Hei. Olen 28-vuotias naimisissa oleva 2 lapsen äiti. Olen Aleksandrialainen wicca ja vuosi sitten muutin Lammille Hämeeseen. Olenkin nyt utelias kuulemaan onko täällä alueella muita wiccoja, vai olenko ainoa? Tiedän, että Hämeenkoskella pyörii "Valkoisen noidan puoti", mutta onko putiikin omistajalla asiakkaita?
Olen ollut viimeaikoina aika sulkeutunut, koska minulla on kaksi pientä lasta (toinen vasta vauva). Mutta kuulun edelleen coveniniini. En siis ole etsimässä ryhmää, vaan uusia tuttavuuksia ja juttuseuraa (HUOM: ei seksiseuraa!), jotka kenties jakavat jossain mielessä saman pakanallisen ideologian kuin minä.
Alaikäiset älköön vaivautuko. Ei siksi että jotenkin alaikäisyyttä halveksisin. En vain tahdo joutua ongelmiin kiukkuisten kristittyjen vanhempien kanssa, jotka ajattelevat hölmöyksiä.
Kiinnostuneet, laittakaa viestiä tähän ketjuun.
Wiccoja Lammilla, Tuuloksessa, Hämeenkoskella?
4
459
Vastaukset
- Pronsu
moikkelista ;)
täällä asustelen hml lapsen kanssa, joka ala-kouluikäinen. Saa ottaa yhteyttä jos tahtoo nährä. - Pronsu
tämä hml, kerro jos kiinnostaa nährä kahveen/teen merkeissä. Itsellä tuo lapsonen on kyllä jo ala-koulun ikäinen. ;)
- Pronsu
suomi24 on tänään bugannut niin ihanasti että ensin viestit ei kulje ja sitten tuleekin läpiä...
- Valkoinen Noita
Hei Wicca Lammilta nimimerkki Auroora !
Kyllä Valkoisen Noidan puodissa käy Paljonkin asiakkaita ulkomaita myöten, tervetulo sinullekkin.
Ja voit käydä nettipuodissakin jos et uskalla nenät vastakkain tulla. www.karvaturri.com/index.php
Ihmettelin kommettiasi ?
Minusta olisi oikein mukava keskustella :)
t: Valkoinen Noita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t643950- 332301
- 402174
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171731Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401572Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251502- 801467
- 1411206
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221153Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901125