Lapsiperheen matkakohde joulun aikaan

mummo1947

Haluaisin kuulla mielipiteitä siitä, mikä olisi sopiva matkakohde kun matkalle on lähdössä mummo poikansa perheen kanssa (4 lasta 5-15 v) ja ajankohta olisi joulu 2008. Kap Verde tunttu vähän karulle, Thaimaahan ei haluta eikä Intiaan, entä Venezuela, Kuuba jne. Olisi kiva kuulla mielipiteitä ja matkakokemuksia.

1

1055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoittelen tätä viestiä Azoreilta, joka on mielestäni sopiva matkakohde mihin vuoden aikaan tahansa. Talvi on täällä sateisempi, mutta hyvällä tuurilla sää voi olla varsin kaunista, ei tosin mitään kesäistä uimarantailmaa.

      Täällä ei ole karua (vrt Kap Verde), vaan vihreää, kaunis luonto, meri, rauhallista, turvallista, väljää, melko kiireetöntä ja suhteellisen edullista.

      Ilmeisesti tänne ei tehdä Suomesta keskitalvella matkoja (www.hispania.fi). Omin päin on toki mahdollista laatia paketti, joka ei talvisaikaan ole merkittävästi, jos ollenkaan kalliimpi kuin valmismatka.

      Kanarian saaret ovat suosittu joulumatkakohde ja sää saattaa olla aivan kaunis.

      Venezuelaa itse kyllä välttäisin (vaikka minulla ei siitä maasta henkilökohtaista kokemusta olekaan) turvallisyyssyistä. Maan murhatilasto (huolimatta siitä kohdistuvatko nämä vakivaltarikokset turisteihin vai ei) on karmea.

      Kuuba olisi varmasti mielenkiintoinen matkakohde.

      Etelä-Afrikkaa ei maininnut. Siellä lienee mahdollista valita suhteellisen turvallisia alueita matkakohteeksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      191
      4055
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      194
      2891
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      58
      1756
    4. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      119
      1736
    5. Pakettiauton kuljettaja tappoi

      Kuljettajan nimi joka tappoi 2 ihmistä.
      Leppävirta
      13
      1568
    6. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      70
      1440
    7. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      423
      1367
    8. Mikä on sinun ja rakkaasi ikäero?

      Kirjoita, jos rakkaasi on nuorempi/vanhempi 🥰
      Ikävä
      94
      1339
    9. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      63
      1320
    10. Mies minkälaisista naisista yleensä

      Tykkäät? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
      Ikävä
      75
      1257
    Aihe