majoitus pohjois-dublinissa

ttiina

Hei, olemme varanneet huoneiston Drumcondrasta. Onkohan rauhallinen alue,olen kuullut kahdenlaista tietoa pohjois-Dublinista? Majoitus on Mellbourne avenuella, pääkadulta 5 min. kävely,josta bussit ajavat.

4

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varo sitä

Mainitsemastasi alueesta en tiedä, mutta minua on parillakin matkalla varoitettu kadusta nimeltä Summerhill, joka on Liffeyn pohjoispuolella ja O' Connell streetistä itään.

• Dublin 4ever

Hei,

asuin itse Drumcondrassa valiaikasti kuukauden. Ei tuo kummoinen alue ole mutta ette varmaan siella paljon aikaa vieta, koska ei siina ole muuta kun pari kauppaa, take awayta ja muutama pubi.

Ei kuitenkaan ole pahin paikka ja yhteydet keskustaan on hyvat. Ja onhan siella paaministeri Ahernen paikallispubikin : ).

En siis pelannyt kadulla kavelessa.

• Liput ostettu

Parnell Streetistä olen kuullut varoiteltavan ja tuo Summerhill näkyy olevan sen jatkeena. Meilläkin on tulevalla matkalla majoitus pohjoiskaupungissa, joten tietääkö joku kertoa miten turvatonta Dublinissa ylipäätään on erityisesti iltaisin? Uskaltaako O'Connell Streetiä tallustaa sillan yli iltamyöhällä lainkaan? Keskustelussa joku sanoi, etteivät eteläkaupungin taksit tajua pohjoisen osoitteista ja päin vastoin, faktaa vai fiktiota?

• voit
        Liput ostettu kirjoitti:

Parnell Streetistä olen kuullut varoiteltavan ja tuo Summerhill näkyy olevan sen jatkeena. Meilläkin on tulevalla matkalla majoitus pohjoiskaupungissa, joten tietääkö joku kertoa miten turvatonta Dublinissa ylipäätään on erityisesti iltaisin? Uskaltaako O'Connell Streetiä tallustaa sillan yli iltamyöhällä lainkaan? Keskustelussa joku sanoi, etteivät eteläkaupungin taksit tajua pohjoisen osoitteista ja päin vastoin, faktaa vai fiktiota?

Kyllä minä O'Connellia olen tallustellut iltamyöhälläkin enkä ole tuntenut oloani yhtään epämukavaksi. Majapaikka oli melko lähellä tuota Summerhilliä, ja paikallinen oppaamme sanoi nimenomaan, että lähistöllä voitte liikkua (normaalia varovaisuutta noudattaen tietysti), mutta nimenomaan Summerhillille ei ole asiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe