Onko kellään kokemuksia vastaavasta? Siskon kanssa siis välit ok aina siihen saakka ku se lähtee kaveriensa kanssa viihteelle, eli heitetään vitsiä ja nauretaan yhdessä jne. mitä sisarukset nyt normaalisti tekee. Mut sitte ku se tulee viihteeltä takas, seuraavana päivänä se välttelee mun seuraa ja ei puhu mitään. Tämmöstä kestää sitte vähän aikaa. Toisen siskoni kanssa kyllä viihtyy. Onkohan ne sen kaverit niin paljo parempia ihmisiä ettei enää veljen seura kelpaa, vai häpeeköhän kenties jotain? Kun mulla on vähän tämmönen "hutsuja halventava" huumorintaju.
Sisko Outo
veli-poika
3
2625
Vastaukset
- mayura
Isoveljen kanssa ollaan hyvissä väleissä, vitsaillaan jatkuvasti, istutaan vierekkäin koneen ääressä, lähetellään linkkejä hauskoihin videoihin jne. mutta kun hän on kavereidensa seurassa, hyvä että puhuu mulle. Hänen persoonallisuutensa tekee täyskäännöksen, kaippa se sitten vain liittyy nuoruuteen.. :/
- on.,
krapula
- eli siis
Luulen että sun siskos on krapulassa sillon. kun aivot ei oo täys toiminnassa. juon itsekkin sillon tällöin veljeni tietää siitä kyllä ja se on niin ihana että se vaa vie mut nukkumaa tee säki sille! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1626195Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv882782Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921771Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am341454Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91226- 491005
- 66912
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23908- 21903
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122903