Liukueste

ammeeseen

Onko kellään kokemusta näistä ammeeseen laitettavista liukuesteistä? Toimivatko käytännössä? Meillä tyttö 10kk, istuu jo täysin itse muuten mutta ammeessa ei pysy itsekseen. Haluttas kokeilla tätä liukuestettä pyllyn alle mutta en viitsi turhaan ostaa kun tuota krääsää on jo muutenkin niin paljon=)

5

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ***

      ja on kyllä tarpeellinen!
      Just siinä vaiheessa, kun tuo esikoinen oppi istumaan ja alkoi lutraamaan itse ammeessa, niin ei tartte pelätä liukuvan ammeen pohjalle. Puhumattakaan siitä vaiheesta, kun osaa jo seistä ja nousee seisomaan ammeessa.

      • ap.

        Kiitos vastauksesta! Pitää varmaan itekin se hommata. Voiko siihen ihan täysin luottaa että lapsi kans pysyy siinä eikä luikahda pohjaan? Onko teillä se Pikku Piian mitä ainakin citymarketti myy? Muualta en ole vielä näitä etsinytkään...


      • matto myös
        ap. kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta! Pitää varmaan itekin se hommata. Voiko siihen ihan täysin luottaa että lapsi kans pysyy siinä eikä luikahda pohjaan? Onko teillä se Pikku Piian mitä ainakin citymarketti myy? Muualta en ole vielä näitä etsinytkään...

        Meillä on valkoinen, suorakaiteen muotoinen. Nyt kun katselin netistä niin näkyy olevan pyöreä... En muista tämän vaalean nimeä joka meillä on käytössä.


      • ***
        ap. kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta! Pitää varmaan itekin se hommata. Voiko siihen ihan täysin luottaa että lapsi kans pysyy siinä eikä luikahda pohjaan? Onko teillä se Pikku Piian mitä ainakin citymarketti myy? Muualta en ole vielä näitä etsinytkään...

        ostettiin Prismasta sellainen ovaalinmuotoinen liukkari. Peittää aika hyvin tuon myöskin Prismasta ostetun ihan normaaliammeen pohjan.
        Ainakin meillä on lapsi pysynyt sen avulla pystyssä ja koen, et kuopuksenkin pesu on helpompaa, kun voi pepun laskea sille, eikä vauva liu'u koko ajan alta pois.


    • ammeeseen myös

      Hei
      Löysimme verkkokaupasta www.sisustalasilla.fi Ridder liukuestemattoja, joissa imukuppitartunta ja 100 % pehmeä synteettinen kumi materiaalina. Todella turvallinen ja miellyttävä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      92
      732
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      73
      615
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      476
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe