Onko kellään kokemusta näistä ammeeseen laitettavista liukuesteistä? Toimivatko käytännössä? Meillä tyttö 10kk, istuu jo täysin itse muuten mutta ammeessa ei pysy itsekseen. Haluttas kokeilla tätä liukuestettä pyllyn alle mutta en viitsi turhaan ostaa kun tuota krääsää on jo muutenkin niin paljon=)
Liukueste
5
828
Vastaukset
- ***
ja on kyllä tarpeellinen!
Just siinä vaiheessa, kun tuo esikoinen oppi istumaan ja alkoi lutraamaan itse ammeessa, niin ei tartte pelätä liukuvan ammeen pohjalle. Puhumattakaan siitä vaiheesta, kun osaa jo seistä ja nousee seisomaan ammeessa.- ap.
Kiitos vastauksesta! Pitää varmaan itekin se hommata. Voiko siihen ihan täysin luottaa että lapsi kans pysyy siinä eikä luikahda pohjaan? Onko teillä se Pikku Piian mitä ainakin citymarketti myy? Muualta en ole vielä näitä etsinytkään...
- matto myös
ap. kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! Pitää varmaan itekin se hommata. Voiko siihen ihan täysin luottaa että lapsi kans pysyy siinä eikä luikahda pohjaan? Onko teillä se Pikku Piian mitä ainakin citymarketti myy? Muualta en ole vielä näitä etsinytkään...
Meillä on valkoinen, suorakaiteen muotoinen. Nyt kun katselin netistä niin näkyy olevan pyöreä... En muista tämän vaalean nimeä joka meillä on käytössä.
- ***
ap. kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! Pitää varmaan itekin se hommata. Voiko siihen ihan täysin luottaa että lapsi kans pysyy siinä eikä luikahda pohjaan? Onko teillä se Pikku Piian mitä ainakin citymarketti myy? Muualta en ole vielä näitä etsinytkään...
ostettiin Prismasta sellainen ovaalinmuotoinen liukkari. Peittää aika hyvin tuon myöskin Prismasta ostetun ihan normaaliammeen pohjan.
Ainakin meillä on lapsi pysynyt sen avulla pystyssä ja koen, et kuopuksenkin pesu on helpompaa, kun voi pepun laskea sille, eikä vauva liu'u koko ajan alta pois.
- ammeeseen myös
Hei
Löysimme verkkokaupasta www.sisustalasilla.fi Ridder liukuestemattoja, joissa imukuppitartunta ja 100 % pehmeä synteettinen kumi materiaalina. Todella turvallinen ja miellyttävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103981
- 96824
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap92732- 48635
- 73615
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi15555- 34476
- 43472
- 44459
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30450