Miten täyttää tyhjät hyllyt?

muuttaja..

Minulla on kaksi avonaista hyllykköä, joiden korkeus on noin 2 m ja leveys ehkä vajaa 1 m. Yhdessä hyllyssä on neljä tasoa eli yhteensä kahdeksan hyllyä tyhjää tilaa.

Olen pitänyt hyllyissä mm. mankkaa ja cd-telinettä, kirjoja ja erilaisia koriste-esineitä. Näky on jotenkin sekava, koko hyllykkö tuntuu olevan epäkohta muuten kivassa sisustuksessa. :)

Miten (ja millä) ihan tavallinen avohyllykkö kannattaisi täyttää, jotta se näyttäisi kivalta ja siistiltä? Kaiken lisäksi noita hyllyjä on tosiaan kaksi. Olen pitänyt niitä vierekkäin kuin yhtenä hyllynä, mutta voisinkohan ne jotenkin fiksusti laittaa erilleen (yksiössä)? Vai veisinköhän toisen hyllyn suosiolla varastoon..

Vinkkejä?

7

957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kyllä uskomaton

      ongelma.
      Onneksi olkoon!
      Minulla, sukulaisilla ja tuttavilla ja yleensä
      kaikilla jotka tunnen on päinvastainen tilanne.
      Kaikki vapaana oleva hylly- ja pöytätila on
      pursuavan täynnä tavaraa ja ei tiedä minne saisi
      enää tavarat käsistään laitettua.
      Olet melko varmaan sinkku.

    • ihan sama

      ongelma - avohyllyjä on tosi vaikea saada näyttämään siisteiltä, kirjat on kyllä yksi vaihtoehto, jos niitä vain on tarpeeksi. minä kannoin komistukset varaston hyllyiksi, minulla niitä oli kokonaista kolme ja ostin tilalle lipaston ja lasiovellisen vitriinin.

    • .........

      Samanlaiset, kauniit laatikot sopivat hyvin hyllyyn. On eri kokoja, malleja ja materiaaleja. Ja laatikoihin saat sullottua vaikka mitä sekalaista tavaraa. Silti näyttää siistiltä ulospäin (ainakin jos on kannelliset).

    • sisustaja x

      Laatikot, korit yms. ovat hyvä idea, osta samalaiset, niin näkymä pysyy yhtenäisenä. Esille jäävät koriste-esineet yms. näyttävät siistimmiltä, kun tavarat ovat pareittain tai symmetrisesti asetelmina, ei vain miten tahansa hyllyille laitettuina.

    • Anni

      Noi jo ehdotetut laatikot on hyvä keino pitää avohyllykkö siistinä, myös pienet rottinkikorit hyviä, jos sellasista tykkää. Kannattaa kuitenkin hankkia sit useita samanlaisia eikä montaa eri mallia. Sit myös siistit lehtikotelot, jotka täyttää kokonaan esim. yhden hyllyn on hyviä. Koriste-esineitten kanssa olisin kyllä maltillinen. Jotain yksittäisiä isompia harkiten, mutta pieni tilpehööri just aiheuttaa sen sekavan vaikutelman. Kirjat kirjahyllyssä on takuuvarma, jos niitä on tarpeeks. Niitäkin voi lajitella hyllyihin esim. koon tai selkämyksen värin perusteella, niin näyttää selkeemmältä. Sit jos sulla sattuu olemaan valokuvia, jotka vois laittaa esille niin vois niihin vaikka hankkia kivat kehykset; ei tarvi olla välttämättä just samanlaiset, kunhan samantyyliset tai väriset ja sit niistä voi muodostaa kokonaisuuksia.

      • muuttaja..

        Taidan kokeilla ainakin noita laatikoita, hyllystä voisi tulla oikein nätti! Sisustuskaupat onkin täynnä kaikenlaisia kivoja koreja. Ja tietenkin kauniit valokuvakehykset kuulostaa hyvältä (onneksi on muutama edustava kuvakin).

        Jossain vaiheessa haluan kyllä eroon avohyllyistä, mutta yritetään nyt vielä. :)


    • Anonyymi

      Tekokasvit ovat kivan näkösiä! Miksei vaikka oikeatkin😊

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe