Tietääkö kukaan Perillisen jatkosta? kun haluasin lukee viimeisen osan mahd. nopeasti.
Perillinen-sarja
4
661
Vastaukset
- halooloooloo
se ei oo ilmestyny viel ees amerikas...
- potty
Palan halusta itsekin lukea jatkoa Eragoniin & Esikoiseen. Olen kuullut kuitenkin että Paolini kirjoittaa sitä.
- jehee
Tammelta kysyin niin siellä sanottii että Paolini saa sen kirjotetuksi ehkä vuoden 2008 alkuun mennessä. Suomennosta lupailtiin 2008 kesän - syksyn tienoille. En ole ihan varma muistanko oikein, mut jotenki näin
- tonttunäsä
Perillinen-sarjastahan tulee neliosainen, eli seuraava kirja ei ole vielä viimeinen osa. Ja englanniksi kolmas kirja ilmestyy muistaakseni syyskuussa 2008. Saatan muistaa väärinkin, joten kannattaa käydä katsomassa Christopher Paolinin kotisivuilta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733494Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91941Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241299- 1341156
- 1001053
- 106985
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68981- 60964
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6945- 35846