Finni emättimessä?

...yh...

Voiko emättimen aukolle tulla finniä?
Huomasin tänään yksittäisen finnin(nyppy mikä oli valkoinen->ihan finnin näköinen) emättimen aukolla.
Finni on hieman arka kun esim.pyyhkii alapäätään.

10

8553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

      lääkärin vastaanotolle. Sulla saattaa olla genitaaliherpes.

      • ...yh...

        Eikös tuolloin kirvele virtsatessa?tai vaivaa muutenkin?
        Minulla on vain tuo finni arka(kuten yleensä finnit on ja varmaan paikkana tuo alapää on vielä herkempi) silloin kun siihen koskee..ei siis ole kipeä kävellessä tai virtsatessa.
        Viimeksi ei papa kokeessa ainakaan näkynyt mitään ja nyt kun ei ole ollut kenenkään kanssa niin miten olisi voinut tarttua...luulisi että olisi jo näkynyt aikasemmin papoissa.


    • hyvinkin tulla

      Itsellänikin on ollut.

    • ansku----

      kun mää oon puristanu sen pois :D niin se on sitte seuraavana päivänä kadonnu kuin sitä ei oiskaan ollut ollenkaan. ei se oo koskaan saatunut eikä kirvelly

    • on finni.

      Mulla on ollut tuossa ulommissa häpyhuulissa finnejä silloin tällöin. Pahenevat esim pyöräilystä, kun satula hankaa, ja voivat muuttua melko kipeiksikin. Mutta olen tullut siihen tulokseen, että finnejä ne ovat, eikä mitään sen vakavampaa, koska "käyttäytyvät" kaikin tavoin ihan niinkuin tavalliset finnit naamassa. Samanlaista ihoahan se siellä alapäässäkin on, eli miksei voisi huokonen tukkeutua samalla tavalla kuin muissakin osissa kehoa.

      Jos noita alkaa tulla sinulle useammin, ja asia vaivaa, niin ainahan voi käydä lääkärillä tarkistuttamassa asian. Mutta toistaiseksi sanoisin, että no panic :)

      • Näppy-66

        13-v tyttärellä oli vaginan sisäpuolella joko iso finni tai mätäpaise eikä varmasti voi olla sp-tauti tms. Itselläkin ollut sisemmissä häpyhuulissa ja emättimen suulla limakalvoilla joskus valkopäisiä finnejä/pieniä paiseita, jotka ovat itsestään puristamisen jälkeen (sattuu pirusti!) parantuneet. Eli ei syytä huoleen.


      • Oletkiusallinen
        Näppy-66 kirjoitti:

        13-v tyttärellä oli vaginan sisäpuolella joko iso finni tai mätäpaise eikä varmasti voi olla sp-tauti tms. Itselläkin ollut sisemmissä häpyhuulissa ja emättimen suulla limakalvoilla joskus valkopäisiä finnejä/pieniä paiseita, jotka ovat itsestään puristamisen jälkeen (sattuu pirusti!) parantuneet. Eli ei syytä huoleen.

        Vagina tarkoittaa emätintä, vulva häpyhuulia ja klitorista eli ulkosynnyttimiä. Siis tiirailetko sinä tyttäresi SISÄÄN?

        Ootko siis tyhmä, pervo vai trolli?

        Alueella esiintyy ihan tavallisia finnejä ja paiseita, jotka esim. hankaava side voi stimuloida kehittymään.


      • Anonyymi
        Oletkiusallinen kirjoitti:

        Vagina tarkoittaa emätintä, vulva häpyhuulia ja klitorista eli ulkosynnyttimiä. Siis tiirailetko sinä tyttäresi SISÄÄN?

        Ootko siis tyhmä, pervo vai trolli?

        Alueella esiintyy ihan tavallisia finnejä ja paiseita, jotka esim. hankaava side voi stimuloida kehittymään.

        Niin 13 vuotiashan ei voi mitenkään esimerkiksi itse kertoa tällaisesta äitilleen jos häntä sellainen finni/paise vaivaa. Taidatpa siis itse olla tyhmä tai trolli


    • puhdaspulmunen5000

      peskää ny pillunne välillä

    • Anonyymi

      Ei mitään hätää mulla on ollu myös finnejä emättimessä ja joskus on ollu perseessä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe