Rahoituskonsultointi D-Capital Oy

onks tietoa

Rahoituskonsultointi D-Capital Oy, millainen yritys. Tunteeko kukaan?

7

5323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • työlainen

Mulle tuli tällaisen yrityksen Y-tunnuksella palkka, Pestikolmio on siirtynyt tuohon tai jotain.

• Taustoja

Olen ymmärtänyt, että Pestikolmio Oy ja sen työntekijät ovat yrityskaupalla siirtyneet D-Capitalin palvelukseen. Ko. firmaa vetää hemmo, joka käyttää nimeä Vito Salvano. Aiemmin hänet on kuulemma tunnettu nimellä Vesa-Pekka (Veli-Pekka ?) Savolainen. Kannattaa vaikka googlettaa "vito salvano", löytyy taustaa. Tuntuu olevan talous(rikos)alan ammattimiehiä. Itsekukin voi tykönään päätellä, kannattaako tämän kaverin tai hänen edustamansa yrityksen kanssa olla missään tekemisissä.

• googlettaja
        Taustoja kirjoitti:

Olen ymmärtänyt, että Pestikolmio Oy ja sen työntekijät ovat yrityskaupalla siirtyneet D-Capitalin palvelukseen. Ko. firmaa vetää hemmo, joka käyttää nimeä Vito Salvano. Aiemmin hänet on kuulemma tunnettu nimellä Vesa-Pekka (Veli-Pekka ?) Savolainen. Kannattaa vaikka googlettaa "vito salvano", löytyy taustaa. Tuntuu olevan talous(rikos)alan ammattimiehiä. Itsekukin voi tykönään päätellä, kannattaako tämän kaverin tai hänen edustamansa yrityksen kanssa olla missään tekemisissä.

Netin mukaan kaveri omistaa myös Kebab-Centerin Hesassa.

Kebab-Center Oy

Lapinlahdenk. 9 /Vito Salvano
        00180 HELSINKI

Lienee kai sama henkilö.

• juristiopiskelija..
        Taustoja kirjoitti:

Hesarissa oli viime vuodelta uutinen tästä kaverista, puhetta oli että on toiminut yritysten saattohoittajana, josta oli eilisessä silminnäkijässä juttu. Oli saanut pitkän vankilatuomion, joten miten voi vielä perustaa yrityksen.

• morttiv

Joka Viton tuntee, pakoon äkkiä. On ammatti huijari, Lestadiolaiskodin kasvatti ja vaarallinen yksilö.

• Anonyymi
        morttiv kirjoitti:

Joka Viton tuntee, pakoon äkkiä. On ammatti huijari, Lestadiolaiskodin kasvatti ja vaarallinen yksilö.

Älä nyt karkuun juokse Vitoa, mukava kaveri se on, jos annat huijata itseäs niin katso peiliin. Mitä haet tuolla lesta taustalla? Jos minä huijaan sinua , niin kirjoitatko että olen ev. lut taustainen juoskaa karkuun, vaarallinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt karkuun juokse Vitoa, mukava kaveri se on, jos annat huijata itseäs niin katso peiliin. Mitä haet tuolla lesta taustalla? Jos minä huijaan sinua , niin kirjoitatko että olen ev. lut taustainen juoskaa karkuun, vaarallinen.

Kannataa juosta kaikkia uskovaisia suomessa pakoon, tänne jää sit pari miljoonaa uskovaista ja näin lähtee suomi nousuun.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      187
      5075
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      24
      4465
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3137
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      259
      3039
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      144
      2934
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2531
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27