taikasalot

ällävika

vieläkö veljeksillä on kuumapulla suussa?

30

5713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?????

missä

• !!!!!

ne oo kotonaan tähän aikaan,mää en tajua miks niitä
        täällä aina kysellään,kuinkahan moni ne oikeesti mahtaa tuntea kun ne on sentään jo reilusti päälle kolmenkympin...vai onko niistä tehty legendat jo eläissään;)

• missä '
        !!!!! kirjoitti:

täällä aina kysellään,kuinkahan moni ne oikeesti mahtaa tuntea kun ne on sentään jo reilusti päälle kolmenkympin...vai onko niistä tehty legendat jo eläissään;)

onko nähty niitä sisaruksia missään. ne kaks vaaleeta

• ällävika
        !!!!! kirjoitti:

tarkotan niitä jotka olevinaan korjailee autoja.

• kirjoittamaan
        ällävika kirjoitti:

tarkotan niitä jotka olevinaan korjailee autoja.

pelle.Olevinaan korjailee autoja.Siis mitä?

• väätäisen veljekset

onko ne väätäisen veljekset vielä harrastamassa jalkapalloa?

• j.t

ei ole kyllä ällä vikaa.mut sinä voisit käydä APUkoulun loppuun ja opetella kirjoittaan oikein.pelle

• Qunnar

Mitä te oikein herjaatte hyvin menestyviä tiikasalon veljeksiä.......?Taitaa olla kateutta vaan.:)

• asiakas ja peugeot
        Qunnar kirjoitti:

Mitä te oikein herjaatte hyvin menestyviä tiikasalon veljeksiä.......?Taitaa olla kateutta vaan.:)

kuinkahan moni tämän kylän tuon ikäisistä juipeista on noin hyvin pärjännyt..koittaa vaan samaa ja yhdyn edelliseen viestiin tuon kateuden suhteen.

• asiakas kans
        Qunnar kirjoitti:

hinnat on kohdallaan kaverit mukavia,hiljasia tosin mut ok tyyppejä ja asiallisia.Pari kertaa olen autoo ja mopoo laitattanut,toinen maalas ja toinen kasas ja työn jälki oli ammattimaista!Kiire niillä vaan on jatkuvasti kun töitä paljon mutta palvelu on hyvää!!Vielä kun oppisin herrat erottamaan.Mikä on tämä ongelma?

• ... ...
        Qunnar kirjoitti:

Kyllä ihmiset jaksaa sitten kadehtia..

Kyllä pojilta taitoa löytyy!!
        Eipä niillä niin kauaa olis puljut pystyssä ollut jos vaan "olevinaan korjailisivat"..

• Teidän tyhmyys sattuu minua...

"kirjoittaan.."?Kirjoittamaan,juntti! Jospa nyt kummatkin autonrassaaja-urpot kävisi sen harjaantumisluokan,tai jos oikein on tuuri käynyt,sen apukoulun loppuun.

• oikeasti kirjoittamaan
        Teidän tyhmyys sattuu minua... kirjoitti:

"kirjoittaan.."?Kirjoittamaan,juntti! Jospa nyt kummatkin autonrassaaja-urpot kävisi sen harjaantumisluokan,tai jos oikein on tuuri käynyt,sen apukoulun loppuun.

Oikea muoto olisi:Teidän tyhmyytenne sattuu minuun.

Kävisi=kävisivät.

Että näin...

• tms59
        Teidän tyhmyys sattuu minua... kirjoitti:

Loistavaa palautetta sellaiselta joka on PAAAALJON pidemmälle elämässään päässyt ja rahaa käärii et voisit vaikka parikin Subarua ostaa tosta noin vain..sinä olet hieno ja menestyvä ihminen!Jatka vaan samaan malliin..mutta einari kuule,kehottasin kuitenkin pitämään suun vähän soukemmalla

• kjhgfkolu;))
        asiakas kans kirjoitti:

hinnat on kohdallaan kaverit mukavia,hiljasia tosin mut ok tyyppejä ja asiallisia.Pari kertaa olen autoo ja mopoo laitattanut,toinen maalas ja toinen kasas ja työn jälki oli ammattimaista!Kiire niillä vaan on jatkuvasti kun töitä paljon mutta palvelu on hyvää!!Vielä kun oppisin herrat erottamaan.Mikä on tämä ongelma?

et niitä erota?ei me muutkaan paitsi autoista;))ja puhetyylistä ja sit kun oikeen katsotaan miten ne toimii,kerran ne meit kusetti että toinen väitti olevansa se toinen..kivoja hauskoja heppuja molemmat
        väittää kuka mitä väittää.

• Anonyymi
        ... ... kirjoitti:

Kyllä ihmiset jaksaa sitten kadehtia..

Kyllä pojilta taitoa löytyy!!
        Eipä niillä niin kauaa olis puljut pystyssä ollut jos vaan "olevinaan korjailisivat"..

Vanha juttu mutta kyllä sitä piripäissään jaksaa korjailla läpi yön 😂 ja autot katoaa pihalta välillä kummasti yön aikana 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha juttu mutta kyllä sitä piripäissään jaksaa korjailla läpi yön 😂 ja autot katoaa pihalta välillä kummasti yön aikana 😂

Ei vittu pidä lättyskii on tosi noloo kommentoida vasta sit ku molemmat jätkät kuollu

• jaakko38

vai että pullat suussa,sanonko mikä sulla kohta suussa jos toi vinkuminen ei lopu!nää sällit tarkkaan tietää miten duunit hoidetaan ja massia kerätään.ootko sä nii vitun kateellinen niiden menestykselle?

• ällävika

ei ollu niitten menestyksestä kyse vaan siitä et miten ne aina haastaa riitaa ja saa turpiin. ja sitten ne soittelee isoille pojille ku eivät ite pärjää.

• 123123
        ällävika kirjoitti:

ei ollu niitten menestyksestä kyse vaan siitä et miten ne aina haastaa riitaa ja saa turpiin. ja sitten ne soittelee isoille pojille ku eivät ite pärjää.

mitä se sit sulle kuuluu??

• J.T
        ällävika kirjoitti:

Olen tosi pahoillani jos olen sua joskus avokkaalla lyönyt,tuskin nyrkillä koska vaikutat tosi tyttömäiseltä...lopeta se itkeminen täällä ja tule sanoon suoraan jos on jotain,aika säälittäviä sun juttus..ja muuten taidan tietää kuka olet...

• Anonyymi

Hahaha mitäs teet ?😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahaha mitäs teet ?😂

Haha katotaa uskallatko laittaa numeroos tänne:))))

• J.T

Mitä tarkoittaa "olevinaan korjailee autoja"?Ei oikein ymmärrä.Eikö apukoulussa enään ole kieliopin tunteja?

• J.T

Olevinaan korjailee autoja????Eihän siitä saa järkevää lausetta millään.Mutta eipä taida kirjoittajakaan kovin järkevä olla...:)tunteeko kukaan tätä"olevinaan korjailee autoja" henkilöä???voisin vaan ottaa sen työ haastatteluun...sanoiskohan se et mä oon kova poika olevinaan korjaileen autoja.....:)ei vittu mikä einari...

• muakin

Jo vituttaan sun juttus!!!!!!Mä otan saatana susta vielä selvän!!MUN kavareita et kyllä tällä palstalla ala edes yrittään vetää mihinkään!

• xox a´vot

taitaa sulla olla jauhetta suussa pelle tai nenässä.
        Tai sitten tipuit pelleveljesten "korjaamon" öljymonttuun.

• Anonyymi
        xox a´vot kirjoitti:

taitaa sulla olla jauhetta suussa pelle tai nenässä.
        Tai sitten tipuit pelleveljesten "korjaamon" öljymonttuun.

Eiks ne oo delannu kummatkin piriveijjarit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kuolleet jo vuosia sitten. Jos kiinnostaa lisää niin Hirsimäen hautausmaalle vaan ihmetteleen. Kerronko vielä haudan sijainnin vai löydätkö itse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vittu arvaa kuka kuolee koht

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Pajari gerontofiili?

Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro
      Maailman menoa
      148
      10334
    2. Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin

Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2543
    3. Voi kun uskaltasin

Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata
      Ikävä
      90
      1255
    4. Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta

Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis
      Ikävä
      112
      1135
    5. Netta Kukkonen perustelee varkauksiaan sillä että

hän on nuorenpana syyllistynyt rikoksii, viimeisimmät rikokset ovat vuodelta 2022. Onko hän vuodessa vanhentunut 20 vuot
      Maailman menoa
      7
      1099
    6. Tietäisinpä mitä sinä haluat

Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied
      Ikävä
      38
      819
    7. Sanna Marinin kaunis keltainen asu sai tuulipuvut haukkomaan henkeä ihastuksesta!

Syrjäseuduilla huokailtiin Sannan upeaa pukuvalintaa, kaunis keltainen asu sopi hienosti Sannalle ja erottui hyvin jouko
      Suomen Keskusta
      282
      812
    8. Jokim vigelius tanssi miehensä kanssa linnan juhlis

Joo, alkaa tuntumaan siltä että lähes kaikki persumiehet on "niitä miehiä".
      Perussuomalaiset
      109
      810
    9. Oliko linnaan lähetetty Kakkos-Hassinen yksi Venäjän hybridivaikuttajista?

Jälkikäteen on TV-kameroiden ja Linnan turvakameroiden tallenteilta selvinnyt että nimellä 'Mikko Hassinen' esiintynyt m
      Maailman menoa
      41
      804
    10. Eikös viha ja rakkaus

Kulje käsikädessä? Ihan vain mietin asiaa kun olit tärkein ystävä minulle ja samaan aikaan en tykkää yhtään mitä sanoit
      Ikävä
      89
      778
    Aihe