Miten täyttää tyhjät hyllyt?

muuttaja..

Minulla on kaksi avonaista hyllykköä, joiden korkeus on noin 2 m ja leveys ehkä vajaa 1 m. Yhdessä hyllyssä on neljä tasoa eli yhteensä kahdeksan hyllyä tyhjää tilaa.

Olen pitänyt hyllyissä mm. mankkaa ja cd-telinettä, kirjoja ja erilaisia koriste-esineitä. Näky on jotenkin sekava, koko hyllykkö tuntuu olevan epäkohta muuten kivassa sisustuksessa. :)

Miten (ja millä) ihan tavallinen avohyllykkö kannattaisi täyttää, jotta se näyttäisi kivalta ja siistiltä? Kaiken lisäksi noita hyllyjä on tosiaan kaksi. Olen pitänyt niitä vierekkäin kuin yhtenä hyllynä, mutta voisinkohan ne jotenkin fiksusti laittaa erilleen (yksiössä)? Vai veisinköhän toisen hyllyn suosiolla varastoon..

Vinkkejä?

7

1047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kyllä uskomaton

ongelma.
      Onneksi olkoon!
      Minulla, sukulaisilla ja tuttavilla ja yleensä
      kaikilla jotka tunnen on päinvastainen tilanne.
      Kaikki vapaana oleva hylly- ja pöytätila on
      pursuavan täynnä tavaraa ja ei tiedä minne saisi
      enää tavarat käsistään laitettua.
      Olet melko varmaan sinkku.

• ihan sama

ongelma - avohyllyjä on tosi vaikea saada näyttämään siisteiltä, kirjat on kyllä yksi vaihtoehto, jos niitä vain on tarpeeksi. minä kannoin komistukset varaston hyllyiksi, minulla niitä oli kokonaista kolme ja ostin tilalle lipaston ja lasiovellisen vitriinin.

• .........

Samanlaiset, kauniit laatikot sopivat hyvin hyllyyn. On eri kokoja, malleja ja materiaaleja. Ja laatikoihin saat sullottua vaikka mitä sekalaista tavaraa. Silti näyttää siistiltä ulospäin (ainakin jos on kannelliset).

• sisustaja x

Laatikot, korit yms. ovat hyvä idea, osta samalaiset, niin näkymä pysyy yhtenäisenä. Esille jäävät koriste-esineet yms. näyttävät siistimmiltä, kun tavarat ovat pareittain tai symmetrisesti asetelmina, ei vain miten tahansa hyllyille laitettuina.

• Anni

Noi jo ehdotetut laatikot on hyvä keino pitää avohyllykkö siistinä, myös pienet rottinkikorit hyviä, jos sellasista tykkää. Kannattaa kuitenkin hankkia sit useita samanlaisia eikä montaa eri mallia. Sit myös siistit lehtikotelot, jotka täyttää kokonaan esim. yhden hyllyn on hyviä. Koriste-esineitten kanssa olisin kyllä maltillinen. Jotain yksittäisiä isompia harkiten, mutta pieni tilpehööri just aiheuttaa sen sekavan vaikutelman. Kirjat kirjahyllyssä on takuuvarma, jos niitä on tarpeeks. Niitäkin voi lajitella hyllyihin esim. koon tai selkämyksen värin perusteella, niin näyttää selkeemmältä. Sit jos sulla sattuu olemaan valokuvia, jotka vois laittaa esille niin vois niihin vaikka hankkia kivat kehykset; ei tarvi olla välttämättä just samanlaiset, kunhan samantyyliset tai väriset ja sit niistä voi muodostaa kokonaisuuksia.

• muuttaja..

Taidan kokeilla ainakin noita laatikoita, hyllystä voisi tulla oikein nätti! Sisustuskaupat onkin täynnä kaikenlaisia kivoja koreja. Ja tietenkin kauniit valokuvakehykset kuulostaa hyvältä (onneksi on muutama edustava kuvakin).

Jossain vaiheessa haluan kyllä eroon avohyllyistä, mutta yritetään nyt vielä. :)

• Anonyymi

Tekokasvit ovat kivan näkösiä! Miksei vaikka oikeatkin😊

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      17
      4963
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2531
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      578
      1881
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      1874
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      114
      1608
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1217
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1158
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1008
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1007
    10. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    Aihe