Kertoisiko joku mistä tunnistaa ns.pormestarin sohvan? Miltä vuosikymmeneltä se on ja minkä arvoinen on yväkuntoinen? Itselläni on hyväkuntoinen vanha sohva mutta en tiedä sen arvoa...
pormestari
6
3035
Vastaukset
- Juke
Sohvat ovat 30-40 luvuilta. Hyväkuntoinen sohva voisi olla arvoltaan muutama sataa euroa. Riippuu aina tietenkin kysynnästä, jos löytyy sopiva ostaja joka tarvitsee sellaisen sohvan niin maksaa aina paremmin.
- miuku73
Kiitos tiedosta, mutta mistä tiedän onko omani pormestari? Painava on kuin mikäkin,myyjä sanoi, että on vuodesohva, mutta vuode on aika erikoinen.... Saa kyllä levitettyä. Kangas on tosi hyväkuntoinen.
- kiirakirppis
miuku73 kirjoitti:
Kiitos tiedosta, mutta mistä tiedän onko omani pormestari? Painava on kuin mikäkin,myyjä sanoi, että on vuodesohva, mutta vuode on aika erikoinen.... Saa kyllä levitettyä. Kangas on tosi hyväkuntoinen.
Hei
Katsopa vaikka googlella pormestari-sohva.
Ainakin omassani oli istuinnojien päällä puupäällys. - Juke
miuku73 kirjoitti:
Tuolla esim. yksi kalusto
http://avun.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=55586501 - miuku1973
kiirakirppis kirjoitti:
Hei
Katsopa vaikka googlella pormestari-sohva.
Ainakin omassani oli istuinnojien päällä puupäällys.Hei, yritinkin googlesta löytää kuvia. Aika vähän löytyi. Juken antamassa linkissä sohva vähän erilainen kuin meillä.Koska meillä ns vuodesohva niin myös sohvan etupuolella alalaita on puuta ja selkänoja on yhtenäinen kappale.Maksoin siitä 170 e, olisiko arvokkaampi (onhyväkuntoinen)?
- Juke
miuku1973 kirjoitti:
Hei, yritinkin googlesta löytää kuvia. Aika vähän löytyi. Juken antamassa linkissä sohva vähän erilainen kuin meillä.Koska meillä ns vuodesohva niin myös sohvan etupuolella alalaita on puuta ja selkänoja on yhtenäinen kappale.Maksoin siitä 170 e, olisiko arvokkaampi (onhyväkuntoinen)?
Hinta nyt aina riippuu ostajasta, eli jos on sopiva ostaja niin ostaja maksaa enemmän. Mikäli on verhoiltu uudestaan ja päällyskangas uusittu niin nostaa hintaa. Muutenkin hyväkuntoisesta tietenkin saa paremman hinnan. Ainakin voi sanoa että maksamasi hinta ei ollut kallis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822