Miten hyvä tai huono airsoft merkki on ASG, kun yhdellä sivulla olisi ASG:n vesuri, niin ajattelin ehkä ostaa sen kunhan tietäisin vähän ASG:stä. Kiitos vastauksista jo etukäteen.
ASG?
14
5641
Vastaukset
- teme96
osta miulummin maruin vesuri!!
se on tuplate parempi ja asg on iha paska!- -Rusty
Ja jälleen on muistettu kertoa miksi kaikkien ihailema vesuri on aina paras ja miksi ASG on ihan paska. ASG:n MP40:nen toimii oikein hyvin ja on laadulla tehty. Tietysti voi olla että on joku outo toimiva kappale kaikkien rikkinäisten joukossa mutta...
- -96
Älä vaan osta maruin vesurii koska huonot lähdöt (mun kaasu USP:stä lähtee nopeempaa), kopiotki on parempii ja hinta ylisuuri (saavutuksiin nähden) ja ASG on hyvä KOSKA se on yhden ihmisen oma tekele vähä niin ku WGC:t eliikä ei virallista tuottajaa...Jos vesurin haluut nii osta http://www.jamatik.fi/enemy-gatespaketti-p-132.html kaikki mitä tarvit ja ihan oikeesti hyvä ittelläni ja kaveril on toi eikä mitää vikaa ku muistaa pelejen jälkee pistää vähä silikonii.
- AKBeta
Se on totta että Maruin VSR on parempi, luotettavampi ja laadukkaampi kuin nämä vähemmän tunnettujejn merkkien kopiot. Muista aina että muut ovat vain kopioita Maruista, joten voiko ne olla parempia - ei voi. Ne valmistajat jotka osaa tehdä aseita eivät kopioi toisten tekeleita vaan tekevät omia asemallejaan.
- NÖNÖ
Tuo AKBeta ei kyllä ny ymmärrää kaikki aseet ei oo kopioita vaan kloonei (eli saman näköisiä) joita on paljon enemmän verrattuna kopioihin ja vaan JOTKU kiina-aseet on kopioita tai kloonei mutta mä sanon 12vuoden kokemuksel että lähe kaikki kloonit voittaa maruin...
Suosittelen tota -96 ehdottamaa asetta... - Kingic
NÖNÖ kirjoitti:
Tuo AKBeta ei kyllä ny ymmärrää kaikki aseet ei oo kopioita vaan kloonei (eli saman näköisiä) joita on paljon enemmän verrattuna kopioihin ja vaan JOTKU kiina-aseet on kopioita tai kloonei mutta mä sanon 12vuoden kokemuksel että lähe kaikki kloonit voittaa maruin...
Suosittelen tota -96 ehdottamaa asetta...Mä yhdyn ton NÖNÖ:n sanaan. Sillä et sä voi tostanoin vaan tuomita "kopioita" jos et oo kokeillu niitä. Nää jotkut kloonit voittaa sata nolla maruin aseet. Ja kannatais kirjottaa tänne vast sitten kun osaa jotain airsofteist. Silkannal taas mä oon et kannataa ostaa toi Maruin, koska kaveril oli ASG ja lipas meni rikki. Mutta se on sun oma valintas.
- Arska
En kyllä itsekkään luota ASG:n aseisiin, mutta ASG:n Gold Fire 0.20g kuulat ovat toimineet moitteettomasti jousiviritteisessä Marui MP5 A3, Marui Glock 17 ja Marui HK USP:ssa.
- -_- -_-
Itse en ainakaan käyttäisi edes sähköaseessa tuomosia kuulia, ehdottomasti oltava parempi laatuisia
- m15a4
classicarmy on hyvä laatunen
- Marui = paras.
Taas näitä jonneja... Tokio Marui oli maailman ensimmäinen sähköasevalmistaja.. KAIKKI muut aseet ovat siis maruin pikkusekkuja. Suurin osa maailman aseista on kopioita maruista. Ensimmäisen vesurin teki marui, ja muutenkin marui on paras asevalmistaja. Kaikista luotettavin. Nimimerkillä omistanut maruita 10 vuotta.
- Ihajees
Itellä asg m15a4 toiminut moitteettomasti.
- Kakka99999
Itellä on ASG ak47 ja toimii ihan sika hyvin kanttii ostaa!!!!
- Asg
Ajattelin ostaa asg mutta haluasin tietää onko se hyvä merkki nyt tarkoitan pistooli cz99 voitteko kertoa siitä.
- Päääonpää
Jooo os eee pkisstoolo anpmuui annaaaiki 2000000 kiöomerkitä tunnistaa kann ostaa noii voii t ampua kaltaisiasi nakseja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3152888Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301283PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741079
- 701030