Onko totta, että maailmasta ei löydy integroitavaa mikroaaltouunia joka mahtuu normaalisyvyiseen yläkaappiin tasolle keittiössä?
Kyseessä oli AEG:n MC1761EA mallinen mikro. Asennus syvyys esitteen mukaan on minimissään 300mm, mutta mikron syvyys oli 316mm...
ääh menee hermot. Mikrolle vielä paikka ja sitten keittiö olis valmis!
Kimpe
Mikro yläkaappiin...
7
8448
Vastaukset
- Sehän riippuu
niiden yläkaappien syvydestä. Meillä on 37cm syvät. Ihan hyvin mahtui integroimaan.
- enste
Oletko yhtään ajatellut, mitä sillä mikrolla teet.
Tavallinen reilu lautanen ei mahdu mikroon. Popcornin paistopussi ei mahdu pyörimään siellä jne.
Pieninkin käyttökelpoinen mikro tulee ulos 30-senttisestä ylälaapista. Siksi onkin näitä mikrokaappeja, joilla on leveämpi alahylly.
Tai sitten valitse yläkaappien rungot leveämmästä mallistosta.
Otitko lisäksi huomioon, että tuo mikron syvyys ei ole välttämättä sama kuin asennussyvyys, mikä on usein reilusti enemmän. - hyväksyä 300-milliset
kaapit? Mm. Ikeassa ei edes tunneta sellaista kokoa - siellä alin moduulimitta on 370mm.
- syvemmälle kaapille:
- on juuri
sopivan kokoinen. Etulevy tulee samalle tasolle kuin viereisen kaapin ovi.
- Kimpetti
No,niin...kiitos vastauksista. Sinnehän se mahtui ongelmitta, kun vaihtoi kapiston/keittiötoimittajan merkkiä. Eipä taas tullu ajateltua että kaappien syvyyksissäkin on eroja.
Kimpe- Nääs
"Eipä taas tullu ajateltua että kaappien syvyyksissäkin on eroja."
LOL. Kiitos illan piristyksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683