tavallinen

tapausko ??

muutimme kesän alussa mieheni kanssa maaseudulle, koska sain pieneltä ala-asteelta vaikinaisen paikan ja näin pääsin pois pääkaupunkiseudun suurelta yläasteelta.
olemme nelikymppinen aviopari, meillä on yksi lapsi. viikko ennen juhannusta kunta järjesti minulle ja kahdelle muulle opettajalle tervetulotilaisuuden. nämä kaksi muuta naisopea aloittavat syksyllä keskustaajaman yläasteella.
isäntänä meillä toimi vähän yli viidenkympin ikäinen koulutoimenjohtaja. toinen uusista naisopettajista oli meitä muita nuorempi, vähän yli kolmenkymmenen. minä ja terhi olimme nelikymppisiä. kierrettiin autolla ensin kuntaa ristiin rastiin , "tuolla on terveyskeskus, ja tuolla on aina lauantaisin tanssit", koulutoimenjohtaja jarmo kertoi.
menimme syömään kunnantalon kabinettiin, jonne oli tilattu ruoka. jarmo kaivoi kassistaan viinipakkauksen, josta lipitimme useamman lasillisen jokainen. kahvin lomassa jarmo tarjoili vielä reilunkokoiset konjakit, ja olimme iloisessa huppelissa koko nelikko. päivä oli ollut hiostavan kostea, ja vielä yhdeksän aikaan illalla oli lämmin. terhin kanssa puhuimme kuinka olisi ihana käydä uimassa tunkkaisen kostean päivän päätteeksi. jarmo kertoi että kunnalla oli joen varressa puolen kilometrin päässä pieni saunmökki, jota käytännössä kunnan henkilökunta toisinaan käytti. jarmo soitti jollekin kunnan pikkupomolle, joka ilmoitti ettei siellä ollut ketään tänä iltana. jarmo ehdotti että otetaan oluet mukaan ja voitte vaikka saunoa siellä jos haluatte. nuorin opettajista pia ei lähtenyt saunalle, koska hänen kihlattunsa tuli hakemaan jo yhdeksältä. kävelimme joen rantaan, ja siinä vasta tajusi kuinka pienestä kunnasta olikaan kyse. keskusta oli yhden kadun mittainen.
juuri ennen saunamökin parkkipaikkaa meitä vastaan tuli auto. jarmo tunsi tulijan. saunassa olikin ollut alkuillasta pienehkö polttariseurue, kunnan virkamiehen poika oli seurueessa ja he olivat varanneet saunan alkuillaksi. pojan isä oli kuljettajana. - viskaan pojat tohon kylille, siel on sauna lämmin vielä, virkamies vinkkasi jarmolle.
vaikka rantasauna oli joen varressa, oli saunalta itse joelle matkaa ehkä kolmisenkymmentä metriä. lisäksi rannassa oli pusikkoa, joka peitti näkyvyyttä laiturilta saunalle päin. -mennäänkö saunaan vai pelkästään uimaan, kysyin terhiltä siten ettei jarmo ollut kuulolla. -no käydään nopeasti löylyissä, terhi vastasi. terhi oli tummahiuksinen, urheilullisen näköinen n.160 cm pituinen, hoikka ja pienirintainen. minä olin taas yli kymmenen senttiä terhiä pidempi, vaalea ja muodokas isopeppuinen. pari päivää aikaisemmin kioskilta poistuessani, jotkut mopopojat huutelivat perääni: - vittu mikä perse ! olin juuri kumarassa takakontille kun kuulin huudon. miehenikin haluaa minut usein takaapäin, koska haluaa nähdä minun pyöreän pyllyni. jarmo toi meille pyyhkeet ja sanoi itse menevänsä mökin puolelle olusille. otimme nopeat löylyt, koska halusimme jo vilvoittavaan veteen. pyyhkeet laskimme laiturille ja pulahdimme viileään veteen. - hui kun on kylmää, terhi huudahti vedessä ja nousi nopeasti takaisin laiturille. terhi sanoi menevänsä takaisin saunaan. minä jäin vielä toviksi jokiveteen lillumaan.
menin takaisin saunalle, jossa terhi olikin jo pukemassa. -matti tuleekin jo viiden minuutin päästä hakemaan, oliko miehesi hakemassa sinut, terhi sanaili. kysyi vielä pärjäänkö ? joo puen päälleni ja soittelen sitten kohta jussin hakemaan, vastasin. otin vaatteni syliin ja menin tuvan puolelle, jotta jarmo pääsi saunaan ja pukuhuoneeseen. en viitsinyt heti pukea, vaan jäin pyyhkeisilläni nauttimaan oluesta tuvan puolelle. kuulin jarmon heittävän löylyä. saunan ovi kävi ja jarmo asteli uimaan. olisiko humalan takia, mutta mielenkiintoni heräsi ja siirryin pimeässä tuvassa vähän kauemmaksi jotta näkisin kun jarmo tulisi uimasta. huomasin tuvassa, että ainoastaan ihan tuvan toisesta laidasta oli näköyhteys laiturille. olikohan jarmo katsonut kun menimme uimaan ja nousimme joesta ? sitten jarmo nousi joesta, hänellä ei ollutkaan pyyhettä mukana. hetki hetkeltä näin jarmon alastomana lähenevän saunaa. mahakas alaston mies näytti mukavalta. jarmon kalu on ehkä aavituksen paksumpi kuin miehelläni. soimasin itseäni mielessäni kun tälläsia mietin. jarmo haki pyyhkeen pukuhuoneesta ja tuli oluelle kuistille. minäkin menin ulos, kun jarmo huuteli että mikä kiire sille terhillekin tuli. olisi tullut hänen mieskin saunomaan. jarmo oli kyllä enemmän humalassa kuin minä, huomasin. jarmo istui kuistin rappusilla ja minä seisoin pyyhkeisilläni hänen vieressään. jarmokin nousi ylös ja ajattelin hänen siirtyvän pukuhuoneen puolelle. -sonja, jarmo sanoi hiljaa. katsoin jarmoon ja yhtäkkiä hän suuteli minua kiihkeästi. jarmo tuoksui hyvälle, erilaiselle mitä mieheni. pidin toisella kädelläni pyyhettä päälläni, käsi selän takana. jarmo vei kätensä taakseni ja pyyhe putosi kuistille. en tiedä miksi en vastustellut kun olinkin jarmon edessä alastomana. jarmon kädet pyörettelivät pyllyäni ja rintojani. ajattelin vielä tässä vaiheessa että kohta molemmat lopettavat ja pyytelevät anteeksi toisiltaan. jarmo vei kätensä alapäähäni ja kouri sieltä varmoin ottein. jarmokin laski pyyhkeensä ja sieltä paljastui kova kulli, jota kädelläni aloin hinkata. - mennään saunan puolelle, jarmo sanoi ja kädestä taluttaen otti mukaan. - pyllistä tohon alalaudetta vasten, jarmo sanoi. ennen sitä otin jarmolta hetken aikaa suihin, kunnes hän sanoi jo vähän käskyttävämmällä äänellä: nyt kontilles. en ollut aikaisemmin pettänyt miestäni, ja olisin voinut vielä poiskin lähteä, mutta varmoin ottein kävin saunan alalaudetta vastaan kontilleni. jarmo nuoli pyllyäni ja pilluani hetken kunnes lopetti. yhdellä voimakkaalla työnnöllä jarmo työntyi sisääni. mieheni ei ollut ikinä noin raju, jarmo alkoi melkein heti naida täysillä. peppuni ja jarmon lantio loiskuivat hämärässä saunassa. sain nopeasti orgasmin , mutta jarmo oli vielä voimissaan. kun jarmo veti kullinsa sisältäni, ajattelin hänen laukeavan, mutta tunsinkin pyllylläni kuuman kalun, jonka jarmo hitaasti sai vietyä sisälle pyllyyn. jarmo puristeli rintojani samalla, kun tunsin mielihyvää pepussa. lopulta jarmo ruikki spermat lauteille ja hetkemme oli ohi. huomasin olevani aikamoisessa humalassa. olin juonut illan aikana kolme lasia viiniä, reilun konjakki tömpsyn ja kolme olutta. kävin uudellleen uimassa. kävelimme jarmon kanssa keskustasta takaisin kunnantalolle, jonne olin tilannut jussin hakemaan. olin pettänyt.

5

13256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äidinkielen tunnilla

      Opettele kirjoittamaan oikein. Erisnimet isolla, pisteen jälkeen tulee iso kirjain jne. Erittäin vaikeaa luettavaa tuollainen. Suorastaan persiistä.

    • siinä oikoluku

      heti Älä kapinoitse vaan se helpottaa

      • Anonyymi

        Vitsi mistä nuo piste. Pirkot sikiää.
        Tämä ei ole mikää äidinkielen tunti.
        Pysy pois jos noin verenpaine nousee.


    • jepjepjep ja lisää

      Mitäs pienistä kielioppijutuista. Lisää vain, sisältö on se tärkein ;)

    • .......

      Lisää kiitos.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe