Maria kappaleen sanoista

tyhmempi

mitä siinä lauletaan juuri ennen kun tulee "Maria" ... sanooko jotain en ole se maria tai et ole ? argh...

8

1275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuullut

Mun mielestä Paula laulaa: "En mä ole Maria..." Se tulee kyllä niin nopeasti, etten ole ihan varma. Mutta näin olen kuullut.

• Paula-fani

no, mielestäni laulaa ihan, että *en ole Maria*.
        Mutta itse haluaisin tietää, mitä Paula laulaa ennen sanaa enkelten ( jos siinä sitäkään sanaa on, mielestäni kyllä on) siis...enkelten, kadotinko rakkauden, tai jotain sellaista.

• millään

Oon itsekin yrittäny kuunnella mitä siinä sanotaan mut tulee tosiaan niin nopeasti että ei pysty sanomaan... Jään mielenkiinnolla seuraamaan josko tänne ilmestyisi joku joka tietää...

• 1987
        millään kirjoitti:

Oon itsekin yrittäny kuunnella mitä siinä sanotaan mut tulee tosiaan niin nopeasti että ei pysty sanomaan... Jään mielenkiinnolla seuraamaan josko tänne ilmestyisi joku joka tietää...

kertaan kuunnelleena :) voisin sanoa että en ole maria ja tarinoista enkelten.

• 1987
        1987 kirjoitti:

kertaan kuunnelleena :) voisin sanoa että en ole maria ja tarinoista enkelten.

tarinoissa enkelten

• edellisen kanssa
        1987 kirjoitti:

tarinoissa enkelten

Kyllä siinä munkin mielestä just noin sanotaan.

• Henkka
        Paula-fani kirjoitti:

no, mielestäni laulaa ihan, että *en ole Maria*.
        Mutta itse haluaisin tietää, mitä Paula laulaa ennen sanaa enkelten ( jos siinä sitäkään sanaa on, mielestäni kyllä on) siis...enkelten, kadotinko rakkauden, tai jotain sellaista.

tarinoissa enkelten, kadotinko rakkauden, tietää vain maria...?
        kai?

• tyhmempi

Nyt monen kerran jälkeen kaiuttimien vierestä kuunnellut ja se tosiaan sanoo ensin että "en ole maria...." ja toisessa osuudessa sanoo että "tietää vain maria" hihihi.. kiitos kaikille :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2127
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2042
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1561
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1372
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1339
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      855
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      90
      727
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      717
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      688
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      653
    Aihe