mitä siinä lauletaan juuri ennen kun tulee "Maria" ... sanooko jotain en ole se maria tai et ole ? argh...
Maria kappaleen sanoista
8
1275
Vastaukset
- Kuullut
Mun mielestä Paula laulaa: "En mä ole Maria..." Se tulee kyllä niin nopeasti, etten ole ihan varma. Mutta näin olen kuullut.
- Paula-fani
no, mielestäni laulaa ihan, että *en ole Maria*.
Mutta itse haluaisin tietää, mitä Paula laulaa ennen sanaa enkelten ( jos siinä sitäkään sanaa on, mielestäni kyllä on) siis...enkelten, kadotinko rakkauden, tai jotain sellaista. - millään
Oon itsekin yrittäny kuunnella mitä siinä sanotaan mut tulee tosiaan niin nopeasti että ei pysty sanomaan... Jään mielenkiinnolla seuraamaan josko tänne ilmestyisi joku joka tietää...
- 1987
millään kirjoitti:
Oon itsekin yrittäny kuunnella mitä siinä sanotaan mut tulee tosiaan niin nopeasti että ei pysty sanomaan... Jään mielenkiinnolla seuraamaan josko tänne ilmestyisi joku joka tietää...
kertaan kuunnelleena :) voisin sanoa että en ole maria ja tarinoista enkelten.
- 1987
1987 kirjoitti:
kertaan kuunnelleena :) voisin sanoa että en ole maria ja tarinoista enkelten.
tarinoissa enkelten
- edellisen kanssa
1987 kirjoitti:
tarinoissa enkelten
Kyllä siinä munkin mielestä just noin sanotaan.
- Henkka
Paula-fani kirjoitti:
no, mielestäni laulaa ihan, että *en ole Maria*.
Mutta itse haluaisin tietää, mitä Paula laulaa ennen sanaa enkelten ( jos siinä sitäkään sanaa on, mielestäni kyllä on) siis...enkelten, kadotinko rakkauden, tai jotain sellaista.tarinoissa enkelten, kadotinko rakkauden, tietää vain maria...?
kai?
- tyhmempi
Nyt monen kerran jälkeen kaiuttimien vierestä kuunnellut ja se tosiaan sanoo ensin että "en ole maria...." ja toisessa osuudessa sanoo että "tietää vain maria" hihihi.. kiitos kaikille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522127
- 622042
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p131561- 621372
- 501339
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41855Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit90727Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118717Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33688- 40653