Finni emättimessä?

...yh...

Voiko emättimen aukolle tulla finniä?
Huomasin tänään yksittäisen finnin(nyppy mikä oli valkoinen->ihan finnin näköinen) emättimen aukolla.
Finni on hieman arka kun esim.pyyhkii alapäätään.

10

9266

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

lääkärin vastaanotolle. Sulla saattaa olla genitaaliherpes.

• ...yh...

Eikös tuolloin kirvele virtsatessa?tai vaivaa muutenkin?
        Minulla on vain tuo finni arka(kuten yleensä finnit on ja varmaan paikkana tuo alapää on vielä herkempi) silloin kun siihen koskee..ei siis ole kipeä kävellessä tai virtsatessa.
        Viimeksi ei papa kokeessa ainakaan näkynyt mitään ja nyt kun ei ole ollut kenenkään kanssa niin miten olisi voinut tarttua...luulisi että olisi jo näkynyt aikasemmin papoissa.

• hyvinkin tulla

Itsellänikin on ollut.

• ansku----

kun mää oon puristanu sen pois :D niin se on sitte seuraavana päivänä kadonnu kuin sitä ei oiskaan ollut ollenkaan. ei se oo koskaan saatunut eikä kirvelly

• on finni.

Mulla on ollut tuossa ulommissa häpyhuulissa finnejä silloin tällöin. Pahenevat esim pyöräilystä, kun satula hankaa, ja voivat muuttua melko kipeiksikin. Mutta olen tullut siihen tulokseen, että finnejä ne ovat, eikä mitään sen vakavampaa, koska "käyttäytyvät" kaikin tavoin ihan niinkuin tavalliset finnit naamassa. Samanlaista ihoahan se siellä alapäässäkin on, eli miksei voisi huokonen tukkeutua samalla tavalla kuin muissakin osissa kehoa.

Jos noita alkaa tulla sinulle useammin, ja asia vaivaa, niin ainahan voi käydä lääkärillä tarkistuttamassa asian. Mutta toistaiseksi sanoisin, että no panic :)

• Näppy-66

13-v tyttärellä oli vaginan sisäpuolella joko iso finni tai mätäpaise eikä varmasti voi olla sp-tauti tms. Itselläkin ollut sisemmissä häpyhuulissa ja emättimen suulla limakalvoilla joskus valkopäisiä finnejä/pieniä paiseita, jotka ovat itsestään puristamisen jälkeen (sattuu pirusti!) parantuneet. Eli ei syytä huoleen.

• Oletkiusallinen
        Näppy-66 kirjoitti:

13-v tyttärellä oli vaginan sisäpuolella joko iso finni tai mätäpaise eikä varmasti voi olla sp-tauti tms. Itselläkin ollut sisemmissä häpyhuulissa ja emättimen suulla limakalvoilla joskus valkopäisiä finnejä/pieniä paiseita, jotka ovat itsestään puristamisen jälkeen (sattuu pirusti!) parantuneet. Eli ei syytä huoleen.

Vagina tarkoittaa emätintä, vulva häpyhuulia ja klitorista eli ulkosynnyttimiä. Siis tiirailetko sinä tyttäresi SISÄÄN?

Ootko siis tyhmä, pervo vai trolli?

Alueella esiintyy ihan tavallisia finnejä ja paiseita, jotka esim. hankaava side voi stimuloida kehittymään.

• Anonyymi
        Oletkiusallinen kirjoitti:

Vagina tarkoittaa emätintä, vulva häpyhuulia ja klitorista eli ulkosynnyttimiä. Siis tiirailetko sinä tyttäresi SISÄÄN?

Ootko siis tyhmä, pervo vai trolli?

Alueella esiintyy ihan tavallisia finnejä ja paiseita, jotka esim. hankaava side voi stimuloida kehittymään.

Niin 13 vuotiashan ei voi mitenkään esimerkiksi itse kertoa tällaisesta äitilleen jos häntä sellainen finni/paise vaivaa. Taidatpa siis itse olla tyhmä tai trolli

• puhdaspulmunen5000

peskää ny pillunne välillä

• Anonyymi

Ei mitään hätää mulla on ollu myös finnejä emättimessä ja joskus on ollu perseessä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1548
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      24
      1080
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      88
      1044
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      88
      970
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      906
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      851
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      845
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      821
    10. 70
      789
    Aihe