veljeni ja sen novia

argh!

moi! minua ottaa päähän mun veli ja sen tyttöystävä..eli juttu menee silleen, että se tyttö on koko ajan mun veljessä kiinni ku joku iilimato ja sit aina ku ne on täällä himassa, niin ne makaa tuossa olohuoneen sohvalla kuin lahnat ja sit se helevetinmoinen meteli ku ne kiehnää siinä sohvalla ja muutenkin ties missä. eteenkin ku se tyttö huutaa ku broidi jotai kutittaa sitä tai jotain en sit tiedä. tuntuu muutenkin hölmöltä ku se sen tyttöystävä on siinä koko ajan kiinni ni veljellä ei jää mulle yhtään aikaa. sit ku muuteskaan ei ole kavereita kuin 1 ja sekin on muuttamassa pois tältä kaupungilta ensi kuussa nii sitte alan tuntea oloni todella yksinäiseksi..tuttavia siis riittää sellasia joita jos näkee kaupungilla niin morjenstaa ja silleen.
Jos mulla sit jonain päivän on tyttöystävä niin en todellakaan halua sellaista, joka olisi minussa koko ajan kiinni. oikeesti..kyllä sitä omaa tilaa tulee kumminkin olla ja onhan sitä muutakin tekemistä kuin olla toisissaan kiinni koko ajan...siis todellakin koko ajan niinkuin mun broidi. mutta eiköhän sitten tuollaisessa jutussa ole sitten se, että kun sitä niin paljon ollaan toisissaan kiinni niin ajan myötä sitä kyllästyy siihen touhuun. no mutta elämä on..tästä sepustuksestakaan ei välttämättä ota selvää, mutta kunhan tulin tänne vaan purkamaan ahdistavaa mieltäni. ja voitte kommentit kirjoittaa ihan vaan keskenänne, koska minä en täällä 24 keskustelussa useinkaan käy.

3

2406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anni

Älä välitä siitä. Taidat olla hieman mustis vaikka muakin kyllä toi ärsyttäis minkjä ikänen oot? ja mistä?

• nnnnnt

92 ja siperiasta

• ----------------------------

Uskon että veljesi ja sen tyttöystävä kyllästyy ajan mittaan. Niin siinä aina käy kun "arki" alkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1198
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      628
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      610
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56