Hei, olemme varanneet huoneiston Drumcondrasta. Onkohan rauhallinen alue,olen kuullut kahdenlaista tietoa pohjois-Dublinista? Majoitus on Mellbourne avenuella, pääkadulta 5 min. kävely,josta bussit ajavat.
majoitus pohjois-dublinissa
4
724
Vastaukset
- Varo sitä
Mainitsemastasi alueesta en tiedä, mutta minua on parillakin matkalla varoitettu kadusta nimeltä Summerhill, joka on Liffeyn pohjoispuolella ja O' Connell streetistä itään.
- Dublin 4ever
Hei,
asuin itse Drumcondrassa valiaikasti kuukauden. Ei tuo kummoinen alue ole mutta ette varmaan siella paljon aikaa vieta, koska ei siina ole muuta kun pari kauppaa, take awayta ja muutama pubi.
Ei kuitenkaan ole pahin paikka ja yhteydet keskustaan on hyvat. Ja onhan siella paaministeri Ahernen paikallispubikin : ).
En siis pelannyt kadulla kavelessa.- Liput ostettu
Parnell Streetistä olen kuullut varoiteltavan ja tuo Summerhill näkyy olevan sen jatkeena. Meilläkin on tulevalla matkalla majoitus pohjoiskaupungissa, joten tietääkö joku kertoa miten turvatonta Dublinissa ylipäätään on erityisesti iltaisin? Uskaltaako O'Connell Streetiä tallustaa sillan yli iltamyöhällä lainkaan? Keskustelussa joku sanoi, etteivät eteläkaupungin taksit tajua pohjoisen osoitteista ja päin vastoin, faktaa vai fiktiota?
- voit
Liput ostettu kirjoitti:
Parnell Streetistä olen kuullut varoiteltavan ja tuo Summerhill näkyy olevan sen jatkeena. Meilläkin on tulevalla matkalla majoitus pohjoiskaupungissa, joten tietääkö joku kertoa miten turvatonta Dublinissa ylipäätään on erityisesti iltaisin? Uskaltaako O'Connell Streetiä tallustaa sillan yli iltamyöhällä lainkaan? Keskustelussa joku sanoi, etteivät eteläkaupungin taksit tajua pohjoisen osoitteista ja päin vastoin, faktaa vai fiktiota?
Kyllä minä O'Connellia olen tallustellut iltamyöhälläkin enkä ole tuntenut oloani yhtään epämukavaksi. Majapaikka oli melko lähellä tuota Summerhilliä, ja paikallinen oppaamme sanoi nimenomaan, että lähistöllä voitte liikkua (normaalia varovaisuutta noudattaen tietysti), mutta nimenomaan Summerhillille ei ole asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675670Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344254Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961866- 631435
- 2611127
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39705