Italiassa jatkoa

Zahrah

Tässä jatkoa ihalta reissultamme. Toivottavasti jatko-osa on yhtä nautittava kuin ensimmäinenkin osa. Kiitos palautteestanne. Z

Istuimme miestemme kanssa talomme pihalla lämpimän iltatuulen hyväillessä meitä. Ihanan raikas valkoviini voiteli mieltämme entisestään. Jarkko pyysi meitä kaikkia olemaan aivan hiljaa ja kuuntelemaan. Katsoin Annaa silmiin ja näin hänen ajattelevan samaa kuin minäkin. Kuulimme naisen voihkivan ja mumisevan Alessandron nimeä. Miehet ihmettelivät, että mitä naapurissa oikein touhutaan, mutta me tytöt tiesimme Alessandron näyttävän taitojaan naiselle, jota me juuri nyt kadehdimme. Miehet menivät pensasaidan luokse kurkkimaan naapurin puolelle ja sanoin Annalle kuinka mieleni teki Alessandroa ja Annalla oli aivan samanlainen tunne. Meidän oli pakko mennä miestemme kanssa pensasaidan luokse nähdäksemme tuon ihanan nuorukaisen. Tunsin jalkojeni pettävän kun näin Alessandron alastoman vartalon yhtymässä nuoreen vaaleaverikköön muutaman metrin päässä meistä. Näimme kuinka nuorukainen piti kiinni tiukasti naisen lantiosta työntyessään ihanan rauhallisin työnnöin naiseen takaapäin. Tiesin miltä naisesta tuntui ja minä kostuin. Halusin miestä nyt ja heti! Näin kuinka Anna otti miestään kädestä kiinni ja lähti viemään häntä talolle päin iskien minulle silmää. Tiesin Annankin kiihottuneen ja haluavan miestä. Itse käännyin miestäni vasten ja suutelin ahnaasti. Mieheni ihmetteli hiukan, mutta lämpeni nopeasti kun vein käteni hänen jalkojensa väliin. Nopeasti tunsin hänen kalunsa kovenevan ja suorastaan käskin häntä ottamaan minut heti ja rajusti. Mieheni oli selin naapuriin päin ja halusin hänen naivan minua seisaaltaan, halusin nähdä Alessandron työskentelyn. Nostin helmani ylös ja vedin pikkuhousuni sivuun ja tunsin mieheni kalun sovittelevan tietään onkalooni. Toinen jalkani mieheni käsivarren varassa avasi tietä kuumaan pilluuni ja jokainen työntö tuntui ihanalta. Sain miestäni rajusti, mutta mielessäni olin kokoajan Alessandron käsittelyssä ja näin kuinka tuo ihana nuorukainen laukesi tuntemattoman naisen käsittelyssä ja samalla tunsin mieheni laukeavan voimalla sisääni. Alessandro kääntyi taloamme kohti ja lähetti huomaamattomasti lentosuukon minulle. Hän oli siis nähnyt meidät tai todennäköisemmin kuullut. Kyykistyin ja otin mieheni kullin suuhuni, putsasin sen ja mieheni sanoi saaneensa parempaa seksiä kanssani kuin ikinä. Minä en ollut saanut vielä mitään. Istuimme hetken takaisin terassille ja Annakin tuli Jarkon kanssa takaisin uuden viinipullon kanssa. Saimme vaihdettua pari sanaa kahden kesken Annan kanssa ja lopputulos oli heilläkin ollut sama. Jarkko oli saanut elämänsä parasta seksiä ja Anna oli jäänyt ilman. Totesimme, että valtava kiima oli jäänyt päälle ja asia tulee korjata mahdollisimman nopeasti.

Seuraavana päivänä miehet ehdottivat lähtevänsä sukellusretkelle ja toivoivat että emme pahastuisi joutuessamme olemaan ilman heitä. Totesimme että tänään olisikin loistava rantapäivä, joten kannatimme miestemme ehdotusta. Miesten lähdettyä totesimme Annan kanssa, että edellisestä illasta jäänyt alapään kuumotus täytyy saada sammumaan. Kävimme suihkussa, siistimme itsemme ja pukeuduimme. Anna laittoi päällensä valkoisen topin, valkoisen lyhyen hameen ja korkokengät. Minä puolestani pukeuduin valkoisiin tiukkoihin shortseihin ja bikinin yläosaan. Kumpikaan ei laittanut pikkuhousuja tai rintaliivejä, uskoimme niiden olevan vain tiellä. Tunti miestemme lähdön jälkeen, lähdimme ovesta ulos ja kävelimme reippain askelin Alessandron talolle. Katsoimme vielä toisiamme silmiin ja soitimme ovikelloa. Hetken kuluttua voi avattiin ja Alessandro seisoi edessämme. Jumalainen ja himoitsemamme nuorukainen seisoi edessämme ilman paitaa pelkissä shortseissa tervehtien meitä yllättyneenä. Anna astui sisään ja työnsi Alessandron seinää vasten ja painoi huulensa Alessandron suulle. Minä menin perässä ja tungin käsiäni heidän väliinsä avatakseni Alessandron sortsit. Alessandro mumisi meitä lopettamaan, mutta me halusimme hänet heti. Sain sortsit auki ja ne putosivat lattialle paljastaen ihanan kullin ja käteni kietoutui välittömästi sen ympärille. Anna repi topin ja hameen päältään ja minä otin yläosani pois. Silloin vasta kuulimme Alessandron sanat selvästi, kun hän sanoi, että hänellä oli vieras. Käännyimme katsomaan ja näimme nuoren miehen tuijottavan meitä suu auki. Luoja kuinka meitä nolotti. Minä rinnat paljaina ja Anna täysin alastomana ja Alessandro housut nilkoissa kulli puolijäykkänä käsissäni. Anna katkaisi hetken hiljaisuuden ja sanoi selvällä suomen kielellä: ”Loistavaa, kaksi kyrpää!” Ennen kuin ehdin edes noteerata hänen sanojaan, oli Anna kävellyt toisen miehen luokse ja kietoutunut suutelemaan häntä. Tuijotimme Alessandron kanssa tapahtuvaa ja näimme kuinka mies ei tehnyt mitään, mutta Annan käden oltua hetken hänen jalkovälissään, näimme miehen käsien kietoutuvan Annan ympärille ja hyväilevän selkää ja pakaroita hirmuisella vimmalla. Katsoin Alessandroa ja tunsin hänen ihanien silmien syövän minua. Sanaakaan sanomatta Alessandro nosti minut syliinsä ja kantoi terassille ohi lattialla makaavan Annan, jonka suloisuutta käsitteli minulle tuntematon mies. Annan liikehdinnästä ja ääntelystä päätelleen mies tiesi, miten naista tyydytetään suulla. Alessandro laski minut alas terassin pöydälle ja tiesin olevani aivan märkänä, halusin malttamattomasti saada tuon miehen sisälleni. Olin edellisenä iltana nähnyt kuinka hän oli työntynyt tuntemattomaan naiseen ja saanut minut kiihottumaan, se kiihotus oli yltynyt valtavaksi kiimaksi. Alessandro suuteli rintojani ja minä availin shortsejani, hetkessä Alessandron kädet auttoivat sortsit jalastani ja olin täysin alastomana ja puolustuskyvyttömänä hänen käsittelysään. Ja sitähän minä halusin. Halusin hänen ottavan minut rajusti ja nopeasti ja jatkavan minun käsittelyäni pitkään. Hän painoi kasvonsa jalkojeni väliin ja silmissäni sumeni. Valtavat kiimanväristykset kulkivat vartaloni läpi saaden kyyneleet silmiini. Tätä minä halusin, vain tätä ihanaa pilviin nostavaa tunnetta. Tunnetta joka alkaa jostakin syvältä tuntemattomasta, nousten pintaan valtavalla voimalla määrätietoisesti kiusaten ja nostaen tunteet valoilleen ja ravistaen vartalon jokaista solua. Alessandro nosti kasvonsa orgasmini jälkeen ja avasin silmäni, sivulle katsoessani näin kuinka tuntematon mies nussi valtavalla raivolla Annaa takaapäin ja kuulin Annan huutavan suoraa huutoa orgasminsa kourissa. Anna toisti sanoja ihanaa ja nussi vuoron perään, miehen pannessa valtavalla voimalla. Samalla Alessandron valtava aisa kosketti turvonneita ja märkiä häpyhuuliani ja minä voihkaisin. Hitaan pitkällä työnnöllä Alessandron kyrpä tunkeutui pyhään onkalooni tehden minulle niin hyvää. ”Hän on Tomas, hyvä ystäväni.” Alessandro sanoi tuijottaessani hänen työntöjään ystäväni sisään. Alessandron kulli tuntui vähintäänkin siltä, mitä muistelinkin. Olin auki ääriäni myöten ja tunsin olevani pelkkää kiimaa ja halua. Tämä nuorukainen täytti minut täysin ja kun hän painoi toisen kätensä hellästi alavatsalleni ja peukalon koskiessa klitoristani, luulin kuolevani. Luulin kuolevani nautinnosta, tunne oli niin uskomaton, että olisin jopa halunnut kuolla siihen nautintoon. Pilluni täynnä miehistä voimaa ja lihaa, itse täysin kyvyttömänä mihinkään. Alavatsallani Alessandron vahvat ja hellät kädet lisäsivät jo entuudestaan valtavaa nautintoani. Alessandro vetäytyi sisältäni ja näin hänen valtavan kyrvän nesteistäni kiiltävänä keikkuen taivasta kohden ja halusin sitä lisää. Jalkani eivät kannattaneet minua kunnolla ja Alessandro meni nurmikolle selälleen makaamaan, vetäen minut hajareisin päälleen istumaan. Otin kullista kiinni, ohjaten sen häpyhuulteni väliin ja istuin alas. Tuo täyttävä tunne oli jumalainen ja liikuin nautinnollisen hitaasti ratsastaen.

Ratsastaessani Alessandrolla, tunsin vahvojen käsin ottavan minua pakaroistani kiinni ja pysäyttävän liikkeeni. Sanaakaan sanomatta tuo tuntematon mies, Tomas, painoi kielensä pakaroilleni ja hieroi käsillään minua joka puolelta. Hänen sormensa hakeutui peräaukolleni ja voiteli sitä eritteillä. Anna tuli eteeni ja istui Alessandron kasvojen ylle naamani eteen ja sanoi Tomasin olevan todella ihana. Samassa tunsin kuinka perääni tunkeutui ilmeisesti parikin sormea ja aloitti hitaan kirnuamisen suolessani. Sormet vetäytyivät ulos ja hetkessä tajusin mitä oli tulossa. Tomasin terska kosketti peppureikääni ja tunsin sen työntyvän hitaasti mutta määrätietoisesti sisääni. Korjailin asentoani, sillä jostakin pervessistä syystä ja valtavasta kiimasta johtuen, halusin tuon miehen sisääni. Hitaasti ja varmasti oli Tomas saanut kullinsa peppuuni ja niin se alkoi. Kahden miehen saaminen italian auringon alla. Miehet tekivät töitä vuorotahtiin ja minä sain mitä halusin, valtavan orgasmin. Miesten ja Annan kädet hyväilivät minut joka puolelta, rintojani nuoltiin ja minua nussittiin. En voi tilanteesta puhua kauniimmin. Minua todellakin nussittiin irvokkaan ihanasti kahden miehen ja yhden naisen voimalla. Tuntui kuin käsiä olisi ollut joka puolella ja alapääni täynnä miehistä kyrpää. Lopulta luulen jopa menettäneeni tajuntani, sillä en tiedä mitä tapahtui. Havahduin vain orgasmini jälkeisiin kouristuksiin maatessani selälälläni nurmikolla. Samalla näin kuinka miehet työntyivät yhdessä Annan sisään, Alessandro pilluun ja Tomas peppuun, aivan samalla tavoin kuin minunkin kanssani. Hengitykseni tasaannuttua näin kuinka Tomas vetäytyi Annan sisältä ja Anna nousi pois Alessandron päältä tullen viereeni makaamaan. Miehet tulivat hajareisin päällemme runkaten kullejaan raivokkaasti. Miehet laukesivat päällemme karjahdellen ja valtavat spermaryöpyt roiskuivat kuumalle ihollemme. Annan aloitettua hieromaan spermaa rinnoillani, tein minäkin niin hänelle. Anna kääntyi minuun päin ja suuteli minua suulle. Kielemme kisailivat hetken ja maistelimme spermaa toistemme ihoilta. Uskomatonta, mutta ihanaa.

Rauhoituimme, nousimme ylös ja menimme suihkuun. Annoimme kylmän veden viilentää tunteitamme ja paikkojamme. Tosin jälleen kerran oli todettava, että kylmä suihku naimisen jälkeen miesseurassa ei viilennä. Miehet virittäytyivät yllättävän nopeasti uuteen taistoon ja me olimme Annan kanssa pelkkiä pelinappuloita miesten käsittelyssä.

Kolmesti saivat miehet laueta kanssamme kyseisen päivän aikana ja me olimme vähintäänkin puhkinussittuja. Molemmilla oli alapää hellänä ja mietimme hyvää selitystä miehillemme, miksi ei seksi maistuisi sinä iltana. Onneksemme miehet eivät edes yrittäneet pariin iltaan, joten meidän ei tarvinnut tukeutua huonoihin selityksiin. Kerran saimme vielä matkamme aikana nauttia Alessandron taidoista ja silloinkin oli paikalla hänen ystävänsä Tomas.


Z

1

6176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas...

      Kiitoksia jatko-osasta. Oli vähän turhan lyhyt miun makuun, mutta sai kyllä kostumaan. Kiitos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe