölypunkit kuolevat. Voittaa paitojen silittämisen perinteisellä tavalla ainakin minulla (mies).
- kokeilin
Tilasin Tobin kokeeksi ja kyllä se toimii niin kuin on luvattu, höyryä tulee hyvin ja vaatteet siliää. Tykkäisin muuten, mutta ainakin tämä mulla oleva yksilö vuotaa vettä solkenaan yhdestä saumasta, pari päivää kun se oli kodinhoitohuoneessa niin kaikki vedet oli valunut lattialle, ennenkuin huomasin. Mietin nyt vielä, että uskallanko vaihtaa toiseen Tobiin vai palautanko vaan suosilla, että jos ne kaikki on samanlaisia valskaajia?
- kokeilin
kokeilin kirjoitti:
Tilasin Tobin kokeeksi ja kyllä se toimii niin kuin on luvattu, höyryä tulee hyvin ja vaatteet siliää. Tykkäisin muuten, mutta ainakin tämä mulla oleva yksilö vuotaa vettä solkenaan yhdestä saumasta, pari päivää kun se oli kodinhoitohuoneessa niin kaikki vedet oli valunut lattialle, ennenkuin huomasin. Mietin nyt vielä, että uskallanko vaihtaa toiseen Tobiin vai palautanko vaan suosilla, että jos ne kaikki on samanlaisia valskaajia?
Pistin sitten vuotavan Tobini takaisin. Asiakaspalvelun tyttö yritti vielä saada minut pitämään laitteen lupaamalla lähettää uuden vesisäiliön varaosaksi, mutta en lähtenyt siihen leikkiin. Sen sijaan uskaltauduin vielä tilaamaan tuon travel steamerin, se on ainakin halpa ja jos vaan hiukankaan pelittää niin mulle se riittää, että saan trikoopaitani vähän oikenemaan.
- prof
suomessa ei ole pölypunkkeja enää, ovat kuolleet sukupuuttoon materiaalien ja tiuhan pesun takia
- kalle kulkevainen
ei ole tobista tietoa mutta vois olla hyväkin itse kyylään semmosta mut ei internetin kautt saa puh numeroo
- Liisukka
Suosittelen Tobi Travel Steameriä eli matkalle tarkoitettu silittäjä (http://www.tvins.com/fi/kotitalous.php)
kätevä, nopea eikä vie tilaa niin paljon kuin tv-mainoksessa esitelty laite. Laite nmaksaa 24,95 eur. ja kun tilaa la-su, saa ilman postikuluja.
Vaatteen voi laittaa pöydän päälle pitkälleen ja pitää vaatteen yläpäästä kiinni, saa sen sileäksi ilman hengaria eikä näpit pala.Sillä saa varmasti sileäksi heti, silitysraudalla en ole saanut rypyttömäksi vaikka kostutan ja silitän kaikkein kuumimmalla säädöllä. - kirsikanmarja
Liisukka kirjoitti:
Suosittelen Tobi Travel Steameriä eli matkalle tarkoitettu silittäjä (http://www.tvins.com/fi/kotitalous.php)
kätevä, nopea eikä vie tilaa niin paljon kuin tv-mainoksessa esitelty laite. Laite nmaksaa 24,95 eur. ja kun tilaa la-su, saa ilman postikuluja.
Vaatteen voi laittaa pöydän päälle pitkälleen ja pitää vaatteen yläpäästä kiinni, saa sen sileäksi ilman hengaria eikä näpit pala.Sillä saa varmasti sileäksi heti, silitysraudalla en ole saanut rypyttömäksi vaikka kostutan ja silitän kaikkein kuumimmalla säädöllä.Hei Liisukka (tai jos muut tietää)!
Voiko tuon matka -lisäosan tilata pelkästään ilman tv:ssä mainostettua isoa laitetta? Ja tuleeko siinä käyttöohjeet mukana? Houkuttelis kovasti jokin tällainen laite, kun ei jaksa silittää... - Liisukka
Liisukka kirjoitti:
Vaatteen voi laittaa pöydän päälle pitkälleen ja pitää vaatteen yläpäästä kiinni, saa sen sileäksi ilman hengaria eikä näpit pala.Sillä saa varmasti sileäksi heti, silitysraudalla en ole saanut rypyttömäksi vaikka kostutan ja silitän kaikkein kuumimmalla säädöllä.Hei, kyllä voi tilata Tobi Travel Steamer - silittäjän ilman isompaa Tobi konetta. Matkamalli näkyy os: http://www.tvins.com/fi/searchresults.php?search_keyword=Tobi Travel Steamer
Kun klikkaat sinistä tekstiä, kaikki tiedot avautuu sieltä. Tai klikkaa ylhäältä kotitalous-painikkeesta ja vas.ylhäällä "etsi tuote" kohtaan kirj.Tobi Travel Steamer.
Kannattaa tilata netin kautta la-su, saa ilman toimituskuluja, arkisin tilattuna toim.kulut ovat isot.Ainakin keväällä vielä sain, kannattaa varmistaa asia puh. 0600-15542, Ma - Pe 08:00-21:00 La - 10:00-16:00
E-post: [email protected]
Olen tyytyväinen ko.pienempäänkin koneeseen, koska saan sileäksi pellava ja puuvillaliinat, joihin on ommeltu isoja kukkakohokuvioita.Aiemmin en saanut niiden ympäriltä liinaa näiden kuvioiden vuoksi millään silittämisellä eikä mankelilla sileäksi mutta tällä saa. - 25 e vai 50 e?
Liisukka kirjoitti:
Hei, kyllä voi tilata Tobi Travel Steamer - silittäjän ilman isompaa Tobi konetta. Matkamalli näkyy os: http://www.tvins.com/fi/searchresults.php?search_keyword=Tobi Travel Steamer
Kun klikkaat sinistä tekstiä, kaikki tiedot avautuu sieltä. Tai klikkaa ylhäältä kotitalous-painikkeesta ja vas.ylhäällä "etsi tuote" kohtaan kirj.Tobi Travel Steamer.
Kannattaa tilata netin kautta la-su, saa ilman toimituskuluja, arkisin tilattuna toim.kulut ovat isot.Ainakin keväällä vielä sain, kannattaa varmistaa asia puh. 0600-15542, Ma - Pe 08:00-21:00 La - 10:00-16:00
Olen tyytyväinen ko.pienempäänkin koneeseen, koska saan sileäksi pellava ja puuvillaliinat, joihin on ommeltu isoja kukkakohokuvioita.Aiemmin en saanut niiden ympäriltä liinaa näiden kuvioiden vuoksi millään silittämisellä eikä mankelilla sileäksi mutta tällä saa.Näistä linkeistä aukeaa eri sivut ja toisessa hinta on tupla!
Missä tämä vehje sen höyryn kehittää?
Onko tietoa paljon Tobi tekee höyryä minuutissa? - Tobin ostanut
Liisukka kirjoitti:
Hei, kyllä voi tilata Tobi Travel Steamer - silittäjän ilman isompaa Tobi konetta. Matkamalli näkyy os: http://www.tvins.com/fi/searchresults.php?search_keyword=Tobi Travel Steamer
Olen tyytyväinen ko.pienempäänkin koneeseen, koska saan sileäksi pellava ja puuvillaliinat, joihin on ommeltu isoja kukkakohokuvioita.Aiemmin en saanut niiden ympäriltä liinaa näiden kuvioiden vuoksi millään silittämisellä eikä mankelilla sileäksi mutta tällä saa.Miten kummassa Tobi travel steamer toimii?
Ostin sen ja mukana tuli pelkästään saksankieliset käyttöohjeet! Ja hintakin oli laskussa väärä...
Täytin vesisäiliön,lykkäsin pistokkeen seinään ja valo sammui melkein heti. Mutta vaikka kuinka pumppaan ja pidän höyrynappia alhaalla, laitteesta ei tule yhtään höyryä!
Jesh...näin Tvinsillä... - Silittäjä
Liisukka kirjoitti:
Vaatteen voi laittaa pöydän päälle pitkälleen ja pitää vaatteen yläpäästä kiinni, saa sen sileäksi ilman hengaria eikä näpit pala.Sillä saa varmasti sileäksi heti, silitysraudalla en ole saanut rypyttömäksi vaikka kostutan ja silitän kaikkein kuumimmalla säädöllä.Tuohon maksoi melkeinpä 50,- euroa kun katsoin...eli jäi ostamatta. Muuten olisin innostunutkin. Käytän siis matkasilitysrautaa, se riittää minulle.
- Huihaii
Liisukka kirjoitti:
Vaatteen voi laittaa pöydän päälle pitkälleen ja pitää vaatteen yläpäästä kiinni, saa sen sileäksi ilman hengaria eikä näpit pala.Sillä saa varmasti sileäksi heti, silitysraudalla en ole saanut rypyttömäksi vaikka kostutan ja silitän kaikkein kuumimmalla säädöllä.En osta koskaan tuollaisia 5 senttiä tai 1 senttiä vaille tasa ja ilman alv:tä hintaisia (se on muuten laitonta ilmoittaa näin). Jos nuo myyjät antaisivat tasahintoja, voisi uskoa niitten olevan jopa edullisia. Nämä hinnat aina tuntuvat huijareitten mainoksilta!!
- randomizer
Tobi kyllä silittää vaatteista ryppyjä, mutta uskoisin, että huomattavasti tehokkaampikin se voisi olla. Tosiaan vaatteiden alaosat on vaikea silittää, kun vaatetta pitäisi pitää paikallaan ilmassa ja sormet kun ei oikein 100-asteista höyryä kestä. Mitään kovaa pintaa vasten ei tule Tobilla silittää, koska silloin vaate vain kastuu. Lisäksi laitteen letku on aivan järjenvastaisen jäykkää materiaalia, mikä hankaloittaa käyttöä aika tavalla. Laite heiluu kuin mikäkin roikkuessaan olallani ja vettä vuotaa säiliöstä lattialle tuon tuosta. Laitetta ei voi oikein lattiallakaan käyttää, osin letkun pituuden ja osin sen jäykkyyden takia. (Ainakaan 185 cm mies) Lisäksi jos hyörysuuttimen jättää hetkeksi lattialle vaikkapa lämmityksen tai jäähtymisen aikana, niin Tobi pissii letkussa olevaa vettä luonnollisesti lattialle. (Sitä voi tulla esim. desin verran) Letkun voisi toki laittaa omaan telineeseensä siksi aikaa kun sitä ei käytä, mutta en jaksa vaivautua kokoamaan ko. telinettä; palautan koko rakkineen. Mieluummin silitän vaikka ihan perinteisellä höyrysilitysraudalla. Harkitsen kuitenkin 150-200 e silityskeskusta, mikäli niillä kuulen niistä tarpeeksi positiivista kommenttia.
- Höyryttelijä
No voi haloo... Tietenkin letkuun kertynyt höyry valuu vetenä lattialle jos jätät suuttimen alaspäin esim. jäähtymisen ajaksi. Etkö yhtään miettinyt miksi siinä tulee mukana se teline?
Ja vinkki helman höyryttämiseen: laita vaate esim. housuripustimeen poikittain. Näin voit pitää kiinni toisesta sivusaumasta samalla kun höyrytät reunaa. Itselläni ei ole kokemuksia juuri Tobista, mutta työn puolesta vastaavista laitteista kylläkin. Tobista olen kuullut tuttavilta pelkästään kehuja - täytynee tilata itsellekin!
- ihmelaite
Ostin itse Tobin ja annan arvosanan 7. Se toimii isoilla pinnoilla mutta hihat/kaulukset ovat ongelmia sekä vaatteen paikallaan pysyminen. Itse virittelin konetta siten että ostin housuhengarin ja laitoin sen paidan alaosaan kiinni ja puolenkilon paino roikkumaan niin vot paikallaan pysyy ja kostunut paita suoristuu paremmin ja hihojen kanssa ei tarvitse taistella niin paljon
- Jake_73
Tobi todellakin sylkee ja pissii vettä agressiivisesti lattioille, kun sen käynnistää - poikkeuksetta joka kerta. Mutta sen jälkeen toiminta kyllä tasoittuu. Silittäminen sujuu ja on mielestäni oikeasti helppoa ja hauskaa. Muutaman paidan jälkeen löytyy oma tekniikka joka vaan paranee kerta kerralta. Kauluksia ei voi silittää, mutta paidan helmat kyllä onnistuu kun harjoittelee, samoin hihat.
En tiedä, suosittelisinko vehjettä kenellekään, mutta itse olen enemmän tyytyväinen kuin pettynyt - kaikesta huolimatta. - tobbina
Jake_73 kirjoitti:
Tobi todellakin sylkee ja pissii vettä agressiivisesti lattioille, kun sen käynnistää - poikkeuksetta joka kerta. Mutta sen jälkeen toiminta kyllä tasoittuu. Silittäminen sujuu ja on mielestäni oikeasti helppoa ja hauskaa. Muutaman paidan jälkeen löytyy oma tekniikka joka vaan paranee kerta kerralta. Kauluksia ei voi silittää, mutta paidan helmat kyllä onnistuu kun harjoittelee, samoin hihat.
En tiedä, suosittelisinko vehjettä kenellekään, mutta itse olen enemmän tyytyväinen kuin pettynyt - kaikesta huolimatta.Tobi, hommasin itsellekin mutta miksi se erottaa kamalaa hajua , jo nyt moneen silityksen jälkeenkin. Se haju on kuin palava muovi tai jotain, onko teidän tobeillä samaa??
- KeisarinUudetVaattee
tobbina kirjoitti:
Tobi, hommasin itsellekin mutta miksi se erottaa kamalaa hajua , jo nyt moneen silityksen jälkeenkin. Se haju on kuin palava muovi tai jotain, onko teidän tobeillä samaa??
Otin just kaverilta kokeiluun ja hyvin tuntuu toimivan. Kuudennen kauluspaidan kohdalla enää kaksi minuuttia/paita. Ainakin mulla menee raudalla kymmenen minuuttia/paita, joten se viisi kertaa nopeampi pätee mulle.
Kaveri pyytää vähän liian kovaa hintaa, mutta onneksi huuto.net:issä liikkuu jatkuvasti noita uusinakin. Kiitos ostoskanavan, joka myy niitä kahden paketeissa. :-)
Ja ne joilla ei laite toimi, pyytäkää ihmeessä uusi tilalle. Jo tuotevastuun takia se on myyjän pakko vaihtaa uutta tilalle ja muistakaa, että VAIHDOSTA EI LAIN MUKAAN SAA TULLA KULUJA ASIAKKAALLE! - mutta huonosti
KeisarinUudetVaattee kirjoitti:
Otin just kaverilta kokeiluun ja hyvin tuntuu toimivan. Kuudennen kauluspaidan kohdalla enää kaksi minuuttia/paita. Ainakin mulla menee raudalla kymmenen minuuttia/paita, joten se viisi kertaa nopeampi pätee mulle.
Kaveri pyytää vähän liian kovaa hintaa, mutta onneksi huuto.net:issä liikkuu jatkuvasti noita uusinakin. Kiitos ostoskanavan, joka myy niitä kahden paketeissa. :-)
Ja ne joilla ei laite toimi, pyytäkää ihmeessä uusi tilalle. Jo tuotevastuun takia se on myyjän pakko vaihtaa uutta tilalle ja muistakaa, että VAIHDOSTA EI LAIN MUKAAN SAA TULLA KULUJA ASIAKKAALLE!älä haksahda petyt.
mutta huonosti kirjoitti:
älä haksahda petyt.
Olen työskennellyt suuressa telemarkkinoinyrityksessä töissä muutaman vuoden. Tv-shop oli meillä sivutoimena, eli jos muilta töiltä ehti niin voi ottaa tv-shopin puheluita vastaan. Tv-shopin / heidän tuotteidensa tuntemusta tai koulutusta minulla ei ollut minkäänlaista. Homma perustui puhtaasti siihen että myyt tuotteen puhumalla kokolailla mitä sylki suuhun tuo. Myyjää ei myöskään jälkikäteen voinut "jäljittää" mahdollisessa reklamaatiotilanteessa.. Reklamaatiopuheluiden määrä on todella suuri.
jokaiselle terveellä järjellä varustetulle ihmiselle vihjeeksi, ei kannata tv-shopista ostaminen, ei todellakaan. Kuin myin jotain jeesus ristiä jonka mainos ilmoitti että ristin materiaali on jostain raamatun luolasta louhittu, silloin tuotti jo vaikeuksia olla nauramatta puhelimessa.....- koskaan
meridian74 kirjoitti:
Olen työskennellyt suuressa telemarkkinoinyrityksessä töissä muutaman vuoden. Tv-shop oli meillä sivutoimena, eli jos muilta töiltä ehti niin voi ottaa tv-shopin puheluita vastaan. Tv-shopin / heidän tuotteidensa tuntemusta tai koulutusta minulla ei ollut minkäänlaista. Homma perustui puhtaasti siihen että myyt tuotteen puhumalla kokolailla mitä sylki suuhun tuo. Myyjää ei myöskään jälkikäteen voinut "jäljittää" mahdollisessa reklamaatiotilanteessa.. Reklamaatiopuheluiden määrä on todella suuri.
jokaiselle terveellä järjellä varustetulle ihmiselle vihjeeksi, ei kannata tv-shopista ostaminen, ei todellakaan. Kuin myin jotain jeesus ristiä jonka mainos ilmoitti että ristin materiaali on jostain raamatun luolasta louhittu, silloin tuotti jo vaikeuksia olla nauramatta puhelimessa.....on ja tottavie huonoja.
- Selittämättä siisti
Hei,
sain laitteen launataina ja tiistaina olin jo täysin sinut sen kanssa.
Näppärä ja helppokäyttöinen. Käytän /olen käyttänyt enimmäkseen t-paitoihin, farkkuihin ja neulepuseroihin, ja niihin ainakin tosi nopeasti tehoaa. esim. farkut siliävät paljon helpommin kuin silittäen. En ole vielä kokeillut, mutta suuret odotukset lakanoihin. en myöskään ole vielä kokeillut paksumpiin saumoihin, mutta puolihameen ommeltu alareuna suoristui yhdellä hipaisulla. olen tyytyväinen!- Vitun silittäjä
Paska laite!!!! Erehtynyt testaamaan
- Anonyymi
Kyllä on hyvä laite! Ostin viime viikolla ja olen sillä silittänyt lakanat, paidat, housut, verhot ym. Ostin käytettynä ja maksoi 5€ Torilta! En ole näin hyviä kauppoja tehnyt elämässäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315516- 363731
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833293- 112575
- 292162
- 122087
- 1631886
- 141378
- 1051362
- 1371164