vaippa koulussa

onko muita

Mulla on kasteluvaiva ja pissaan housuun yöllä ja päivällä.
Joudun jatkuvasti käyttämään vaippaa ja taas koulut alkaa.
Muuten kaikki on ok mutta vaipan käyttö kolussa jännittää vaikka vanhemmat on tehneet selväksi koululle että en osallistu sellaiseen toimintaan jossa pitää riisua vaatteita.
Olen kyllä käynyt luokan mukana uimassa mutta minulle on yksityiskoppi jossa otan vaipan pois ja puen kuivan.
En tiedä tietääkö meidän koulussa kukaan että käytän vaippaa mutta oletan että homma on vuosien aikana hoitunut niin että sitä ei tiedetä.
Mulla on muutama hyvä kaveri jotka tietää ja vain yksi heistä on samassa koulussa. Vanhempani ovat hänenkin vanhempien kanssa keskustelleet kuinka tärkeää on luottmus ja vaikka mikä olisi niin tätä asiaa ei saa huutaa muille.
Koulumme on pieni ja paikka jossa asun on myös melko pieni kaupunki. Onkohan kaltaisiani.
Minulla ei muuten ole mitään vikaa ja voin osallistua kaikkeen muuhun toimeen rajoituksetta.
Pärjään mielestäni hyvin koulussa ja olen sosiaalinenkin ja on paljon kavereita.
Yökylässä olen ollut vain kahden parhaan ystävän luona ja he tietää.
Olen 15v poika. Kertokaa jo on muita.

10

4272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todella

ikävää, koita ny tehä sille jotain MELKO NOLOA

• akkzkxk

Ei oo noloo ☺

• Muumipeko

Ei niin 😊 jos haluat lisää kaverita Instagram tai Snapchat laitaa kaveri pyytöö tulee mulle

• Vaippailu

Onkos sulla kik

• Tääl myös yksi, oon 24v ja käytän myös vaippaa. Asun Vantaalla. Jos siul on Instagram ni viestiä vaan tulemaan: nikkeboyzzz_94

• Plöäh

Laittelin sulle viestiä instagramis.

• OletErittäinNolo

Tosi nolo vaiva. Luulisi että lääketiede olisi senverran kehittynyt, että 15-vuotiaana pääsisi kusivaipoista eroon, jos tahtoisi. :'(

• VaippaIlia

No joo 🤔 vaikka lääketiede on aika kehitynyt ei ole mitään apua 😡 . Onkos sulla kik

• Muumipeko

Mikä sun kik on

• Palopoika

Tuu juttelemaan vaan, kik mulla on koulussa sama ongelma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      122
      4592
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3900
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3290
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2982
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2549
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2452
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2196
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1849
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1745
    Aihe