Mihin kannattaa Vilnassa mennä, jos haluaa viettää iltaa ei-ihan-18v-seurassa? Eli aikuisten pubeja tms. Mistä löytyy??
Pub tai disko Vilnassa?
2
703
Vastaukset
- Vilnius-Kaunas
Uzupio kavine, viihtyisä ravintola, jossa ulkoterassi pienen Vilnia-joen vieressä Uzupiksen aluella
The Pub, Iso pubi yliopiston vieressä, takavuosien expattien suosikkipaikkoja
Artistai, ravintola, jossa ulkoterassi sisäpihalla vanhassakaupungissa Pyhän Kasimirin kirkon (iso punainen rakennustelineiden peitossa oleva kirkon)takana.
Klubit ovat aika opiskelijavoittoisia, mutta nuoretkan asiakkaat eivät tunnu häiritseviltä.
Esim Brodvejaus vanhassakaupungissa ja Prospekto Pubas pääkadun (Gedimino prospektasin) alkupäässä.
Muitakin hyviä paikkoja ympäri vanhaakaupunkia
Niin ja tupakointi on vihdoin kielletty myös Liettuan kapakoissa (paitsi terasseilla).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668