moi! minua ottaa päähän mun veli ja sen tyttöystävä..eli juttu menee silleen, että se tyttö on koko ajan mun veljessä kiinni ku joku iilimato ja sit aina ku ne on täällä himassa, niin ne makaa tuossa olohuoneen sohvalla kuin lahnat ja sit se helevetinmoinen meteli ku ne kiehnää siinä sohvalla ja muutenkin ties missä. eteenkin ku se tyttö huutaa ku broidi jotai kutittaa sitä tai jotain en sit tiedä. tuntuu muutenkin hölmöltä ku se sen tyttöystävä on siinä koko ajan kiinni ni veljellä ei jää mulle yhtään aikaa. sit ku muuteskaan ei ole kavereita kuin 1 ja sekin on muuttamassa pois tältä kaupungilta ensi kuussa nii sitte alan tuntea oloni todella yksinäiseksi..tuttavia siis riittää sellasia joita jos näkee kaupungilla niin morjenstaa ja silleen.
Jos mulla sit jonain päivän on tyttöystävä niin en todellakaan halua sellaista, joka olisi minussa koko ajan kiinni. oikeesti..kyllä sitä omaa tilaa tulee kumminkin olla ja onhan sitä muutakin tekemistä kuin olla toisissaan kiinni koko ajan...siis todellakin koko ajan niinkuin mun broidi. mutta eiköhän sitten tuollaisessa jutussa ole sitten se, että kun sitä niin paljon ollaan toisissaan kiinni niin ajan myötä sitä kyllästyy siihen touhuun. no mutta elämä on..tästä sepustuksestakaan ei välttämättä ota selvää, mutta kunhan tulin tänne vaan purkamaan ahdistavaa mieltäni. ja voitte kommentit kirjoittaa ihan vaan keskenänne, koska minä en täällä 24 keskustelussa useinkaan käy.
veljeni ja sen novia
argh!
3
2324
Vastaukset
- Anni
Älä välitä siitä. Taidat olla hieman mustis vaikka muakin kyllä toi ärsyttäis minkjä ikänen oot? ja mistä?
- nnnnnt
92 ja siperiasta
- ----------------------------
Uskon että veljesi ja sen tyttöystävä kyllästyy ajan mittaan. Niin siinä aina käy kun "arki" alkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833950
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992233Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301900- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell531667Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537- 281491
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81485