Onko kellään kokemusta näistä ammeeseen laitettavista liukuesteistä? Toimivatko käytännössä? Meillä tyttö 10kk, istuu jo täysin itse muuten mutta ammeessa ei pysy itsekseen. Haluttas kokeilla tätä liukuestettä pyllyn alle mutta en viitsi turhaan ostaa kun tuota krääsää on jo muutenkin niin paljon=)
Liukueste
5
680
Vastaukset
ja on kyllä tarpeellinen!
Just siinä vaiheessa, kun tuo esikoinen oppi istumaan ja alkoi lutraamaan itse ammeessa, niin ei tartte pelätä liukuvan ammeen pohjalle. Puhumattakaan siitä vaiheesta, kun osaa jo seistä ja nousee seisomaan ammeessa.- ap.
Kiitos vastauksesta! Pitää varmaan itekin se hommata. Voiko siihen ihan täysin luottaa että lapsi kans pysyy siinä eikä luikahda pohjaan? Onko teillä se Pikku Piian mitä ainakin citymarketti myy? Muualta en ole vielä näitä etsinytkään...
- matto myös
ap. kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! Pitää varmaan itekin se hommata. Voiko siihen ihan täysin luottaa että lapsi kans pysyy siinä eikä luikahda pohjaan? Onko teillä se Pikku Piian mitä ainakin citymarketti myy? Muualta en ole vielä näitä etsinytkään...
Meillä on valkoinen, suorakaiteen muotoinen. Nyt kun katselin netistä niin näkyy olevan pyöreä... En muista tämän vaalean nimeä joka meillä on käytössä.
ap. kirjoitti:
ostettiin Prismasta sellainen ovaalinmuotoinen liukkari. Peittää aika hyvin tuon myöskin Prismasta ostetun ihan normaaliammeen pohjan.
Ainakin meillä on lapsi pysynyt sen avulla pystyssä ja koen, et kuopuksenkin pesu on helpompaa, kun voi pepun laskea sille, eikä vauva liu'u koko ajan alta pois.
- ammeeseen myös
Hei
Löysimme verkkokaupasta www.sisustalasilla.fi Ridder liukuestemattoja, joissa imukuppitartunta ja 100 % pehmeä synteettinen kumi materiaalina. Todella turvallinen ja miellyttävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4931869Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3801576Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641368Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H181357- 113962
- 51929
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19916Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15771Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66763Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka10751