Urheilukanava

niiiiih

näytetäänkö pelejä vielä ihan urheilukanavalla ettei vaan urheilu kanavalla?

5

1203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • temeldinho

      kyllä luulisin koska se saa eniten katsojia.Mutta siinä voi käydä samanlain kuin formulassa,eli aletaan rahastamaan!

    • Sócrates

      Jos La Liga siirtyisi urheilu kanavalle.
      Semmoinen kutína on, että näin tullee käymään.

      Ps. Italian Serie A:n häntäpää joukkueiden höntsä pelejä ei jaksa
      kukaan seurata, en edes minä.

      • temeldinho

      • Nimetön

    • palaute................

      voi teitä.
      ajateltiin pojan kanssa katella huippujalkapalloa huippukanavalta mutta mutta...
      byrokratian ahneet kourat jyräsivät meidän yli.
      kaapelissa kun ei näkynyt kuin urheilukanava ja sieltä plussalta olis tullu barcan ja realin peli.
      tulihan sieltä tietty sveitsin jääkkisliigaa...hmmm:)...

      alkaa pikkuhiljaa vituttaa tää touhu.
      jalkapallon em karsinnat tulevat vain canalilta ja ne nähdäkseen saa roppakaupalla paskaelokuvia.
      formulat on poistunut,sm-liiga jääkiekko poistunut.

      te olitte ainoa valon pilkahdus tunnelin päässä.
      mutta sieltä tulikin juna.

      no onneksi minulle ja futispojalleni on jäänyt suurin pudottaja,poikamies laivalla,roomassa,saarella,arkussa vähän missä milloinkin.
      voittopotti,lentis,fst,fst,fst.

      ettekö te pysty laittamaan tänne kaapeliin niitä pelejä näkymään?
      vaikka tekstiviesti-tilauksella?


      meidän entinen lauantai-ilta:ulkoilua,perunalaatikkoa,jalkapallon katsomista huippukanavalta,sauna ja hyvin mielin nukkumaan.
      nyt vain ärsyttää tämä touhu.
      maksan tv lupaa,ostin digiboksin(joka ei toimi...100 e)
      ostin telkkarin 1100 euroo,ostin toisen telkkarin missä sisäänrakennettu digipaska.800e.tuo telkkari toimii.
      olen pistänyt siis rahaa haisemaan ja olen saanut katseltavaksi sveitsin jääkiekkoliigaa...

      no tämä alkaa menemään siihen että nämä pelit katsotaa ilmaiseksi netistä.
      selostaja tietty on espanjalainen mutta ei sen väliä.

      yle mainosti aikoinaan että meille tulee huippukanava missä tulee urheilua,livemusiikkia ja kaikkea huippua.
      ja lupamaksut nousi.
      nyt yle mainostaa että tämä kyseinen kanava lopetetaan.ja lupamaksut????pysyvät ennallaan ja varmaa nousevat pian.
      eli nyt kaikki kanavat on samassa paskanipussa minkä minun mielestä voisi heittää kaatopaikalle.
      minusta on vain harmillista että teidänkin piti liittyä tuohon nippuun.
      yle=ruotsalaista dokumenttia oudoilla tekstityksillä
      mtv3=ruokaohjelmia ja sitten laihdutusohjelmia.pari hassua sarjaa
      mitkä saa paljon halvemmalla anttilan hyllystä boksina.
      nelonen=lost mutta senkin saa anttilan hyllystä 30e,talent,lahjattomat itseään vääntelevät ihmiset kilpailevat.
      subtv=uusintoja,nekin saa anttilan hyllystä.
      urheilukanava=huippuurheilua kuten esim sveitsin liiga.meillä oli espanjan la liigaa mutta meistä tuli ahneita paskoja.
      jim=pari hyvää dokkarii,kissin keulamiehen sukukalleudet,wtf??!!paljon tökkivä kanava,ei pysty kattoo.
      eurosport=jalkapallo pelejä vuodelta 1789.

      täytyykö sanoa että olen pettynyt?
      siellä maassa missä jalkapallo on elämä niin tuskin heidän tv yhtiöt lähettää otteluita tyyliin nyt vain plus-kanavalta.
      siellä kaikki saa katsoa niin paljon kuin haluaa mistä vaan ja maa rakastaa jalkapalloa ja lajin pariin tulee aina vain enemmän ihmisiä.

      no on tässä jotain posiivistakin,voi pistää telkkarin kiinni ja lähtä ulos vaikka tekemään lumiukkoja.
      klik.........

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      281
      19199
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3612
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1308
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1069
    Aihe