Lennetään Ryanairilla Hahniin ja yöpaikka on muutaman kilometrin päässä. Jos ajetaan taksilla yöpaikkaan, niin 9kk ikäinen lapsemme tarvitsisi turvaistuimen. Tietääkö kukaan voiko taksin varata lentoasemalta etukäteen ja saako niihin turvaistuimen?
Toinen kysymys: Kulkeeko Hahnin lentokentän ympäristössä hyvin linja-autoja?
Taksi&turvaistuin
7
411
Vastaukset
- löytyy
http://www.taxi-am-hahn.de/
Varasin netin kautta taksin. Hinta sovittiin ja ilmoitin, että yksi matkustajista on 4-vuotias. Istuinta en hoksannut pyytää, mutta yllätys oli kun taksista istuin löytyi. Olivat varanneet istuimen pyytämättäkin. Kuski puhui erinomaista englantia ja oli meitä vastassa kentällä nimelläni varustetun lapun kera. Palvelu huippuluokkaa !!!- r-e
Kiitos tiedosta! Pitikö maksaa paljon ekstraakin?
- totta..
r-e kirjoitti:
Siis pitääkö sun lapselle muutaman kilometrin taksimatkallakin olla turvaistuin? Parempi olis pysyä kotona jos tollaset asiat vaivaa..
- r-e
totta.. kirjoitti:
Siis pitääkö sun lapselle muutaman kilometrin taksimatkallakin olla turvaistuin? Parempi olis pysyä kotona jos tollaset asiat vaivaa..
Varauduinkin tuollaiseen vastakysymykseen...
Jos turvaistuimen saa veloituksetta käyttöön, niin tokihan se kannattaa hyödyntää oli matka mikä hyvänsä. Ja juuri sitä tässä olen selvittelemässä.
Hyvää päivänjatkoa :) - maksaa
r-e kirjoitti:
Ei tarvinnu maksaa extraa. Hinta oli se mikä sovittiin jo ennen taksin varaamista. Eli 60 km ja 90 euroa.
- r-e
maksaa kirjoitti:
Ei tarvinnu maksaa extraa. Hinta oli se mikä sovittiin jo ennen taksin varaamista. Eli 60 km ja 90 euroa.
Ok, kiitos! Laitoin jo postia Hahn:in taksille. Tässä on vielä aikaa, reissu on vasta reilun kuukauden päästä.
- pasaati1
Olla totta ja suosittelen kyllä turvaistuinta,vaikka ajais vaan metrinkin.
Ei paljo naurata jos kilometrin matkalla ei ole turvaistuinta ja vauva päätyy tuulilasiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa833014Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3052657Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1891486Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621182Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391078Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281001- 70948
- 117940
- 76920
- 72904