Niin siellähän saa painaa 20 kiloa matkalaukku, mutta ovatko he siellä hirveän tarkkoja? mulla menis nyt kyllä muutama kilo yli, mut se ois jo kympi per kilo että huhhuh.
blue1 ja matkalaukun paino
8
1160
Vastaukset
- kokemusta tuostakin
aika tarkaa ja ihan varmasti ei uskalla sanoa etteikö lisämaksua saa. Miksi sitten pitää ottaa liikaa tavaraa? Ja se maksaa yhtiölle kun kaikilla on "vähän".
- ham1
mikä on matkalaukun paino rajaa Blue 1 lla ??
- Ja visst
23 kg jos oikein luin ruåtsia
http://www.sas.se/allt-om-resan/bagage/incheckat-bagage/- niinpä niin
Et sitten huomannut, että vastasit vuonna 2007 kirjoitettuun viestiin? Miksi?
- niin niinpä
niinpä niin kirjoitti:
Et sitten huomannut, että vastasit vuonna 2007 kirjoitettuun viestiin? Miksi?
Näyttäs kysyneen edellisevä päivänä eli 22.12.2013, eli aikast tuore kyssäri, tosin vanhassa topicissa...
- mutta mutta
niin niinpä kirjoitti:
Näyttäs kysyneen edellisevä päivänä eli 22.12.2013, eli aikast tuore kyssäri, tosin vanhassa topicissa...
Vastaus oli aloitusviestiin, ei viimeiseen viestiin.
- Aivan sama
mutta mutta kirjoitti:
Vastaus oli aloitusviestiin, ei viimeiseen viestiin.
Haittaaksekään, kun pelisäännöt on muuttunut tässä ajassa ja kumpaankin pätee sama vastaus.
Voinhan lisätä että ruumapakaasit menee aina vaakan kautta, joten lisämaksu tulee ylipainosta todennäköisesti ilman hyvää mailikorttia. Sanotaan se toki suomeksikin:
http://www.flysas.com/fi/fi/Matkustusinfo/Matkatavarat/Kirjattava-matkatavara-/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624