RYYSYRANNASSA

avajaiset ?

koska on RYYSYRANNASSA avajaiset ???
kylti on jo tienvarressa .... onko siellä isoja kaloja ja loisto majoitus???

12

2661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paina kaasua !!!!!!

      Mikäli entinen yrittäjä jatkaa niin pelkäänpä että menee taas huonosti. Tarinaa voisi kirjoitaa aiheesta yllin kyllin mutta parempi olla hiljaa. Turistit on vaikea saada pysähtymään uudelleen jos on kokenut pettymyksen. Vaikea paikka uudellekin yrittäjälle, vaatii useamman vuoden uurastuksen saada epämiylyttävän paikan maine pois! Mielestäni uhkarohkea yritys.

    • katsomassa, kunhan selviän tästä illasta, täällä Ämmässä, terveisin Neuvos.

      • väsähtää ennen Kuusamoa, voi majottua Ryysyrannassa, kävin eilen se totemassa, omin silmin.


    • vaan

      ruikuttaja Tapaniselle kelpasi vanha kotipaikka kun oli ensin käynyt huijaamassa Paltamossa ja missäpä lie muualla.Toivottavast ei kunta lähde tuon jätkän kelkkaan.Painakaa tosiaan kaasua kun näätte Ryysyranta kyltit.

      • kyllä

        sinne lähen kaljaa särpämään kun vain paikka aukee. Tulee paikakunnan ykköspaikka! Kaikki sinne!


      • köyhää keskustelua

        jossa ainut huvitus lienee vilkas mielikuvitus, kun ei oikeaa tietoa rakkautensa kohteen muutoista älyä hakea esimerkiksi väestörekisteristä.


      • kepumies

        Van jo on outoa asennetta tuommoinen..Eikö se oo kuitenni hyvä, että jotakin uutta toimintaa saadaan tännekkin kylälle.Vaikkaikn kyseisestä yrittäjästä on monenlaisia ajatuksia niin annetaan kokeilla ja toivotaan menestystä.Positiivisuutta ihmiset!!


    • olivat

      muistaakseni jo 1982, 1983 ja 1989 kun jotakin laajennusta oli tapahtunut

    • kansalle

      Pitäis yritäjä esitäytyä ---
      mistäpäin sitä tulla pölähettiin tänne SUOMUSSALMELLE ja mainostaa mikä on meininki

      • lisää

        Se tuskaa lisää. Eikö ole parempi kirjoitella kuin muutkin, sillä varmuudella, minkä täydellinen tietämättömyys, mistä tahansa asiasta antaa ja tietysti sitten luulojensa perusteella, ettei tuska lisäänny niin suureksi, että joudut riistämään hengen itseltäsi, kuten esäät jo ovat riistäneet.

        Suomussalmelaisethan johtavat itsemurhatilastoja. Ehkä se johtuu liiallisesta tiedosta?


      • tiedämme
        lisää kirjoitti:

        Se tuskaa lisää. Eikö ole parempi kirjoitella kuin muutkin, sillä varmuudella, minkä täydellinen tietämättömyys, mistä tahansa asiasta antaa ja tietysti sitten luulojensa perusteella, ettei tuska lisäänny niin suureksi, että joudut riistämään hengen itseltäsi, kuten esäät jo ovat riistäneet.

        Suomussalmelaisethan johtavat itsemurhatilastoja. Ehkä se johtuu liiallisesta tiedosta?

        Tällaista tekstiä pystyy tuottamaan vain ja sinä joka olet mieleltäsi ja viisauksiltasi kaikkien ylintä kastia. Joka olet harjoitellut sitä koko elämäsi ja tulet jatkamaan katkerana elämäsi loppuun saakka.


      • tekstiä
        lisää kirjoitti:

        Se tuskaa lisää. Eikö ole parempi kirjoitella kuin muutkin, sillä varmuudella, minkä täydellinen tietämättömyys, mistä tahansa asiasta antaa ja tietysti sitten luulojensa perusteella, ettei tuska lisäänny niin suureksi, että joudut riistämään hengen itseltäsi, kuten esäät jo ovat riistäneet.

        Suomussalmelaisethan johtavat itsemurhatilastoja. Ehkä se johtuu liiallisesta tiedosta?

        hihhihii!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe