Kenellä teistä on

etsikkoaika?

http://www.profetioita.com/index2.htm

68. Raymond Aguileralle annettu profetia 28 Toukokuuta 1992 torstaina klo. 2:15, kielillä, espanjaksi, Englanniksi, tulkitsemattomilla kielillä.

Espanjaksi:
Siemen, siemen...
tulkitsemattomia kieliä?

Espanjaksi:
Siemen, siemen...
tulkitsemattomia kieliä?
Jeesus.

Englanniksi:
Minä haluan teidän kuuntelevan, arvioivan, tuomitsevan, tuomitsevan ja erittelevän jokaisen Profetian. Erittelevän ja arvoivan jokaisen Profetian, sillä Jehova Jumalan Sana on Tosi, Vanhurskas, Virheetön. Se on Jumalan Sana. Profetia ei ole jotain millä leikkiä, omaksi huvituksekseen, omaksi mielihyväkseen. Se ei ole new Agea. Se ei ole merkkien etsimistä kristalleista. Se ei ole sitä että yritetään ratkaista Ihmisen ongelmia lukemalla ja opiskelemalla positiivista ajattelua, ihmisen luontoa.

Kaikki nämä ovat pieniä häiriötekijöitä Totuudelle, ainoalle Totuudelle, Jehovan, Jumalan Sanalle. Sillä kaikki nämä yhdistykset, koulukunnat siitä mikä on oikein ja mikä väärin, ja kaikki termit, ja termien merkitykset, ne ovat hölynpölyä. Sillä kun se päivä, joka on edessänne, tulee, tietämättänne että se on tulossa, Tuomiopäivä, te tulette tietämään että te luotitte väärään jumalaan. Sillä Maailmankaikkeuden Jumala, kaiken sen mitä on, oli, ja tulee olemaan, on Jehova, yhdessä Poikansa Jeesuksen Kristuksen Nasaretilaisen, sekä Pyhän Hengen kanssa.

Muistakaa nämä asiat, posiitiivinen ajattelu johdattaa teidät Kadotukseen, muistakaa se. Muistakaa se sana, sillä minä sanon, kerran kun siihen paikkaan olette joutuneet, kaikki positiivinen ajattelu, kaikki väittämät elämästä, kaikki mikä kuuluu new ageen on kääriytyneenä siihen sanaan: Kadotus. Te ette tule löytämään rauhaa. Te ette tule löytämään mitään muuta kuin hampaiden puremista ja kirskuttelua iankaikkisesti.

Joten, tämä on vakaa varoitus Jehova Jumalalta, Maailmankaikkeuden Luojalta, Ihmiskunnan Luojalta. Jos te sallitte paholaisen pettää teitä, te ansaitsette elää hänen kanssaan. Sillä Minä varoitin teitä, Minä rakastin teitä, ja te käänsitte selkänne Minulle; ja kuljitte epäjumalankuvienne luo, kivijumalien luo; epäjumalien luo joilla on väärä sana; väärien profeettojen epäjumalien luo, maailman epäjumalankuvien luo, kaikkien niiden epäjumalankuvien luo jotka ovat herjaus Jehovan Nimelle. Sillä Jehova ei salli Nimeään pilkattavan millään tavalla tai tyylillä tai muodolla. Sillä kaikki mikä on Hyvää, mikä on Vanhurskasta, mikä on, tulee olemaan, ja on ollut, ja tulee aina olemaan, on teidän Jumalanne, Jeesus, Pyhä henki, ja Minä, Isä.

Sillä jos te leikitte paholaisen kanssa te elätte paholaisen kanssa. Minä en tule antamaan armoa, Minä en tule antamaan mitään armoa niille joilla on Pedon Merkki. Minä en tule antamaan armoa teille kristallin katsojille, teille jotka katsotte merkkejä Taivaalta, teille astrologeille. Katsokaa jos nuo merkit Taivaalla, Kuun ja Auringon kulku, voivat pelastaa teidät Minun Vihaltani.

Minä puhun teille lujasti Isän ominaisuudessa, sillä se minkä Minä sanon tulee tapahtumaan, sillä ei yksikään ihminen,ei yksikään astrologi, positiivinen ajattelu, ei kristalli, ei mikään, mitä te palvotte, olipa se sitten auto, tai vene, tai talo, tai työ, tai vaimo, tai poika, mikään näistä asioista ei voi pelastaa teitä. Teidän ainoa Pelastuksenne on Jeesus Kristus Nasaretilainen, Minun Ainoasyntyinen Poikani.
Hänellä on Arvovalta, Absoluuttinen Arvovalta ihmiskunnan edessä. Jokainen Polvi, jokainen Kieli tulee Taipumaan ja Tunnustamaan Jeesus Kristus Nasaretilaisen, Kuninkaiden Kuninkaan, Herrojen Herran, ja siitä ei pääse yli eikä ympäri. Ei ole mitään 'Ehkä', ei mitään 'minä en tiennyt', ei mitään 'olen pahoillani', sillä sinä päivänä ja sinä hetkenä teidän kohtalonne on mennä sinne minne Poikani määrää.

Joten mikä hyvänsä pilkkaa Isää, pilkkaa Poikaa ja Pyhää Henkeä, ja sitä ei tulla sallimaan millään tavalla, tyylillä tai muodolla. Te pahantekijät tulette saamaan pahan pahasta, eikä työnne tittelillä, koulutuksellanne, taustallanne, ihonvärillänne, ei millään ole merkitystä, muulla kuin sillä mitä teidän sydämessänne on. Ja sillä miten käyttäydytte, mitä tulee tosi Jumalan, Jeesuksen Kristuksen, Pyhän Hengen ja Minun, teidän Isänne, palvomiseen.

Minä en aio puhua teille mukavasti. Minä en aio puhua teille kauniita Sanoja. En aio sanoa teille että kaikki tulee olemaan sillä tavalla kuin te haluatte, sen takia että te haluatte niin. Sillä asiat tulevat olemaan sillä tavalla kuin Minä haluan, ja se on totuus, koko totuus, eikä mitään muuta kuin totuus. Sillä teidän Jumalanne on Totuus. Hän on Rakkaus, Hän on Vanhurskaus. Jos te Kadutte ja tarkoitatte sitä, ja jos te Kadutte koko Sielullanne ja Mielellänne, ja käännytte Minun puoleeni, juuri nyt tällä hetkellä, Minä annan anteeksi kaiken ja minkä hyvänsä mitä ikinä olette tehneet, siitä hetkestä asti jolloin teidät siitettiin.

Sillä Minä haluan täydellistä tottelevaisuutta Poikaani kohtaan, täydellistä Rakkautta. Kaikki Ylistys ja kaikki Kunnia kuuluu Isälle, Pojalle, ja Pyhälle Hengelle. Teidän epäjumalankuvanne eivät ole minkään arvoisia, paitsi että ne johdattavat teidät Kuoleman Laaksoon, Kadotuksen Kuiluun, ikuisesti. (tulkitsemattomia kieliä?)
Joten muistakaa se minkä Minä sanoin, te pitkät, te lyhyet, te lihavat, te laihat, te miehet ja naiset. Minä katselen teitä hyvin tarkkaan, jokaisen päivän jokaisena sekuntina Minun Silmäni ovat siinä, täynnä Rakkautta ja Myötätuntoa. Mutta älkää antako Rakkautta ja Myötätuntoa täynnä olevien Silmien huiputtaa teitä, sillä jos muistatte, Jumalan Viha ei ole asia jonka kanssa voi leikkiä.

Kuunnelkaa Profeettoja jotka käskevät kääntymään Jeesuksen, Jehovan ja Pyhän Hengen puoleen, he ovat niitä Profeettoja jotka Minä Lähetin ilmoittamaan teille Totuuden ja sen mikä on Vanhurskasta. Sillä he ovat vastaus teidän new age Uskontoonne.

Sillä teidän new age uskontonne ei merkitse mitään, se on Saatanan Kirkko. Ja Saatana tullaan pistämään kahleisiin ja heittämään helvettiin. Jos haluatte olla ystävien seurassa, älkää katuko ja liittykää ystäviinne, Helvetin Kirkon johtajiin. Helvetti on paikka jossa on ikuinen tuska, mutta muistakaa, Minä kuullostan ankaralta, Minä kuullostan ilkeältä, mutta Minun kanssani teillä on aina mahdollisuus.

Katukaa ja rakastakaa lähimmäistänne, antakaa kaikki Kunnia ja Ylistys Jehovalle, Jeesukselle Kristukselle ja Pyhälle Hengelle. Se on hyvin yksinkertaista, mutta Minä luen sydäntä, en huulia, huulet johdattavat teidät Kadotukseen. Sillä ne jotka puhuvat vilpillisesti, joutuvat Kadotukseen, sillä Jumalaa, Jehovaa ei voi huiputtaa. Jehovalta ei voi piilottaa mitään.
Sillä koko Maailmankaikkeudessa ei ole mitään mikä ei ole luotu Minun Sanani kautta. Teidän on vaikea sitä käsittää, mutta se on totuus. Jos te onnelliset pääsette Taivaaseen, Me voimme puhua siitä siellä. Ja Me laulamme, ja Me tanssimme, ja Me tutustumme toisiimme oikein kunnolla, mutta se on päätös joka teidän on itse tehtävä. Minä en aio taivutella teitä oikealle enkä vasemmalle. Minä varoitan teitä, Minä lähetän Profeettani, ja Minä odotan, päätös on teidän.

Sillä Minä olen iankaikkisen elämän Jumala, yhdessä Poikani Jeesuksen Kristuksen ja Pyhän Hengen kanssa. Kasvakoon Rauha ja Rakkaus lähimmäistänne kohtaan sydämissänne ikuisesti. Lapseni, sanon kaiken tämän teille rakkaudella ja hellyydellä sillä Minä tunnen teidän sydämenne. Hyvästi Lapseni. Hyvästi Uudet Kristittyni. Minä rakastan teitä.

7

754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noita-akka.

      "Muistakaa nämä asiat, posiitiivinen ajattelu johdattaa teidät Kadotukseen, muistakaa se."


      Tää on niin tätä.

      Repesin.

    • Erjuth

      Minun ehdotukseni tästä "profetiasta" on, että se on suoraan perkeleestä. Sillä pukeutuuhan saatana valkeuden enkeliksi - vai miten ne raamattu-uskovaiset sen muotoilevat. Roskaa joka tapauksessa.

    • Huhhahhei

      Siinä sitä taas Jahve uhoaa Vimmoissaan ja Suuressa Veren Himossaan. Kyllä sitä kuulkaa Minäkin osaan puhua Suurilla Sanoilla, niin että aletaankos Jahven kanssa ihan Kilpaa Laulamaan mitä häh?

      Ei vainenkaan, en Viitsi. Kuulostaa tuo Jahve sen Verran jo ulos Lounaalle menneeltä että ei Kehtoo.

    • Enk-el

      Vastauksena kysymykseesi etsikkoajasta (totuuden etsimisen tarve) sanoisin, että sehän on kaikilla aina, joka hetki milloin voimakkaammin, milloin vain kokemalla tätä elämää. Jokaisella on sisäsyntyisesti tarve ymmärtää tätä elämää ja sen tarkoitusta.

      Jokaisella on myös sisäsyntyisesti kyky erotella "jyvät akanoista" kaikesta siitä tiedosta, mitä meille on tarjolla, oman tietoisuusasteensa mukaisesti eli mitä laajempi tietoisuus, sen laajempi ymmärrys, suurempi näkemys totuudesta (joka aina täällä ihmisen tasolla on vain osatotuus).

      Ihmiset ovat kanavoineet kautta aikojen "profetioitaan" ja niistähän raamatun VT:n kirjoituksetkin suurelta osalta koostuvat. Siis ihmiskunnalle on annettu ohjeita ja 'sääntöjä' milloin miltäkin taholta, eli ei varmasti aina sieltä *kaikkein korkeimmalta* eli Viisauden Lähteestä (tai mitä nimitystä kukin haluaa Jumaluudesta käyttää).
      Itselläni on erottelumittana se, että jos kanavaoinnissa ("profetiassa") on pelottelua, tuomitsemista, ehdottomia käskyjä, ihmisten erottelua hyvä-paha asteikolla, niin se ei ole todellakaan Rakkaudesta ja Valosta ja silloin deletoin kyseisen 'sanoman' ilman muuta.

      "kokeilkaa kaikkea ja pitäkää se mikä hyvää on!"

    • Pulsar

      Osa oikein osa väärin,harhaa harhan päälle,joka on Tiellä ei eksy,ja tämä oli väärä Tie.
      -Katso itseäsi Ihminen,Olen 'Kaikki'mikä on,Sinussa 'oleva'ja sinussa 'Asuva',varo vääriä jotka kääntävät Totuuden omien himojensa mukaan ja tavoittelevat sitä mikä katoaa,Henki ei katoa vain oppii ja kasvaa,Olen kanssasi.

      P.

    • orora

      "Muistakaa nämä asiat, posiitiivinen ajattelu johdattaa teidät Kadotukseen, muistakaa se. Muistakaa se sana, sillä minä sanon, kerran kun siihen paikkaan olette joutuneet, kaikki positiivinen ajattelu, kaikki väittämät elämästä, kaikki mikä kuuluu new ageen on kääriytyneenä siihen sanaan: Kadotus. Te ette tule löytämään rauhaa. Te ette tule löytämään mitään muuta kuin hampaiden puremista ja kirskuttelua iankaikkisesti."

      Ahahahahahhaha no mä lupaan käydä hammaslääkärillä ennen kun sinne asti päästään, ainakin jos sä käyt selvittämässä että miten se on mahdollista että sä osaat lukea ja kirjoittaa, ja silti samanaikaisesti uskoa tuohon sontaan?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5391
    2. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      48
      2232
    3. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2216
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1004
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      870
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      833
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      753
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      751
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      27
      736
    Aihe