majoitus pohjois-dublinissa

ttiina

Hei, olemme varanneet huoneiston Drumcondrasta. Onkohan rauhallinen alue,olen kuullut kahdenlaista tietoa pohjois-Dublinista? Majoitus on Mellbourne avenuella, pääkadulta 5 min. kävely,josta bussit ajavat.

4

744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varo sitä

Mainitsemastasi alueesta en tiedä, mutta minua on parillakin matkalla varoitettu kadusta nimeltä Summerhill, joka on Liffeyn pohjoispuolella ja O' Connell streetistä itään.

• Dublin 4ever

Hei,

asuin itse Drumcondrassa valiaikasti kuukauden. Ei tuo kummoinen alue ole mutta ette varmaan siella paljon aikaa vieta, koska ei siina ole muuta kun pari kauppaa, take awayta ja muutama pubi.

Ei kuitenkaan ole pahin paikka ja yhteydet keskustaan on hyvat. Ja onhan siella paaministeri Ahernen paikallispubikin : ).

En siis pelannyt kadulla kavelessa.

• Liput ostettu

Parnell Streetistä olen kuullut varoiteltavan ja tuo Summerhill näkyy olevan sen jatkeena. Meilläkin on tulevalla matkalla majoitus pohjoiskaupungissa, joten tietääkö joku kertoa miten turvatonta Dublinissa ylipäätään on erityisesti iltaisin? Uskaltaako O'Connell Streetiä tallustaa sillan yli iltamyöhällä lainkaan? Keskustelussa joku sanoi, etteivät eteläkaupungin taksit tajua pohjoisen osoitteista ja päin vastoin, faktaa vai fiktiota?

• voit
        Liput ostettu kirjoitti:

Parnell Streetistä olen kuullut varoiteltavan ja tuo Summerhill näkyy olevan sen jatkeena. Meilläkin on tulevalla matkalla majoitus pohjoiskaupungissa, joten tietääkö joku kertoa miten turvatonta Dublinissa ylipäätään on erityisesti iltaisin? Uskaltaako O'Connell Streetiä tallustaa sillan yli iltamyöhällä lainkaan? Keskustelussa joku sanoi, etteivät eteläkaupungin taksit tajua pohjoisen osoitteista ja päin vastoin, faktaa vai fiktiota?

Kyllä minä O'Connellia olen tallustellut iltamyöhälläkin enkä ole tuntenut oloani yhtään epämukavaksi. Majapaikka oli melko lähellä tuota Summerhilliä, ja paikallinen oppaamme sanoi nimenomaan, että lähistöllä voitte liikkua (normaalia varovaisuutta noudattaen tietysti), mutta nimenomaan Summerhillille ei ole asiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      53
      3906
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      91
      2310
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      1972
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1773
    5. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1516
    6. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1491
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1162
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1118
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      107
      1049
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1022
    Aihe